Tadeusz Lewandowski

Specjalista ds. marketingu; Przestawiciel Finansowo-ubezpieczeniowy

Języki

rosyjski
dobry
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

ING USŁUGI FINANSOWE S.A
Przestawiciel Finansowo-ubezpieczeniowy
Doradztwo i sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, emerytalnych, inwestycyjnych i kredytowych.
Wydawnictwo Szkolne PWN
Specjalista ds. Marketingu
- Przygotowanie planu marketingowego, tworzenie i nadzorowanie realizacji strategii dla poszczególnych produktów
- Prowadzenie prezentacji produktowych na szkoleniach dla klientów
- Przygotowanie i nadzór nad budżetem promocyjnym, efektywne wykorzystywanie budżetu, monitorowanie jego realizacji
- Współpraca z działami wewnątrz firmy: redakcją, działem produkcji, sprzedaży, Call Center, księgowością, kontrolingiem
- Współpraca z autorami, edukatorami, grafikami
- Opracowanie analiz rynku, zachowań konsumenckich, analiza działań i produktów konkurencyjnych, w tym cen z otoczenia konkurencyjnego i trendów sprzedaży
- Analiza wyników realizowanych badań marketingowych oraz ich przełożenie na strategię komunikacyjną, projektowanie i nadzór nad prowadzeniem akcji telemarketingowych
- Planowanie nakładów produkcyjnych, wielkości sprzedaży, terminów wydań i cen
- Monitorowanie sprzedaży, kontrola zapasów i przesunięć międzymagazynowych
- Opracowywanie, wdrażanie i obsługa programów lojalnościowych
- Praca z bazą danych
- Organizacja eventów promocyjnych: konferencje, szkolenia i spotkania na terenie całego kraju dla klientów i współpracowników
- Przygotowanie materiałów reklamowych i informacyjnych (broszury, katalogi, banery, plakaty)
- Obsługa systemu CRM (Siebel)
- Przygotowanie raportów i analiz dla Marketingu Językowego

Szkolenia i kursy

- Negocjacje – krok po kroku Bomis – 2008 r.
- Nowy marketing perswazyjny House of Minds – 2007 r.
- Metody wykorzystania arkuszy kalkulacyjnych oraz baz danych do analiz finansowych i statystycznych Computer Service Support S.A. – 2007 r.
- Zarządzanie projektem marketingowym Migut Media S.A./Computer Service Support S.A. – 2006 r.
- Marketing bezpośredni Midwest/ITSE1 – 2005 r.
- Marketing wydawniczy Book Marketing Research – 2002 r.
- Internet jako pole działalności gospodarczej i promocyjnej
e-evolution – 2001 r.
- Jak prowadzić badania marketingowe Profes Centrum Kształcenia i Doradztwa – 2000 r.
- Techniki prezentacji DOOR Training & Seminars Poland – 1999 r.

Edukacja

Logo
Marketing Usług, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Strategie sprzedaży, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Rolnictwo, magisterskie
Akademia Techniczno-Rolnicza im. J.J.Śniadeckich w Bydgoszczy

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy

Zainteresowania

- Motoryzacja
- Technika cyfrowa
- Podróże

Inne

UMIEJĘTNOŚCI
Obsługa komputera
- Aplikacje biurowe i projektowe, m.in.: pełen pakiet MS Office
- Aplikacje graficzne: Corel-Draw
- Platformy analityczne: OLAP
- System CRM (Siebel)
Prawo jazdy (kategorie A, B, T)

ATUTY
- Analityczność i nastawienie na zrozumienie
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Dążenie do optymalizacji i automatyzacji procesów
- Komunikatywność, wysokie umiejętności interpersonalne
- Kreatywność
- Umiejętność pracy indywidualnej i w zespole