Tadeusz Grzesiak

Sprzedaż oparta na wiedzy, doświadczeniu i zaufaniu
Kraków, małopolskie

Umiejętności

B2B E-commerce Facebook Marketing New Business Development Project Management Sales Negocjacje Zarządzanie zespołem Bankowość Strategia biznesowa Strategia marketingowa Zarządzanie Zarządzanie Sprzedażą Prawo jazdy kat B Kampanie reklamowe Google Adwords

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor Handlowy/Menadżer
EU Grant Tadeusz Grzesiak
 Aktywne pozyskiwanie klientów na usługi (coaching).
 Prowadzenie zarządzania finansowego i koordynacja realizacji projektów dofinansowanych ze środków UE w ramach programów krajowych i transgranicznych.
 Organizacja i zarządzanie działalnością handlową spółki/firmy.
 Przygotowywanie ofert, dokumentacji przetargowych, procesów aplikacyjnych i dokumentacji aplikacyjnej
 Stała praca przedstawiciela handlowego/doradcy klienta na terenie 12 województw.
 Kierowanie zespołem 5-ciu przedstawicieli handlowych.
 Obsługa dotychczasowych klientów w zakresie rozszerzania zakresu zamawianych usług, renegocjacje warunków umów długoterminowych,
 Współudział w rekrutacjach i prowadzenie bezpośrednich, w tym terenowych, szkoleń podległych pracowników działu handlowego.
 Planowanie budżetu marketingowego oraz akcji organizacja działań promocyjnych,
 Obsługa publicznych postępowań przetargowych z obu stron (również jako reprezentant Zamawiających).
 Obsługa eventów, targów, spotkań biznesowych dla klientów.
 Realizacja zadań windykacyjnych oraz mediacyjnych w zakresie postępowań ugodowych.
 Specjalistyczna dedykowana obsługa klientów sieciowych i franczyzowych.
Progress Consulting sp. z o.o.
Regionalny kierownik sprzedaży
 Przez 3 kolejne lata osiąganie najwyższych rentowności i wyników sprzedażowych na tle oddziałów regionalnych spółki.
 Kierowanie zespołem 3-ch przedstawicieli handlowych.
 Aktywne pozyskiwanie klientów z sektora publicznego i prywatnego.
 Organizacja pracy prowadzonego małopolskiego oddziału firmy w szczególności działań sprzedażowych - działu handlowego.
 Przygotowywanie, ofert, dokumentacji przetargowych, procesów aplikacyjnych i dokumentacji aplikacyjnej.
 Stała praca przedstawiciela handlowego/doradcy klienta na terenie 12 województw.
 Obsługa dotychczasowych klientów w zakresie rozszerzania zakresu zamawianych usług, renegocjacje warunków umów długoterminowych.
 Współudział w rekrutacjach i prowadzenie bezpośrednich, w tym terenowych, szkoleń podległych pracowników działu handlowego.
 Planowanie budżetu marketingowego oraz akcji organizacja działań promocyjnych.
 Obsługa publicznych postępowań przetargowych z obu stron (również jako reprezentant Zamawiających).
 Obsługa eventów, targów, spotkań biznesowych dla klientów,
 Realizacja zadań windykacyjnych oraz mediacyjnych w zakresie postępowań ugodowych.
 Specjalistyczna dedykowana obsługa klientów sieciowych i franczyzowych.
Telefonia Dialog S.A.
Key Account Manager
 Aktywne pozyskiwanie klientów B2B w ramach realizacji comiesięcznych planów przychodowych
 Realizacja planów miesięcznych przedziale 95% - 230% przez cały okres zatrudnienia).
 Kompleksowa obsługa klienta od kreacji, bądź uświadomienia potrzeb, poprzez koncepcję i dostarczenie rozwiązań, negocjację warunków dostawy, zlecanie do realizacji oraz nadzór nad realizacją i kontrola funkcjonowania (obsługa klientów instytucjonalnych wszelkich branż, z segmentu średnich i dużych przedsiębiorstw).
 Stała praca w terenie, na podległym obszarze 3 województw (stref numeracyjnych) procentująca kontaktami handlowymi również z poza Krakowa i okolic.
 Obsługa posprzedażowa posiadanego portfela klientów własnych i przyznanego, (utrzymanie 100% przyznanych klientów w obsługiwanym portfelu – brak zjawiska churnu).
 Udział i doradztwo merytoryczne w zespołach projektowych wprowadzających nowe usługi (MVNO, Hosting).
 Planowanie budżetów marketingowych oraz akcji promocyjnych finansowanych barterowo celem zacieśniania kontaktów handlowych z klientami.
 Obsługa eventów, targów, spotkań biznesowych dla klientów.
 Realizacja zadań windykacyjnych oraz mediacyjnych w zakresie ugód handlowych.
Logo
Dyrektor Handlowy
Cedex Sp. z o.o.
 Zarządzanie działalnością handlową i marketingową spółki.
