Szymon Surynt

Call/Contact Center
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

GRUPA NEUCA
Dyrektor Regionu Sprzedaży
GRUPA NEUCA
Dyrektor Biura Sprzedaży Warszawa
GRUPA NEUCA
Regionalny Dyrektor Telemarketingu
Orange Polska S.A.
Kierownik Działu ds. Efektywności Operacyjnej Telecentrum i POK
nadzór i koordynacja działań operacyjnych call center (Błękitna Linia), opiniowanie inicjatyw usprawniających działalność operacyjną telecentrum, merytoryczny nadzór nad procesami w telecentrum, planowanie oraz udział w pracach nad rozwojem funkcjonalności, udział w wyznaczaniu celów jakościowych i ilościowych, analiza i monitorowanie projektów rozwojowych, inicjowanie i wdrażanie projektów dotyczących podwyższania efektywności operacyjnej

Nagroda za wybitne osiągnięcia na rzecz realizacji strategicznych celów Telekomunikacji Polskiej w ramach struktury Dywizji Obsługa i Sprzedaż w 2005 roku.
Mirosław B.
Mirosław B. · współpracownik
wystawiono
Szymon jest doskonałym Fachowcem. Wart jest każdych pieniędzy.
Orange Polska S.A.
Specjalista w Wydziale Wsparcia Operacyjnego, Departament Kontaktów z Klientami Indywidualnymi
Call Center Poland
Szef Zespołu
koordynacja dziesiątek (o ile nie setek) projektów sprzedażowych, obsługowych w ruchu przychodzącym oraz wychodzącym, optymalizacja efektywności i doskonalenie technik sprzedażowych pracowników; zarządzanie i kontrola pracy zespołu Konsultantów Telefonicznych: adaptacja pracowników, planowanie i delegowanie obowiązków, kontrola i ocena pracy; szkolenie Liderów Zespołu; wprowadzanie rozwiązań usprawniających pracę Szefa Zespołu; tworzenie i badanie baz danych, przygotowywanie i analiza raportów, rozliczenie finansowe Konsultantów Telefonicznych.
Call Center Poland
Konsultant/Leader
Zawsze od czegoś trzeba zacząć... :)

Szkolenia i kursy

Troszkę ich było, mi.in.:

1) Skuteczny Menedżer, składający sie z modułów:
- Osobiste podejście w delegowaniu
- Praktyczne narzędzia zarządzania
- Planowanie, organizowanie i kierowanie
- Identyfikacja kompetencji
- Nastawienie, emocje i coaching
- Kontrolowanie i rozwój pracowników
2) Prince 2 Foundation
3) Managing Projects (School of Business The George Washington University)
4) PM2 Zarządzanie Projektami wg standardu PMBOK®GUIDE i PMI®

Edukacja

Logo
Finanse i rachunkowość, spec. rachunkowość menadżerska, magisterskie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
Logo
Finanse i rachunkowość, spec. bankowość i ubezpieczenia, licencjackie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG

Inne

szymon.surynt@wp.pl
605 83 87 85

Grupy

Akademia Telemarketingu
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
CRM
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;] Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Ełk
Ełk
grupa miasta Ełk
Giełda
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.
PRINCE2
PRINCE2
Praktyczne wykorzystanie metodyki PRINCE2
Project Management
Project Management
Project Management jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się dziedzin zarządzania. Zapraszam do otwartej wymiany doświadczeń
Six Sigma
Six Sigma
Grupa dla osób zajmujących się doskonaleniem procesów biznesowych wg jednej z wiodących metod.
Telekomunikacja Polska
Telekomunikacja Polska
Forum Grupy Kapitałowej TP
Telemarketing
Telemarketing
telemarketing, telesprzedaż
Zarządzanie Projektami
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.