Umiejętności
Rozwój produktu
Zarządzanie produktem
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Product Development Manager / Product Manager
1. Zarządzanie grupą produktową (drukarki biznesowe, urządzenia A3). Wprowadzenie do sprzedaży nowej linii urządzeń – urządzeń A3. Przygotowanie i realizacja strategii sprzedaży drukarek biznesowych na rynku polskim. Aktywne wykorzystywanie budżetu marketingowego. Rozwój sieci sprzedaży. Organizowanie promocji wspierających sprzedaż. Realizacja planów sprzedaży sell in oraz sell out.
2. Budowanie dobrych relacji z dystrybutorami oraz kluczowymi klientami. Zapewnienie odpowiednich stanów magazynowych w kanale dystrybucyjnym. Wspieranie klientów w ofertowaniu przetargowym.
3. Wspieranie Partner Managerów w sprzedaży drukarek biznesowych oraz urządzeń A3 (przetargi, oferty, materiały szkoleniowe). Planowanie popytu i podaży na rynku polskim (współudział w zarządzaniu łańcuchem dostaw). Wprowadzanie nowych produktów na rynek polski. Uczestnictwo w spotkaniach europejskich dotyczących drukarek biznesowych.
2. Budowanie dobrych relacji z dystrybutorami oraz kluczowymi klientami. Zapewnienie odpowiednich stanów magazynowych w kanale dystrybucyjnym. Wspieranie klientów w ofertowaniu przetargowym.
3. Wspieranie Partner Managerów w sprzedaży drukarek biznesowych oraz urządzeń A3 (przetargi, oferty, materiały szkoleniowe). Planowanie popytu i podaży na rynku polskim (współudział w zarządzaniu łańcuchem dostaw). Wprowadzanie nowych produktów na rynek polski. Uczestnictwo w spotkaniach europejskich dotyczących drukarek biznesowych.
Dealer Manager / Product Manager
Digital Solutions Dystrybucja Polska Sp. z o. o. / SCOT Sp. z o.o.
1. Wprowadzanie na rynek produktu
- przygotowywanie materiałów marketingowych (folderów, prezentacji, itp.)
- prowadzenie szkoleń i prezentacji.
2. Wsparcie Pre-Sales dla działów handlowych.
- przygotowywanie narzędzi wspierających sprzedaż urządzeń.
- przygotowanie i monitorowanie akcji promocyjnych dla kanałów sprzedaży.
3. Monitorowanie rynku w tym działań konkurencji w zakresie urządzeń,
- przygotowanie analiz rynku i prognoz.
4. Opieka nad linią monochromatycznych urządzeń kopiujących / kopiująco-drukujących.
5. Tworzenie planów sprzedaży - ilościowych i profitowych.
Brandy: Konica Minolta, Olivetti, Muratec - urządzenia monochromatyczne.
- przygotowywanie materiałów marketingowych (folderów, prezentacji, itp.)
- prowadzenie szkoleń i prezentacji.
2. Wsparcie Pre-Sales dla działów handlowych.
- przygotowywanie narzędzi wspierających sprzedaż urządzeń.
- przygotowanie i monitorowanie akcji promocyjnych dla kanałów sprzedaży.
3. Monitorowanie rynku w tym działań konkurencji w zakresie urządzeń,
- przygotowanie analiz rynku i prognoz.
4. Opieka nad linią monochromatycznych urządzeń kopiujących / kopiująco-drukujących.
5. Tworzenie planów sprzedaży - ilościowych i profitowych.
Brandy: Konica Minolta, Olivetti, Muratec - urządzenia monochromatyczne.
Dealer Manager
1.Wprowadzanie na polski rynek nowych marek -Olivetti i Muratec oraz Peach / Profi Office.
2. Tworzenie od podstaw sieci dealerskiej Olivetti / Muratec.
3. Wprowadzanie produktów do sprzedaży.
4. Opieka i współpraca z kanałem dealerskim:
- organizowanie akcji promocyjnych, prowadzenie programów lojalnościowych/motywacyjnych i konkursów sprzedażowych, konferencji dealerskich, prezentacji dla partnerów handlowych i klientów końcowych
- organizowanie i prowadzenie szkoleń produktowych dla handlowców firm dealerskich.
- wsparcie produktowe.
5.Organizowanie dostaw towarów i koordynacja logistyczna.
2. Tworzenie od podstaw sieci dealerskiej Olivetti / Muratec.
3. Wprowadzanie produktów do sprzedaży.
4. Opieka i współpraca z kanałem dealerskim:
- organizowanie akcji promocyjnych, prowadzenie programów lojalnościowych/motywacyjnych i konkursów sprzedażowych, konferencji dealerskich, prezentacji dla partnerów handlowych i klientów końcowych
- organizowanie i prowadzenie szkoleń produktowych dla handlowców firm dealerskich.
- wsparcie produktowe.
5.Organizowanie dostaw towarów i koordynacja logistyczna.
Product Manager
Minolta Polska Sp z o.o. / Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.
1. Opieka produktowa nad linią monochromatycznych urządzeń
kopiujących / kopiująco-drukujących.
2. Wprowadzanie urządzeń do sprzedaży.
3. Wsparcie sprzedaży dla kanału sprzedaży bezpośredniej
i dealerskiego,
4. Udział w planowaniu sprzedaży.
5. Przygotowywanie akcji promocyjnych oraz akcji sprzedaży.
6. Przygotowywanie materiałów marketingowych.
7. Monitorowanie rynku, w tym działań konkurencji w zakresie urządzeń - przygotowanie analiz rynku i prognoz.
kopiujących / kopiująco-drukujących.
2. Wprowadzanie urządzeń do sprzedaży.
3. Wsparcie sprzedaży dla kanału sprzedaży bezpośredniej
i dealerskiego,
4. Udział w planowaniu sprzedaży.
5. Przygotowywanie akcji promocyjnych oraz akcji sprzedaży.
6. Przygotowywanie materiałów marketingowych.
7. Monitorowanie rynku, w tym działań konkurencji w zakresie urządzeń - przygotowanie analiz rynku i prognoz.
Szkolenia i kursy
Prawo jazdy kat. A i B.
Szkolenia z prowadzenia produktów.
Szkolenia z organizacji pracy, sztuka prezentacji.
Zagraniczne szkolenia produktowe.
Szkolenia z prowadzenia produktów.
Szkolenia z organizacji pracy, sztuka prezentacji.
Zagraniczne szkolenia produktowe.
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Sport, historia, polityka, muzyka.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.