Umiejętności
Umiejętności analityczne
Zarządzanie projektami
Prawo jazdy kat B
Bardzo dobra znajomość środowiska Windows oraz pakietu Office
Łatwość nawiązywania kontaktów, sprawność i szybkość działania, zaangażowanie, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy
wdrażanie nowych projektów
Wdrażanie rozwiązań i opracowanie nowych procedur
Ubezpieczenia komunikacyjne
Kurs: Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie
Kurs: Zarządzanie projektami
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW SPRZEDAŻOWYCH
- praca przy projekcie Everest w Pionie Klienta Korporacyjnego PZU SA, wdrażanie produktów korporacyjnych do systemu;
- budowa wymagań w zakresie tworzenia rozwiązań systemowych w produktach komunikacyjnych (jako SME wspierający);
- analiza, weryfikacja i testowanie rozwiązań realizowanych przez projekt;
- organizacja testów i szkoleń;
- prezentacja przyjętych rozwiązań kadrze managerskiej;
- bieżące wsparcie w zakresie wdrażanego systemu;
- budowa i aktualizacja procesów w związku z wdrażaniem nowych rozwiązań (jako SME wspierający: procesy sprzedażowe, procesy posprzedażowe);
- opracowywanie podręczników biznesowych.
- budowa wymagań w zakresie tworzenia rozwiązań systemowych w produktach komunikacyjnych (jako SME wspierający);
- analiza, weryfikacja i testowanie rozwiązań realizowanych przez projekt;
- organizacja testów i szkoleń;
- prezentacja przyjętych rozwiązań kadrze managerskiej;
- bieżące wsparcie w zakresie wdrażanego systemu;
- budowa i aktualizacja procesów w związku z wdrażaniem nowych rozwiązań (jako SME wspierający: procesy sprzedażowe, procesy posprzedażowe);
- opracowywanie podręczników biznesowych.
Starszy Specjalista - Doradca Klienta Korporacyjnego
- aktywne pozyskiwanie klientów korporacyjnych, m.in.: analiza rynku, tworzenie list potencjalnych klientów, opracowywanie metod pozyskiwania klientów
- realizację indywidualnych planów sprzedaży zgodnie z przyjętymi standardami
- badanie potrzeb klienta w zakresie ubezpieczeń
- negocjacje i tworzenie ofert ubezpieczenia
- budowa długotrwałych relacji z klientami oraz pośrednikami
- wsparcie doradców i agentów w procesie sprzedaży i negocjacj
- realizację indywidualnych planów sprzedaży zgodnie z przyjętymi standardami
- badanie potrzeb klienta w zakresie ubezpieczeń
- negocjacje i tworzenie ofert ubezpieczenia
- budowa długotrwałych relacji z klientami oraz pośrednikami
- wsparcie doradców i agentów w procesie sprzedaży i negocjacj
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży/Specjalista ds. Wsparcia Polisowego
- sporządzanie zestawienia szkód własnych w oparciu o funkcjonujące systemy dziedzinowe oraz w oparciu o dane z innych towarzystw – na potrzeby innych Zespołów Pionu,
- analiza wykazu pojazdów, weryfikacja oraz uzupełnienie pod kątem wytycznych, wycena pojazdów,
- wykonywanie oględzin pojazdów,
- przygotowanie umów ubezpieczenia oraz sporządzanie treści umowy generalnej,
- wystawianie polis i potwierdzeń OC, aneksów do umów ubezpieczenia,
- wpisywanie cesji na dokumentach ubezpieczenia,
- wystawienie zaświadczeń o przebiegu ubezpieczenia,
- dostarczenie polis do Klienta w przypadku obsługi bezpośredniej,
- współpraca w zakresie monitorowania płatności składek oraz w zakresie działań przedwindykacyjnych,
- bieżąca weryfikacja danych w systemach dziedzinowych,
- przyjmowanie i przekazywanie do odpowiednich komórek korespondencji dotyczącej klientów będących w obsłudze (wypowiedzenia, zwroty, faktury sprzedaży),
- prowadzenie korespondencji zewnętrznej (wezwania do zapłaty, rozwiązanie umowy, rozliczenia, potwierdzenia pokrycia ubezpieczeniowego),
- prowadzenie rozliczeń, ewidencja i archiwizacja dokumentacji.
