Szymon Stachura

IT Engagements and Quality Coordinator, Capgemini Polska
Kraków, małopolskie

Języki

angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Capgemini Polska Sp. z o.o.
IT Business Partner
Opieka i wsparcie klienta wewnętrznego,
Zarządzanie komunikacją IT,
Rozliczenia finansowe działu IT,
Wsparcie biznesu od strony IT,
Projektowanie i wdrażanie usług/rozwiązań niestandardowych,
Koordynacja działań IT w obszarze Security.
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Specjalista IT ds. wsparcia użytkowników
Rozwiązywanie problemów technicznych, konfiguracja sprzętu, administracja uzytkownikami, uczestniczenie w bieżących projektach działu.
Obsługa bezpośrednia, telefoniczna i mailowa klientów.
Praca w środowisku międzynarodowym.
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Koordynator IT
Koordynacja pracy zespołu wsparcia lokalnego w krakowskim biurze Capgemini Polska.
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Młodszy Specjalista IT ds. wsparcia użytkowników
Rozwiązywanie problemów technicznych, konfiguracja sprzętu, administracja uzytkownikami, uczestniczenie w bieżących projektach działu.
Obsługa bezpośrednia, telefoniczna i mailowa klientów.
Praca w środowisku międzynarodowym.
Logo
Specjalista IT ds. wsparcia klientów
ADSON S.C.
- obsługa informatyczna podmiotów gospodarczych, instytucji użyteczności publicznej, urzędami gmin oraz miast, w tym:
- projektowanie i wdrażanie małych/średnich sieci komputerowych
- serwisowanie sprzętu IT
- administracja i nadzór nad bezpieczeństwem sieci komputerowych
- zastosowanie w infrastrukturze informatycznej DNS, DHCP, Active Directory, technologii routingu,
- administracja systemów operacyjnych (MS Windows2000/Server, MS Windows XP, MS Windows 2003 Server i innych typu UNIX)
- projektowanie i wdrażanie systemów komputerowych zarówno serwerowych oraz końcówek sieciowych
- projektowanie, wykonywanie i administracja stron WWW w HTML, PHP, JS
- organizacja i obsługa informatyczna kongresów m.in. ORBIS Travel w Krakowie,
- prowadzenie szkoleń z zakresu oprogramowania systemowego, biurowego (m.in. aplikacji wykorzystywanych podczas wyborów parlamentarnych, prezydenckich oraz MS Office, Open Office i oprogramowania dla małych i średnich przedsiębiorstw)
- wykonywanie szeregu projektów na zlecenie, w zakresie dziedziny informatyki,
- doradztwo w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy i konserwacji sprzętu komputerowego, rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników

Szkolenia i kursy

INTERNAL
* Task Management and Effectiveness

ALTKOM
* MCDST - Microsoft Certified Desktop Support Technician

CT Partners
* ITIL - IT Service Management (Foundation Cetificate v3)
* ITIL - Operational Support and Analysis Certificate

eDIRECT
* Citrix XeApp implementation and administration

CSS
* Programowanie MS Excel w języku Visual Basic

MODERATOR
* Techniki komunikacji z klientem wewnętrznym

Edukacja

Logo
Informatyka stosowana, inżynierskie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

Specjalizacje

IT - Administracja
Zarządzanie usługami
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

motoryzacja, snowboard, nowe technologie, muzyka, elektronika

Inne

prawo jazdy kat. A, B, C od 2000r

Grupy

Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze