Szymon Szewczyk

Kraków, małopolskie

Umiejętności

Active Directory Umiejętności analityczne Call Center Umiejętności komunikacyjne Zarządzanie incydentami Zarządzanie usługami IT Microsoft Office Negocjacje Outsourcing Service Desk Zarządzanie usługami VPN System Windows Obsługa klienta Technologie internetowe Prawo jazdy kat B Help Desk Specialist Desktop Support

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Test Engineer
Brown Brothers Harriman
SKK S.A.
Software QA Tester
XTRF™ Translation Management Systems
Software QA Tester
Testing web applications according to established procedures and scenarios. Ensuring the functional compatibility of the software with business and technical requirements. Active participation in improving testing processes applications. Creating and verifying technical documentation. Supporting Product Owner in creating specifications for new functionalities as PO team member.
XTRF™ Translation Management Systems
Knowledge Base Manager & Quality Assurance Manager
Knowledge Base Manager responsibilities: rebuilding support knowledge base, creating number of articles with instructions and internal procedures.
Quality Assurance for support - responsibilities: preparing escalation reports, analyzing KPI statistics and key performance indicators to maintain SLA.
XTRF™ Translation Management Systems
Customer Service Specialist
Knowledge Base Manager responsibilities: rebuilding support knowledge base, creating number of articles with instructions and internal procedures.
Quality Assurance for support - responsibilities: preparing escalation reports, analyzing KPI statistics and key performance indicators to maintain SLA.
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Asystent Ds. Wsparcia Technicznego / Customer Service Advisor
Handling incoming phone calls and e-mails from English-speaking customers regarding technical issues related to: hardware, software and network. Analyzing and resolving most common enquiries by providing step-by-step solutions or using remote access to take control of the computer and solve the problem. Sending more complex enquiries to the relevant IT Support Team.
Teleinvention Sp. z o.o.
Konsultant ds. Obsługi Help Desk / Helpdesk Consultant
Obsługa infolinii technicznej, dbanie o wysoki poziom obsługi klienta, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów.
Usunięty Użytkownik
przełożony
wystawiono
Szymona cechuje niezwykły profesjonalizm oraz zaangażowanie w wykonywaną pracę. Analityczny umysł i chęć samodoskonalenia sprawiają, że każde powierzone Szymonowi zadanie wykonywane jest najlepiej jak to tylko możliwe.
Teleinvention Sp. z o.o.
Konsultant ds. Telesprzedaży
Telefoniczna obsługa obecnych i pozyskiwanie nowych klientów, aktywne działania sprzedażowe oraz marketingowe, prowadzenie bazy danych klientów, raportowanie sprzedaży
Usunięty Użytkownik
przełożony
wystawiono
Szymon w pracy jest bardzo profesjonalny, rzeczowy i godny zaufania. A na dodatek jest miły i sympatyczny, zarówno wobec współpracowników jak i Klientów.
Joanna T.
Joanna T. · współpracownik
wystawiono
Szymona cechuje ełen profesjonalizm i zaangażowanie w wykonywaną pracę. Kompetentnie potrafi wybrnąć z najtrudniejszych sytuacji, z którymi ma się do czynienia podczas telefonicznego kontaktu z klientem.
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Młodszy specjalista ds. kontaktów z użytkownikami
Bezpośrednia obsługa klientów i użytkowników, przyjmowanie zgłoszeń, rozwiązywanie problemów oraz współpraca z różnymi działami firmy.
OVB Allfinanz
Reprezentant
Pozyskiwanie klientów, wykonywanie czynności zmierzających do zawierania umów, analiza sytuacji finansowej klientów, doradztwo w zakresie inwestycji, ubezpieczeń oraz możliwości kredytowych.

Szkolenia i kursy

Automatyzacja Testów, CodeSprinters, Kraków 2016
„Podstawy projektowania stron WWW”, Informatyczne Centrum Edukacyjne w Nowym Targu
„Grafika komputerowa”, Informatyczne Centrum Edukacyjne w Nowym Targu

Edukacja

Logo
Zarządzanie Międzynarodowe, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Logo
Handel Zagraniczny, licencjackie
Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci
IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie

Zainteresowania

Nurkowanie, modelarstwo, snowboard, gitara klasyczna, nowinki technologiczne.

Inne

- certyfikat English For Business - LCCI 3
- dyplom za bardzo dobre wyniki akcji telemarketingowej w ramach realizowanej kampanii sprzedażowej BPH TFI
- certyfikat udziału w polsko-niemieckich seminariach (praca w grupach międzynarodowych) w Kolonii (Niemcy) – opracowanie strategii marketingowej dla wybranych modeli samochodów marki Fiat oraz w Krakowie – „Racjonalne podejmowanie decyzji”
- certyfikat udziału w Google Online Marketing Challenge – opracowanie, realizacja i badanie efektywności kampanii reklamowej dla partnerskiej firmy przy użyciu Google AdWords

- dobra znajomość systemu Windows XP i Windows 7, oraz MS Office

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Alexander Mann Solutions - Polska
Alexander Mann Solutions - Polska
Alexander Mann Solutions, jest firmą międzynarodową, która swoją pionierską działalność w zakresie Outsourcingu Procesów Rekrutacyjnych (ang. RPO - Recruitment Process Outsourcing) rozpoczęła w 1996 r
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Grupa rozwoju osobistego
Grupa rozwoju osobistego
Grupa dla ludzi, którzy chcą zadbać o siebie i własny rozwój.
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Rozwój osobisty
Rozwój osobisty
Dla tych, co już znaleźli i dla tych, co właśnie szukają. Siebie.