Umiejętności
B2B
E-commerce
Facebook
Marketing
New Business Development
Project Management
Sales
Negocjacje
Zarządzanie zespołem
Bankowość
Strategia biznesowa
Strategia marketingowa
Zarządzanie
Zarządzanie Sprzedażą
Prawo jazdy kat B
Kampanie reklamowe Google Adwords
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Handlowy/Menadżer
EU Grant Tadeusz Grzesiak
Aktywne pozyskiwanie klientów na usługi (coaching).
Prowadzenie zarządzania finansowego i koordynacja realizacji projektów dofinansowanych ze środków UE w ramach programów krajowych i transgranicznych.
Organizacja i zarządzanie działalnością handlową spółki/firmy.
Przygotowywanie ofert, dokumentacji przetargowych, procesów aplikacyjnych i dokumentacji aplikacyjnej
Stała praca przedstawiciela handlowego/doradcy klienta na terenie 12 województw.
Kierowanie zespołem 5-ciu przedstawicieli handlowych.
Obsługa dotychczasowych klientów w zakresie rozszerzania zakresu zamawianych usług, renegocjacje warunków umów długoterminowych,
Współudział w rekrutacjach i prowadzenie bezpośrednich, w tym terenowych, szkoleń podległych pracowników działu handlowego.
Planowanie budżetu marketingowego oraz akcji organizacja działań promocyjnych,
Obsługa publicznych postępowań przetargowych z obu stron (również jako reprezentant Zamawiających).
Obsługa eventów, targów, spotkań biznesowych dla klientów.
Realizacja zadań windykacyjnych oraz mediacyjnych w zakresie postępowań ugodowych.
Specjalistyczna dedykowana obsługa klientów sieciowych i franczyzowych.
Prowadzenie zarządzania finansowego i koordynacja realizacji projektów dofinansowanych ze środków UE w ramach programów krajowych i transgranicznych.
Organizacja i zarządzanie działalnością handlową spółki/firmy.
Przygotowywanie ofert, dokumentacji przetargowych, procesów aplikacyjnych i dokumentacji aplikacyjnej
Stała praca przedstawiciela handlowego/doradcy klienta na terenie 12 województw.
Kierowanie zespołem 5-ciu przedstawicieli handlowych.
Obsługa dotychczasowych klientów w zakresie rozszerzania zakresu zamawianych usług, renegocjacje warunków umów długoterminowych,
Współudział w rekrutacjach i prowadzenie bezpośrednich, w tym terenowych, szkoleń podległych pracowników działu handlowego.
Planowanie budżetu marketingowego oraz akcji organizacja działań promocyjnych,
Obsługa publicznych postępowań przetargowych z obu stron (również jako reprezentant Zamawiających).
Obsługa eventów, targów, spotkań biznesowych dla klientów.
Realizacja zadań windykacyjnych oraz mediacyjnych w zakresie postępowań ugodowych.
Specjalistyczna dedykowana obsługa klientów sieciowych i franczyzowych.
Regionalny kierownik sprzedaży
Przez 3 kolejne lata osiąganie najwyższych rentowności i wyników sprzedażowych na tle oddziałów regionalnych spółki.
Kierowanie zespołem 3-ch przedstawicieli handlowych.
Aktywne pozyskiwanie klientów z sektora publicznego i prywatnego.
Organizacja pracy prowadzonego małopolskiego oddziału firmy w szczególności działań sprzedażowych - działu handlowego.
Przygotowywanie, ofert, dokumentacji przetargowych, procesów aplikacyjnych i dokumentacji aplikacyjnej.
Stała praca przedstawiciela handlowego/doradcy klienta na terenie 12 województw.
Obsługa dotychczasowych klientów w zakresie rozszerzania zakresu zamawianych usług, renegocjacje warunków umów długoterminowych.
Współudział w rekrutacjach i prowadzenie bezpośrednich, w tym terenowych, szkoleń podległych pracowników działu handlowego.
Planowanie budżetu marketingowego oraz akcji organizacja działań promocyjnych.
