Umiejętności
Zarządzanie klientami
Amadeus GDS
Strategia biznesowa
Call Center
Lotnictwo cywilne
Coaching
Zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie
Marketing
Microsoft Office
Alpinizm
Negocjacje
New Business Development
Zarządzanie Sprzedażą
Salesforce Training
Turystyka
Szkolenie
Unix
Zarządzanie zespołem
Wspinaczka górska
wspinaczka sportowa
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
francuski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Assistant Team Leader
wsparcie team leadera w codziennych obowiązkach; zastępowanie team leadera podczas jego nieobecności; motywowanie zespołu do osiągania i przekraczania celów sprzedażowych i operacyjnych; organizacja pracy międzynarodowego zespołu w krótkim i długim terminie; przygotowywanie grafiku; wspieranie zespołu w codziennych obowiązkach; budowanie raportów i statystyk i sprawozdawanie ich do kadr oraz do zarządu; popieranie i wdrażanie decyzji zarządu; udział w wewnętrznym szkoleniu przyszłych kierowników; organizacja i prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników (od sierpnia 2014 – Salesforce CRM, szkolenia sprzedażowe, wdrażanie na stanowisko); częściowa kontynuacja wcześniejszych obowiązków (Specjalista ds. marketingu na francuski rynek)
Specjalista ds. marketingu
Komunikacja B2B z klientem oraz wewnątrz firmy w języku francuskim i angielskim w branży elektronicznej; rejestracja zamówień i danych w systemach ERP (Orbit) i CRM (Salesforce.com), w tym obowiązek utrzymywania docelowego poziomu jakości danych; wyceny; planowanie obsługi klientów (Account Planning); kwestie usług wspierających; przygotowanie i obsługa pakietów dla nowych klientów (New Account Packs); odpowiedzialność za wskaźnik nowych klientów do liczby rozmów; operacje i współpraca w międzynarodowym , wielokulturowym i wielojęzycznym zespole w strategicznym dla firmy Shared Service Centre w Krakowie.
Junior Operator
Monitoring oprogramowania informatycznego i telekomunikacyjnego
dużej francuskiej sieci telefonii komórkowej; diagnozowanie, raportowanie i naprawianie błędów systemowych i programowych przy użyciu specjalistycznego oprogramowania; obsługa, nadzór i raport systemu ERP klienta (SAP); komunikacja B2B w języku francuskim, angielskim i polskim; szkolenie nowo przyjętych pracowników na to samo stanowisko.
dużej francuskiej sieci telefonii komórkowej; diagnozowanie, raportowanie i naprawianie błędów systemowych i programowych przy użyciu specjalistycznego oprogramowania; obsługa, nadzór i raport systemu ERP klienta (SAP); komunikacja B2B w języku francuskim, angielskim i polskim; szkolenie nowo przyjętych pracowników na to samo stanowisko.
Trener
Szkolenia w języku francuskim i angielskim nowych agentów na stanowisko doradcy ds. obsługi klienta
przełożony
wystawiono
Poswiecajacy się swojej pracy i wyznaczonym zadaniom. Sumienny, swietnie zorganizowany, a jednocześnie budujący niezwykle pozytywne relacje z ludźmi. Swietny kolega i wspolpracownik. Było przyjemnością pracować z Szymonem i mam ogromna nadzje, ze nasze zawodowe drogi jeszcze kiedys sie przetna.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
sporty górskie, podróże, języki, geografia
Inne
znajomość Amadeus (GDS), Orbit (ERP), Salesforce (CRM), MS Office, podstawy Unix
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Akademia WSB (do dnia 15 kwietnia 2018 roku Uczelnia
nosiła nazwę Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej) to jedna z najlepszych uczelni niepublicznych w Polsce.
Języki obce a praca
Grupa poliglotów. Powiedz jakimi językami obcymi władasz, a wskażemy Ci mozliwości wykorzystywania tych języków na codzień.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.