Szymon Kuszak

Zorientowany na cele
Poznań, wielkopolskie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Właściciel
Słoik i Butelka
Forum Media Polska
Redaktor prowadzący
Nadzór nad 19 ogólnopolskimi publikacjami specjalistycznymi, współpraca w oparciu o umowę zlecenie.
- nadzór nad merytoryczną zawartością publikacji, w tym planowanie i inicjowanie tematów oraz sprawne reagowanie na bieżące wydarzenia,
- planowanie i organizowanie pracy własnej,
- współpraca z zespołem redakcyjnym,
- kontrola i bieżąca ingerencja na wszystkich etapach tworzenia aktualizacji.
smART
Product Manager w sklepie internetowym
- projekt Medica: zarządzanie ofertą produktów w sklepach internetowych i na Allegro,
- modyfikowanie i udoskonalanie oferty sprzedażowej,
- kontrolowanie pozycji konkurentów na rynku oraz analizowanie ich produktów,
- współpraca i nadzór nad podległym zespołem 4-osobowym,
- kreowanie wizerunku firmy, stron internetowych i produktów,
- koordynowanie i wdrożenie nowego projektu internetowego,
- odpowiedzialność za gospodarowanie budżetem marketingowym,
- współpraca ze środowiskiem zewnętrznym (agencjami graficznymi, partnerami handlowymi z Chin i inne),
- tworzenie i implementowanie rozwiązań wspierających sprzedaż,
- planowanie i wdrażanie kompleksowych działań związanych z komunikacją marketingową i promocjami.

Osiągnięcia:
- zwiększenie sprzedaży produktów o 35% w stosunku rok do roku,
- zwiększenie zadowolenia klientów,
- wprowadzenie produktów substytucyjnych i komplementarnych w sklepach internetowych generujących wzrost ilości zamówień,
- planowanie i wdrożenie dodatkowych projektów przyczyniających się do zwiększenia poziomu rentowności firmy.
Forum Media Polska
Autor artykułów do publikacji i czasopism
 Opracowanie tekstów z dziedziny zarządzania i marketingu do następujących publikacji:
Głos Pedagogiczny, Szef Działu Sprzedaży, Organizacja i zarządzanie placówką niepubliczną w praktyce, Doradca Dyrektora Szkoły, Gotowe Przemówienia i pisma okolicznościowe dla menedżerów i pracowników instytucji publicznej.
Sklep Wielobranżowy Lucyna
Praca w rodzinnej firmie
 przeprowadzeniu badania opinii klientów na temat sklepu,
 opracowaniu sposobów na poprawę komunikacji zewnętrznej,
 projektowaniu planu zagospodarowania przestrzenią w sklepie.
Santander Bank Polska
Doradca ds. obsługi klienta
- bieżąca obsługa i badanie potrzeb klientów banku,
- wprowadzanie zmian w systemy bankowe,
- współpraca z jednostkami banku,
- budowanie i utrzymywanie relacji z klientem,
- rozpatrywanie reklamacji składanych przez klientów,
- doradztwo w zakresie produktów oraz usług bankowych dedykowanych klientowi indywidualnemu,
- dbałość o jakość obsługi oraz budowanie wizerunku profesjonalnego doradcy.
Santander Bank Polska
Doradca Klienta
- inicjowanie kontaktu z klientem,
- prowadzenie i zamykanie sprzedaży produktów i usług bankowych,
- budowanie i utrzymywanie relacji z klientem,
- współpraca z jednostkami banku,
- pozyskiwanie nowych klientów,
- analiza parametrów produktu i porównanie do konkurencji,
- badanie poziomu zadowolenia i opinii klientów pod kątem optymalizacji procesów sprzedaży i obsługi klienta.