 Aktywne pozyskiwanie klientów na usługi (coaching).
 Stała współpraca z właścicielem spółki nad planem restrukturyzacji.
 Kierowanie zespołem 8-miu przedstawicieli handlowych.
 Aktywna mediacja z głównymi wierzycielami w kierunku zmiany struktury portfela zobowiązań, refinansowanie długoterminowe.
 Tworzenie planów działalności oraz prognoz kalkulacji. finansowo-operacyjnych dla polskich oraz zagranicznych instytucji bankowych i venture capital.
 Bezpośredni nadzór nad realizacjami głównych kontraktów.
 Windykacja znacznie przeterminowanych należności.
 Próby pozyskania długoterminowych źródeł finansowania i inwestora strategicznego dla spółki.
 Zmiany organizacyjne i modelowanie profilu personelu.
 Negocjacje porozumień w sprawie spłat zobowiązań.
 Współpraca z właścicielem we wdrożeniu nowego profilu działalności.
Solid Security
Kierownik działu handlowego
 Aktywne pozyskiwanie klientów na usługi (coaching).
 Kierowanie zespołem 30-stu przedstawicieli handlowych (w tym 20-stu bezpośrednio).
 Reorganizacja działu handlowego, wdrażanie nowych technik i narzędzi, szkolenia, wsparcie bezpośrednie, zmiana systemu wynagradzania, ukierunkowanie i pozycjonowanie – podział rynku i obowiązków, nowe zasady raportowania, itp.
 Tworzenie zawansowanych ofert, z wykorzystaniem animacji java dla klientów kluczowych, na potrzeby handlowców, prowadzenie prezentacji i negocjacji.
 Wykorzystanie alternatywnych źródeł finansowania promocji przy współpracy z działem windykacji – barter - zerowy budżet marketingowy.
 Stworzenie narzędzi i procedur do zasady ścisłego współdziałania i przepływu informacji w ramach dostępnych środków w wydzielonych zespołach zadaniowych (oparte na rozwiązaniach kart procesów ISO – uprawnienia audytora).
 Przeprowadzenie szkoleń z zakresu negocjacji i technik sprzedaży, wraz z opracowaniem instrukcji aktywnej sprzedaży dostosowanej do potrzeb podległego działu.
 Negocjacja atrakcyjniejszych warunków dostaw podzespołów, rozszerzenie portfela dostawców, wydłużenie cyklu płatniczego w kredycie kupieckim.
 Wprowadzenie gospodarki magazynowej „just in time” oraz wyłonienie w drodze konkursu kwalifikowanych podwykonawców.
 Sterowanie przepływami finansowymi, negocjowanie harmonogramów spłaty zadłużenia, zapewnienie ciągłości dostaw.
 Osiągniecie najwyższych w historii firmy obrotów miesięcznych i podwojenie wyniku rocznego z 2003 roku.
 Tworzenie struktur sprzedaży nowego produktu i usług powiązanych.
 Aktywne pozyskiwanie klientów na usługi związane z systemami ochrony p.poż.
 Pozycjonowanie rynku, konstrukcja oferty firmy.
 Przygotowanie materiałów reklamowych.
 Współpraca z inżynierami ochrony p.poż, dla celów konstrukcji ofert, kalkulacji i projektów.
 Rozliczanie wstępnych inwestycji i pierwszych realizacji.
 Windykacja.
 Przeprowadzanie szkoleń handlowców i instalatorów.
 Kontraktowanie dostawców i podwykonawców branżowych.
 Budowa bazy klientów w dziedzinie obligatoryjnej ochrony p.poż.
 Przygotowanie planu rozwoju usług p.poż w grupie kapitałowej.
Logo
Szef Marketingu i Sprzedaży
Sola Technics Sp. z o.o. (Grupa Zasada)
 Aktywne pozyskiwanie klientów na usługi (coaching).
 Zarządzanie 30 osobami zatrudnionymi w Działach Marketingu i Sprzedaży, Zaopatrzenia i Transportu oraz Magazynach 4 oddziałów regionalnych Przedsiębiorstwa, z tego bezpośrednio 11 osobami.
 Zwiększenie wartości sprzedaży ogółem o ponad 20%, w tym w bezpośrednio podległym dziale sprzedaży o ponad 50% w stosunku rocznym.
 Ograniczenie do minimum stanów magazynowych w branży kooperacji z przemysłem wdrażając we współpracy z Szefem Produkcji system „just in time”.
 Wprowadzanie nowych technik marketingowych (mailing, telemarketing).
 Tworzenie nowoczesnych prezentacje multimedialnych (Flash, Java) dla
potrzeb reklamy i promocji na targach zagranicznych.
 Przygotowanie i wdrożenie dokumentów systemowe oraz schematów obiegu dokumentów ISO 9001 dla podległych komórek.
 Wdrożenie zasad ścisłego współdziałania i nowoczesnej komunikacji dla 4-ech branżowych działów marketingu.
Logo
Specjalista d/s Marketingu i Sprzedaży
PRP BELMER HTS S.A.
Roczna wartość nadzorowanych kontraktów (od strony marketingowo-prawnej) 20-25 mln PLN.