Obsługa publicznych postępowań przetargowych z obu stron (również jako reprezentant Zamawiających).
Obsługa eventów, targów, spotkań biznesowych dla klientów,
Realizacja zadań windykacyjnych oraz mediacyjnych w zakresie postępowań ugodowych.
Specjalistyczna dedykowana obsługa klientów sieciowych i franczyzowych.
Kierowanie zespołem 3-ch przedstawicieli handlowych.
Aktywne pozyskiwanie klientów z sektora publicznego i prywatnego.
Organizacja pracy prowadzonego małopolskiego oddziału firmy w szczególności działań sprzedażowych - działu handlowego.
Przygotowywanie, ofert, dokumentacji przetargowych, procesów aplikacyjnych i dokumentacji aplikacyjnej.
Stała praca przedstawiciela handlowego/doradcy klienta na terenie 12 województw.
Obsługa dotychczasowych klientów w zakresie rozszerzania zakresu zamawianych usług, renegocjacje warunków umów długoterminowych.
Współudział w rekrutacjach i prowadzenie bezpośrednich, w tym terenowych, szkoleń podległych pracowników działu handlowego.
Planowanie budżetu marketingowego oraz akcji organizacja działań promocyjnych.
Obsługa publicznych postępowań przetargowych z obu stron (również jako reprezentant Zamawiających).
Obsługa eventów, targów, spotkań biznesowych dla klientów,
Realizacja zadań windykacyjnych oraz mediacyjnych w zakresie postępowań ugodowych.
Specjalistyczna dedykowana obsługa klientów sieciowych i franczyzowych.
Key Account Manager
Aktywne pozyskiwanie klientów B2B w ramach realizacji comiesięcznych planów przychodowych
Realizacja planów miesięcznych przedziale 95% - 230% przez cały okres zatrudnienia).
Kompleksowa obsługa klienta od kreacji, bądź uświadomienia potrzeb, poprzez koncepcję i dostarczenie rozwiązań, negocjację warunków dostawy, zlecanie do realizacji oraz nadzór nad realizacją i kontrola funkcjonowania (obsługa klientów instytucjonalnych wszelkich branż, z segmentu średnich i dużych przedsiębiorstw).
Stała praca w terenie, na podległym obszarze 3 województw (stref numeracyjnych) procentująca kontaktami handlowymi również z poza Krakowa i okolic.
Obsługa posprzedażowa posiadanego portfela klientów własnych i przyznanego, (utrzymanie 100% przyznanych klientów w obsługiwanym portfelu – brak zjawiska churnu).
Udział i doradztwo merytoryczne w zespołach projektowych wprowadzających nowe usługi (MVNO, Hosting).
Planowanie budżetów marketingowych oraz akcji promocyjnych finansowanych barterowo celem zacieśniania kontaktów handlowych z klientami.
Obsługa eventów, targów, spotkań biznesowych dla klientów.
Realizacja zadań windykacyjnych oraz mediacyjnych w zakresie ugód handlowych.
Realizacja planów miesięcznych przedziale 95% - 230% przez cały okres zatrudnienia).
Kompleksowa obsługa klienta od kreacji, bądź uświadomienia potrzeb, poprzez koncepcję i dostarczenie rozwiązań, negocjację warunków dostawy, zlecanie do realizacji oraz nadzór nad realizacją i kontrola funkcjonowania (obsługa klientów instytucjonalnych wszelkich branż, z segmentu średnich i dużych przedsiębiorstw).
Stała praca w terenie, na podległym obszarze 3 województw (stref numeracyjnych) procentująca kontaktami handlowymi również z poza Krakowa i okolic.
Obsługa posprzedażowa posiadanego portfela klientów własnych i przyznanego, (utrzymanie 100% przyznanych klientów w obsługiwanym portfelu – brak zjawiska churnu).
Udział i doradztwo merytoryczne w zespołach projektowych wprowadzających nowe usługi (MVNO, Hosting).
Planowanie budżetów marketingowych oraz akcji promocyjnych finansowanych barterowo celem zacieśniania kontaktów handlowych z klientami.
