Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista Informatyk
- Administracja siecią LAN;
- Administracja serwerami;
- Konfiguracja, aktualizacja, ewidencja i zarządzanie sprzętem komputerowym, sieciowym oraz telefonicznym;
- Helpdesk;
- Naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego;
- Zarządzanie licencjami;
- Udział w projekcie wdrożenia systemu ERP;
- Przygotowywanie spotkań pod względem audio-wizualnym i sieciowym;
- Zarządzanie kopiami zapasowymi;
- Zarządzanie systemem monitoringu;
- Zarządzanie systemem Rejestracji Czasu Pracy;
- Opieka nad różnego rodzaju sprzętem: nawigacje, telefony komórkowe, aparaty
- fotograficzne, kamery, projektory, czytniki kodów kreskowych itp.
- Opieka nad urządzeniami drukującymi oraz materiałemi eksploatacyjnymi.
- Zakupy związane z IT;
- Konserwacja i naprawa maszyn produkcyjnych;
- Zarządzanie, monitorowanie i rozbudowa sieci LAN.
- Administracja serwerami;
- Konfiguracja, aktualizacja, ewidencja i zarządzanie sprzętem komputerowym, sieciowym oraz telefonicznym;
- Helpdesk;
- Naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego;
- Zarządzanie licencjami;
- Udział w projekcie wdrożenia systemu ERP;
- Przygotowywanie spotkań pod względem audio-wizualnym i sieciowym;
- Zarządzanie kopiami zapasowymi;
- Zarządzanie systemem monitoringu;
- Zarządzanie systemem Rejestracji Czasu Pracy;
- Opieka nad różnego rodzaju sprzętem: nawigacje, telefony komórkowe, aparaty
- fotograficzne, kamery, projektory, czytniki kodów kreskowych itp.
- Opieka nad urządzeniami drukującymi oraz materiałemi eksploatacyjnymi.
- Zakupy związane z IT;
- Konserwacja i naprawa maszyn produkcyjnych;
- Zarządzanie, monitorowanie i rozbudowa sieci LAN.
Referent ds. Informatycznych
- Administracja Siecia LAN/WAN;
- Administracja serwerami Linux, Windows;
- Konfiguracja, aktualizacja, ewidencja i zarządzanie sprzętem komputerowym i sieciowym;
- helpdesk;
- Naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego;
- Zarządzanie licencjami;
- Udział w projekcie wdrożenia systemu ERP;
- Przygotowywanie spotkań pod względem audio-wizualnym i sieciowym;
- Zarządzanie kopiami zapasowymi;
- Zarządzanie centralą telefoniczną, telefonami oraz umowami z operatorami;
- Administracja serwerami Linux, Windows;
- Konfiguracja, aktualizacja, ewidencja i zarządzanie sprzętem komputerowym i sieciowym;
- helpdesk;
- Naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego;
- Zarządzanie licencjami;
- Udział w projekcie wdrożenia systemu ERP;
- Przygotowywanie spotkań pod względem audio-wizualnym i sieciowym;
- Zarządzanie kopiami zapasowymi;
- Zarządzanie centralą telefoniczną, telefonami oraz umowami z operatorami;