Zawierane i weryfikowane umowy około 100 rocznie, opracowywane zapytania ofertowe około 1000 rocznie, udział w przetargach około 150 rocznie.

Współudział w negocjacjach i przygotowywaniu kontraktu z Voest Alpine na modernizacje Walcowni Gorącej HTS (największa europejska inwestycja w branży).

Nadzór nad reklamą (aktualizacje www, opracowanie materiału graficznego dla A.R., skład folderów i artykułów do czasopism branżowych) i projekty public relations (przekazanie skateparku dla Krakowa).

Szkolenia i kursy

Audyt wewnętrzny ISO, Sprzedażowy, Negocjacje Biznesowe

Edukacja

Logo
Finanse i Bankowość, magisterskie
Akademia Ekonomiczna w Krakowie

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Bezpłatne szkolenia
Bezpłatne szkolenia
Grupa zbierająca informacje na temat bezpłatnych szkoleń z całego kraju i zagranicy - w wersjach spotkania w sali oraz szkolenia online. Zapraszamy do zamieszczania informacji o takich szkoleniach i .
Bizner Club
Bizner Club
Bizner Club, w skrócie BC, to nieformalny klub biznesowy, który skupia swoją działalność na wsparciu działań marketingowych i sprzedażowych (networking).
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Eksperci sprzedaży
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
Europa Środkowa
Europa Środkowa
Forum dyskusji o szeroko pojętej Europie Środkowej
HaeRowcy i PeHowcy
HaeRowcy i PeHowcy
Czyli jak zatrudniać ludzi do sprzedaży... Przedstawiciel Handlowy PL - co jeszcze możemy razem zrobić
IT&Telecom
IT&Telecom
IT&Telecom to grupa dla osób z branży oraz tych, którzy interesują się jej rozwojem.
IT World
IT World
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o IT oraz Telco
Komputronik S.A.
Komputronik S.A.
Komputronik S.A - Grupa zrzeszająca pracowników, partnerów biznesowych firmy Komputronik
NETWORKER
NETWORKER
Pomagamy Rozwijać Biznes. Dla wszystkich, którzy szukają nowych kontaktów, klientów, inwestorów, współpracowników... Promujemy przedsiębiorczość. D
Odnawialne Źródła Energii (OŹE)
Odnawialne Źródła Energii (OŹE)
Grupa zrzeszająca osoby zaangażowane zawodowo lub poprzez swoje hobby w sektor OŹE