Obsługa eventów, targów, spotkań biznesowych dla klientów.
Realizacja zadań windykacyjnych oraz mediacyjnych w zakresie ugód handlowych.
Dyrektor Handlowy
Cedex Sp. z o.o.
Zarządzanie działalnością handlową i marketingową spółki.
Aktywne pozyskiwanie klientów na usługi (coaching).
Stała współpraca z właścicielem spółki nad planem restrukturyzacji.
Kierowanie zespołem 8-miu przedstawicieli handlowych.
Aktywna mediacja z głównymi wierzycielami w kierunku zmiany struktury portfela zobowiązań, refinansowanie długoterminowe.
Tworzenie planów działalności oraz prognoz kalkulacji. finansowo-operacyjnych dla polskich oraz zagranicznych instytucji bankowych i venture capital.
Bezpośredni nadzór nad realizacjami głównych kontraktów.
Windykacja znacznie przeterminowanych należności.
Próby pozyskania długoterminowych źródeł finansowania i inwestora strategicznego dla spółki.
Zmiany organizacyjne i modelowanie profilu personelu.
Negocjacje porozumień w sprawie spłat zobowiązań.
Współpraca z właścicielem we wdrożeniu nowego profilu działalności.
Aktywne pozyskiwanie klientów na usługi (coaching).
Stała współpraca z właścicielem spółki nad planem restrukturyzacji.
Kierowanie zespołem 8-miu przedstawicieli handlowych.
Aktywna mediacja z głównymi wierzycielami w kierunku zmiany struktury portfela zobowiązań, refinansowanie długoterminowe.
Tworzenie planów działalności oraz prognoz kalkulacji. finansowo-operacyjnych dla polskich oraz zagranicznych instytucji bankowych i venture capital.
Bezpośredni nadzór nad realizacjami głównych kontraktów.
Windykacja znacznie przeterminowanych należności.
Próby pozyskania długoterminowych źródeł finansowania i inwestora strategicznego dla spółki.
Zmiany organizacyjne i modelowanie profilu personelu.
Negocjacje porozumień w sprawie spłat zobowiązań.
Współpraca z właścicielem we wdrożeniu nowego profilu działalności.
Kierownik działu handlowego
Aktywne pozyskiwanie klientów na usługi (coaching).
Kierowanie zespołem 30-stu przedstawicieli handlowych (w tym 20-stu bezpośrednio).
Reorganizacja działu handlowego, wdrażanie nowych technik i narzędzi, szkolenia, wsparcie bezpośrednie, zmiana systemu wynagradzania, ukierunkowanie i pozycjonowanie – podział rynku i obowiązków, nowe zasady raportowania, itp.
Tworzenie zawansowanych ofert, z wykorzystaniem animacji java dla klientów kluczowych, na potrzeby handlowców, prowadzenie prezentacji i negocjacji.
Wykorzystanie alternatywnych źródeł finansowania promocji przy współpracy z działem windykacji – barter - zerowy budżet marketingowy.
Stworzenie narzędzi i procedur do zasady ścisłego współdziałania i przepływu informacji w ramach dostępnych środków w wydzielonych zespołach zadaniowych (oparte na rozwiązaniach kart procesów ISO – uprawnienia audytora).
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu negocjacji i technik sprzedaży, wraz z opracowaniem instrukcji aktywnej sprzedaży dostosowanej do potrzeb podległego działu.
Negocjacja atrakcyjniejszych warunków dostaw podzespołów, rozszerzenie portfela dostawców, wydłużenie cyklu płatniczego w kredycie kupieckim.
Wprowadzenie gospodarki magazynowej „just in time” oraz wyłonienie w drodze konkursu kwalifikowanych podwykonawców.
Sterowanie przepływami finansowymi, negocjowanie harmonogramów spłaty zadłużenia, zapewnienie ciągłości dostaw.
Osiągniecie najwyższych w historii firmy obrotów miesięcznych i podwojenie wyniku rocznego z 2003 roku.
Tworzenie struktur sprzedaży nowego produktu i usług powiązanych.