- analiza wykazu pojazdów, weryfikacja oraz uzupełnienie pod kątem wytycznych, wycena pojazdów,
- wykonywanie oględzin pojazdów,
- przygotowanie umów ubezpieczenia oraz sporządzanie treści umowy generalnej,
- wystawianie polis i potwierdzeń OC, aneksów do umów ubezpieczenia,
- wpisywanie cesji na dokumentach ubezpieczenia,
- wystawienie zaświadczeń o przebiegu ubezpieczenia,
- dostarczenie polis do Klienta w przypadku obsługi bezpośredniej,
- współpraca w zakresie monitorowania płatności składek oraz w zakresie działań przedwindykacyjnych,
- bieżąca weryfikacja danych w systemach dziedzinowych,
- przyjmowanie i przekazywanie do odpowiednich komórek korespondencji dotyczącej klientów będących w obsłudze (wypowiedzenia, zwroty, faktury sprzedaży),
- prowadzenie korespondencji zewnętrznej (wezwania do zapłaty, rozwiązanie umowy, rozliczenia, potwierdzenia pokrycia ubezpieczeniowego),
- prowadzenie rozliczeń, ewidencja i archiwizacja dokumentacji.
Doradca Klienta
- sprzedaż produktów będących w ofercie PZU SA, PZU ŻYCIE SA, TFI PZU SA, PTE PZU SA
- zapewnienie najwyższego poziomu obsługi Klienta,
- obsługę posprzedażową Klientów Grupy PZU,
- budowanie długofalowych relacji z Klientami,
- udzielanie klientom informacji (bezpośrednio i telefonicznie),
- obsługę zmian w trakcie trwania umowy ubezpieczenia (zmian powodujących skutki finansowe oraz zmian bez takich skutków) oraz ewidencję zmian w systemach dziedzinowych w trakcie obsługi klienta,
- obsługę korespondencji z klientem związanej z rekalkulacją składki OC pojazdów mechanicznych,
- obsługę wypowiedzeń umów ubezpieczenia,
- obsługę zwrotów składki,
- obsługę cesji praw z umów ubezpieczenia,
- wydawanie duplikatów polis, duplikatów dokumentów potwierdzających zawarcie umowy ubezpieczenia oraz innych dokumentów koniecznych do prawidłowej realizacji procesu obsługi klienta,
- wystawianie i obsługę Zaświadczeń o przebiegu ubezpieczenia zgodnie z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi,
- archiwizację dokumentów powstałych w trakcie realizacji zadań bieżących firmy.
- zapewnienie najwyższego poziomu obsługi Klienta,
- obsługę posprzedażową Klientów Grupy PZU,
- budowanie długofalowych relacji z Klientami,
- udzielanie klientom informacji (bezpośrednio i telefonicznie),
- obsługę zmian w trakcie trwania umowy ubezpieczenia (zmian powodujących skutki finansowe oraz zmian bez takich skutków) oraz ewidencję zmian w systemach dziedzinowych w trakcie obsługi klienta,
- obsługę korespondencji z klientem związanej z rekalkulacją składki OC pojazdów mechanicznych,
- obsługę wypowiedzeń umów ubezpieczenia,
- obsługę zwrotów składki,
- obsługę cesji praw z umów ubezpieczenia,
- wydawanie duplikatów polis, duplikatów dokumentów potwierdzających zawarcie umowy ubezpieczenia oraz innych dokumentów koniecznych do prawidłowej realizacji procesu obsługi klienta,
- wystawianie i obsługę Zaświadczeń o przebiegu ubezpieczenia zgodnie z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi,
- archiwizację dokumentów powstałych w trakcie realizacji zadań bieżących firmy.
Szkolenia i kursy
- Train The Trainer - trening kompetencji trenerskich;
- Asertywność - skuteczność w zgodzie ze sobą;
- Informacja zwrotna - jak wykorzystać ją dla własnego rozwoju;
- Certyfikat Programu Primus - rozwój kompetencji, wiedzy produktowej jak również zaznajomienie się z efektywnymi ścieżkami sprzedaży.
- Asertywność - skuteczność w zgodzie ze sobą;
- Informacja zwrotna - jak wykorzystać ją dla własnego rozwoju;
- Certyfikat Programu Primus - rozwój kompetencji, wiedzy produktowej jak również zaznajomienie się z efektywnymi ścieżkami sprzedaży.
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Zainteresowania
GPW, dobra książka, narciarstwo, sport
Grupy
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie