Szymon Wójtowicz

pracownik administracyjny
Bielsko-Biała, śląskie

Umiejętności

umiejętność pracy w zespole obsługa urządzeń biurowych (telefon, fax, ksero, skan) obsługa interesantów Internet, poczta elektroniczna, korespondencja seryjna; / klientów

Języki

polski
ojczysty
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
referent
Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Bielsko-Biała
Administracyjne postępowania egzekucyjne.
Logo
stażysta/pomoc biurowa; Dział Swiadczeń Rodzinnych-Fundusz Alimentacyjny.
Staż: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej.
Przyjmowanie stron, wydawanie druków wniosków, zaświadczeń, etc. Przyjmowanie oświadczeń. Czynny udział
w przeprowadzaniu wywiadów alimentacyjnych. Weryfikacja kompletności oraz poprawności wypełnionych i podpisanych dokumentów wraz z załącznikami. Sporządzanie notatek służbowych. Załączanie dokumentów do akt sprawy. Wydawanie decyzji administracyjnych wierzycielom za potwierdzeniem odbioru. Zakładanie nowych teczek akt i kart wypożyczeń; opisywanie, wprowadzanie danych do systemu FundAl. Przekazywanie do kartoteki. Przygotowywanie kopii dokumentów przed przekazaniem akt do Samorządowego Kolegium Odwoławczego. Staranne i rzetelne wykonywanie bieżących obowiązków, ze względu na bieg terminów. Ponadto; Przygotowywanie do archiwizacji
i dostarczanie do archiwum akt wraz z wykazami, z minionych okresów świadczeniowych. Rejestrowanie poczty wychodzącej w dzienniku korespondencji oraz zbiorach danych aplikacji Excel. Przygotowywanie korespondencji
do wysyłki i przekazywanie do Działu Administracji. Przyjmowanie pocztowych dokumentów zwrotnych oraz niepodjętych korespondencji. Załączanie ich do właściwych kopii w teczkach. Stała, obligatoryjna współpraca z innymi wydziałami M.O.P.S. Dodatkowo; Przekazywanie innym organom oraz jednostkom organizacyjnym (prokuratury, sądy, komornicy, komisariaty policji, Urząd Miasta Bielsko-Biała) dokumentów związanych z toczącym się postępowaniem administracyjnym. Przyjmowanie rozmów telefonicznych (zapytań) i udzielanie formalnych informacji petentom. Poszanowanie i dyskretna obsługa stron. Przestrzeganie obowiązujących tajemnic.
Oprócz zadań powyższych, prowadzenie bieżących prac biurowych, tj. obsługa telefonicznych połączeń przychodzących, monitorowanie zapasów artykułów biurowych, wyposażenia, składanie zapotrzebowań, zgłaszanie awarii technicznych, dbałość o porządek i estetykę miejsca pracy, itp.
Logo
praktykant; Wydziały: Wydział Nadzoru Prawnego, Biuro Inwestycji, Zamówień Publicznych i Logistyki
Delegatura Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
Analizowanie zadań realizowanych w różnych komórkach organizacyjnych organu wykonawczego, określanie uprawnień i obowiązków personelu średniego szczebla.
Przestrzeganie regulaminu pracy obowiązującego w jednostce administracji publicznej.
Identyfikowanie źródeł prawa administracyjnego, stosowanie przepisów prawa pracy, cywilnego i karnego.
Stosowanie zasad obiegu informacji obowiązujących w jednostkach administracji publicznej, gromadzenie informacji niezbędnych do prowadzenia spraw administracyjnych.
Uczestniczenie w przygotowywaniu projektów dokumentów właściwych dla administracji publicznej. Prowadzenie ewidencji ludności w systemie informatycznym,
sporządzanie sprawozdań, odpisów, protokołów i notatek służbowych.
Uczestniczenie w przygotowaniu narad, sesji, zebrań i konferencji,
obsługiwanie interesantów zgodnie z zasadami k.p.a.
Promowanie modelu administracji publicznej pełniącej służebną rolę wobec obywatela.
Logo
praktykant; Wydziały: Organizacji i Rejestrów, Badań Ankietowych, Rolnictwa, Informatorium
Oddział Urzędu Statystycznego w Bielsku-Białej
Analizowanie zadań realizowanych w poszczególnych komórkach organizacyjnych,
komunikowanie się z uczestnikami procesu pracy,
stosowanie zasad obiegu informacji.
Gromadzenie dokumentacji oraz informacji ekonomicznej i statystycznej,
posługiwanie się podstawową dokumentacją finansowo-księgową,
Obliczanie podstawowych wielkości ekonomicznych.
użytkowanie urządzeń i sprzętu biurowego, korzystanie z programów komputerowych.
Przyjmowanie i rejestrowanie pism oraz wysyłanie korespondencji,
redagowanie pism służbowych.
Stosowanie obiegu dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
selekcjonowanie informacji, gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji.
Przyjmowanie interesantów.
Logo
sprzedawca/mechanik; Dział Sprzedaży i Serwisu
H. i U. R. "Diament-Centrum Motocyklowe Honda"
Obsługa klientów, doradztwo techniczne i handlowe, w tym przygotowywanie orientacyjnych ofert sprzedaży ratalnej, sprzedaż produktów katalogowych na specjalne zamówienia klientów. Budowanie długotrwałych relacji z klientami
na płaszczyźnie B2C, B2B. Dbałość o właściwe ekspozycje i prezentacje produktów bieżących oraz nowości wprowadzanych na rynek.Pozyskiwanie nowych kontrahentów, reprezentujących różne dziedziny branży motocyklowej.
Czynny udział w kampaniach informacyjnych, techniczno-użytkowych, dla pracowników jednej z firm branży motoryzacyjnej.Dodatkowo, przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych, prowadzenie rejestracji czynności technicznych
i dokumentacji serwisowej motocykli.Ponadto, przygotowywanie zamówień, dbałość o terminową realizację dostaw dla odbiorców finalnych, stały kontakt
z przedstawicielem regionalnym Honda Motopol, przekazywanie uwag i zapytań do centrali, monitorowanie stanu magazynowego produktów, uzupełnianie zapasów. Wykonywanie bieżących czynności biurowych: aktualizacja katalogów, cen, informacji kredytowych, prowadzenie dokumentacji handlowej i serwisowej, etc.

Szkolenia i kursy

2014 - Kurs księgowości z zastosowaniem komputera.
2015 - Kurs ECDL CORE-Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych.

Specjalizacje

Administracja biurowa
Inne
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy

Zainteresowania

Praktyczne zainteresowanie projektami EFS realizowanych w ramach programu KAPITAŁ LUDZKI;
Nastawienie na rozwój i ciągłe pogłębianie wiedzy oraz doświadczeń;
Turystyka górska i krajoznawcza, fotografia plenerowa, motocykle zabytkowe i współczesne.

Organizacje

Działalność non profit, z wykorzystaniem wiedzy o projektach EFS, na rzecz osób poszukujących alternatywnych form zmiany kwalifikacji zawodowych.

Inne

Komunikatywność;
Asertywność;
Radzenie sobie ze stresem;
Zaangażowanie, rzetelność, konsekwencja i samodzielność w realizacji powierzonych zadań;
Organizacja pracy własnej, zarządzanie czasem;
Planowanie strategiczne, proponowanie nowych rozwiązań;
Praktyczne stosowanie wiedzy;
Organizacja dokumentów;
Orzeczenie o lekkim stopniu niepełnosprawności.