Aktywne pozyskiwanie klientów na usługi związane z systemami ochrony p.poż.
Pozycjonowanie rynku, konstrukcja oferty firmy.
Przygotowanie materiałów reklamowych.
Współpraca z inżynierami ochrony p.poż, dla celów konstrukcji ofert, kalkulacji i projektów.
Rozliczanie wstępnych inwestycji i pierwszych realizacji.
Windykacja.
Przeprowadzanie szkoleń handlowców i instalatorów.
Kontraktowanie dostawców i podwykonawców branżowych.
Budowa bazy klientów w dziedzinie obligatoryjnej ochrony p.poż.
Przygotowanie planu rozwoju usług p.poż w grupie kapitałowej.
Kierowanie zespołem 30-stu przedstawicieli handlowych (w tym 20-stu bezpośrednio).
Reorganizacja działu handlowego, wdrażanie nowych technik i narzędzi, szkolenia, wsparcie bezpośrednie, zmiana systemu wynagradzania, ukierunkowanie i pozycjonowanie – podział rynku i obowiązków, nowe zasady raportowania, itp.
Tworzenie zawansowanych ofert, z wykorzystaniem animacji java dla klientów kluczowych, na potrzeby handlowców, prowadzenie prezentacji i negocjacji.
Wykorzystanie alternatywnych źródeł finansowania promocji przy współpracy z działem windykacji – barter - zerowy budżet marketingowy.
Stworzenie narzędzi i procedur do zasady ścisłego współdziałania i przepływu informacji w ramach dostępnych środków w wydzielonych zespołach zadaniowych (oparte na rozwiązaniach kart procesów ISO – uprawnienia audytora).
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu negocjacji i technik sprzedaży, wraz z opracowaniem instrukcji aktywnej sprzedaży dostosowanej do potrzeb podległego działu.
Negocjacja atrakcyjniejszych warunków dostaw podzespołów, rozszerzenie portfela dostawców, wydłużenie cyklu płatniczego w kredycie kupieckim.
Wprowadzenie gospodarki magazynowej „just in time” oraz wyłonienie w drodze konkursu kwalifikowanych podwykonawców.
Sterowanie przepływami finansowymi, negocjowanie harmonogramów spłaty zadłużenia, zapewnienie ciągłości dostaw.
Osiągniecie najwyższych w historii firmy obrotów miesięcznych i podwojenie wyniku rocznego z 2003 roku.
Tworzenie struktur sprzedaży nowego produktu i usług powiązanych.
Aktywne pozyskiwanie klientów na usługi związane z systemami ochrony p.poż.
Pozycjonowanie rynku, konstrukcja oferty firmy.
Przygotowanie materiałów reklamowych.
Współpraca z inżynierami ochrony p.poż, dla celów konstrukcji ofert, kalkulacji i projektów.
Rozliczanie wstępnych inwestycji i pierwszych realizacji.
Windykacja.
Przeprowadzanie szkoleń handlowców i instalatorów.
Kontraktowanie dostawców i podwykonawców branżowych.
Budowa bazy klientów w dziedzinie obligatoryjnej ochrony p.poż.
Przygotowanie planu rozwoju usług p.poż w grupie kapitałowej.
Szef Marketingu i Sprzedaży
Sola Technics Sp. z o.o. (Grupa Zasada)
Aktywne pozyskiwanie klientów na usługi (coaching).
Zarządzanie 30 osobami zatrudnionymi w Działach Marketingu i Sprzedaży, Zaopatrzenia i Transportu oraz Magazynach 4 oddziałów regionalnych Przedsiębiorstwa, z tego bezpośrednio 11 osobami.
Zwiększenie wartości sprzedaży ogółem o ponad 20%, w tym w bezpośrednio podległym dziale sprzedaży o ponad 50% w stosunku rocznym.
Ograniczenie do minimum stanów magazynowych w branży kooperacji z przemysłem wdrażając we współpracy z Szefem Produkcji system „just in time”.
Wprowadzanie nowych technik marketingowych (mailing, telemarketing).