Osiągnięcia:
- realizacja planu sprzedażowego na poziomie 80%-150%,
- pozyskanie dodatkowych klientów.
Logo
Telefoniczny Sprzedawca / Kierownik Sekcji Telemarketingu
Kaja Sp. Z O.O.
- rekrutacja i rozwój zespołu doradców,
- koordynacja i motywowanie współpracowników,
- obsługa telefoniczna klientów,
- utrzymanie wysokiego poziomu jakości świadczonych usług,
- nadzór nad realizacją planów sprzedażowych,
- wdrażanie technik sprzedaży produktów i usług w telefonicznym kanale dystrybucji,
- nawiązywanie długotrwałych relacji z klientami,
- coaching pracowników w zakresie wykonywanych zadań.

Osiągnięcia:
- organizacja i planowanie nowego działu w firmie,
- awans na stanowisko kierownika,
- zbudowanie profesjonalnego zespołu sprzedażowego,
- zwiększenie poziomu rentowności firmy.

Szkolenia i kursy

Kurs z Socjologii
Szkolenia:
*Techniki Sprzedaży przez Telefon
*Podniesienie Kompetencji sprzedażowych przez telefon celem maksymalizacji efektów sprzedaży
Kurs: Visual Merchandising jako skuteczne narzędzia budowania przewagi konkurencyjnej
Kurs barmański
Kurs masażu

Edukacja

Logo
komunikacja w biznesie, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Logo
Zarządzannie/ Handel i Usługi, licencjackie
Wyższa Szkoła Handlu i Usług

Specjalizacje

Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

Podróże, kuchnia

Inne

- Prawo Jazdy kat. B,
- Język angielski (kurs indywidualny od 2014.05 - obecnie),
- Zarządzanie social mediami - Facebook,
- Obsługa systemu reklamowego - Google AdWords,
- Program do wysyłania newsletterów i mailingów - FreshMail,
- Obsługa serwisu aukcyjnego - Allegro.

Publikacje:
- Zasady prowadzenia zebrań i spotkań (Poradnik wymiennokartkowy, Gotowe przemówienia i pisma okolicznościowe dla menadżerów i pracowników instytucji publicznych, Wydawnictwo Forum),
- Kształtowanie wizerunku szkoły niepublicznej (Poradnik wymiennokartkowy, Organizacja i zarządzanie placówką niepubliczną w praktyce, Wydawnictwo Forum),
- Kreatywność w biznesie (Poradnik wymiennokartkowy, Gotowe przemówienia i pisma okolicznościowe dla menadżerów i pracowników instytucji publicznych, Wydawnictwo Forum),
- Merchandising w szkole – jak wypromować placówkę niepubliczną w obliczu dużej konkurencji (Poradnik wymiennokartkowy, Organizacja i zarządzanie placówką niepubliczną w praktyce, Wydawnictwo Forum).

Grupy

AFTER WORK
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
BHP, PPOŻ., PP, ZB;
BHP, PPOŻ., PP, ZB;
Społecznościowa grupa dyskusyjna o tematyce: BHP, PPOŻ., PP, ZB;
Biznes gastronomiczny.
Biznes gastronomiczny.
Grupa skierowana do restauratorów i pasjonatów gastronomi. Wspólnie budujmy swoje biznesy wskazujmy rozwiązania problemów.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Canyoning
Canyoning
For canyoning addicted ;)
Chilli ZET
Chilli ZET
Chilli ZET - Nastaw się na chill out
Do you speak English?
Do you speak English?
English only. Everyone's invited!
Działki i Grunty
Działki i Grunty
Działki i grunty - budowlane, inwestycyjne, działki i grunty na sprzedaż, najatrakcyjniejsze oferty działek i gruntów budowlanych na sprzedaż - dla wszystkich zainteresowanych inwestycjami w działki i
EGIPT...
EGIPT...
Grupa dla wszystkich, którzy w Egipcie byli, są :-) lub będą. W przyszłości dalszej lub bliższej... Którzy sa zauroczeni tym krajem, tymi ludźmi, klimatem
b2b CLO - POZWOLENIA - CERTYFIKATY customs, legal implications
b2b CLO - POZWOLENIA - CERTYFIKATY customs, legal implications
Handel miedzynarodowy jest zwiazany ze znajomoscia przepisow, ograniczen, wymagan, do tego zmieniajacych sie w zaleznosci od sytuacji politycznej. Ta grupa ma sluzyc stworzeniu zrodla informacji.