Tworzenie nowoczesnych prezentacje multimedialnych (Flash, Java) dla
potrzeb reklamy i promocji na targach zagranicznych.
Przygotowanie i wdrożenie dokumentów systemowe oraz schematów obiegu dokumentów ISO 9001 dla podległych komórek.
Wdrożenie zasad ścisłego współdziałania i nowoczesnej komunikacji dla 4-ech branżowych działów marketingu.
Zarządzanie 30 osobami zatrudnionymi w Działach Marketingu i Sprzedaży, Zaopatrzenia i Transportu oraz Magazynach 4 oddziałów regionalnych Przedsiębiorstwa, z tego bezpośrednio 11 osobami.
Zwiększenie wartości sprzedaży ogółem o ponad 20%, w tym w bezpośrednio podległym dziale sprzedaży o ponad 50% w stosunku rocznym.
Ograniczenie do minimum stanów magazynowych w branży kooperacji z przemysłem wdrażając we współpracy z Szefem Produkcji system „just in time”.
Wprowadzanie nowych technik marketingowych (mailing, telemarketing).
Tworzenie nowoczesnych prezentacje multimedialnych (Flash, Java) dla
potrzeb reklamy i promocji na targach zagranicznych.
Przygotowanie i wdrożenie dokumentów systemowe oraz schematów obiegu dokumentów ISO 9001 dla podległych komórek.
Wdrożenie zasad ścisłego współdziałania i nowoczesnej komunikacji dla 4-ech branżowych działów marketingu.
Specjalista d/s Marketingu i Sprzedaży
PRP BELMER HTS S.A.
Roczna wartość nadzorowanych kontraktów (od strony marketingowo-prawnej) 20-25 mln PLN.
Zawierane i weryfikowane umowy około 100 rocznie, opracowywane zapytania ofertowe około 1000 rocznie, udział w przetargach około 150 rocznie.
Współudział w negocjacjach i przygotowywaniu kontraktu z Voest Alpine na modernizacje Walcowni Gorącej HTS (największa europejska inwestycja w branży).
Nadzór nad reklamą (aktualizacje www, opracowanie materiału graficznego dla A.R., skład folderów i artykułów do czasopism branżowych) i projekty public relations (przekazanie skateparku dla Krakowa).
Zawierane i weryfikowane umowy około 100 rocznie, opracowywane zapytania ofertowe około 1000 rocznie, udział w przetargach około 150 rocznie.
Współudział w negocjacjach i przygotowywaniu kontraktu z Voest Alpine na modernizacje Walcowni Gorącej HTS (największa europejska inwestycja w branży).
Nadzór nad reklamą (aktualizacje www, opracowanie materiału graficznego dla A.R., skład folderów i artykułów do czasopism branżowych) i projekty public relations (przekazanie skateparku dla Krakowa).
Szkolenia i kursy
Audyt wewnętrzny ISO, Sprzedażowy, Negocjacje Biznesowe
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Bezpłatne szkolenia
Grupa zbierająca informacje na temat bezpłatnych szkoleń z całego kraju i zagranicy - w wersjach spotkania w sali oraz szkolenia online. Zapraszamy do zamieszczania informacji o takich szkoleniach i .
Bizner Club
Bizner Club, w skrócie BC, to nieformalny klub biznesowy, który skupia swoją działalność na wsparciu działań marketingowych i sprzedażowych (networking).
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
HaeRowcy i PeHowcy
Czyli jak zatrudniać ludzi do sprzedaży... Przedstawiciel Handlowy PL - co jeszcze możemy razem zrobić
Komputronik S.A.
Komputronik S.A - Grupa zrzeszająca pracowników, partnerów biznesowych firmy Komputronik
NETWORKER
Pomagamy Rozwijać Biznes.
Dla wszystkich, którzy szukają nowych kontaktów, klientów, inwestorów, współpracowników...
Promujemy przedsiębiorczość.
D
Odnawialne Źródła Energii (OŹE)
Grupa zrzeszająca osoby zaangażowane zawodowo lub poprzez swoje hobby w sektor OŹE