Szymon Górny

Kierownik Produktów Internetowych, Wirtualna Polska S.A.
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

E-commerce Monetyzacja Reklama online Marketing internetowy Project Management

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Wirtualna Polska Media
Kierownik Działu Produktów Płatnych
1. Zarządzanie działem sprzedażowym: kontrola i rozliczanie wyników sprzedaży oraz systemów prowizyjnych, tworzenie strategii Działu, realizacja wyznaczonych celów przychodowych, monetyzacja użytkowników.

2. Tworzenie i zarządzanie budżetem kosztowym i przychodowym (weryfikacja Q, H, Y).

3. Zarządzanie płatnymi produktami WP:

- tworzenie i rozwój produktów i usług internetowych WP, Systemu Płatności, usług SMS Premium/MT,
- poszukiwanie, affiliacja i stała współpraca z partnerami biznesowymi (ok. 30 stałych kontrahentów polskich i zagranicznych), współpraca w różnych modelach sprzedażowych (revenue share, CPM, CPA, Leads, mix),
- wyznaczanie cen płatności za usługi i produkty,
- realizacja zadań zarówno w segmencie b2c, jak i b2b.

4. Planowanie, realizacja i analiza wyników kampani reklamowych i mailingowych, wprowadzanie niestandardowych form promocji, SEO.

5. Współpraca i koordynacja działań w ramach wszystkich Działów WP: Biura Reklamy, Działu Akcji Specjalnych, Działu e-commerce, Pionu IT, Działu Graficznego i Marketingu, Działu Prawnego, serwisów kontentowych, backoffice.

6. Analiza danych jakościowych i statystycznych dotyczących płatnych usług i serwisów WP oraz analiza na tle konkurencji (Megapanel PBI, Gemius Traffic, Alexa, statystyki wewnętrzne WP, statystyki Paneli online Kontrahentów).
Karolina J.
Karolina J. · współpracownik
wystawiono
odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu, rzetelny, kompetentny i życzliwy.
Wirtualna Polska Media
Kierownik Produktów Internetowych (Dział Produktów Płatnych)
1. Wdrażane, opieka i rozwój najbardziej przychodowych produktów i usług płatnych WP, głównie SMS Premium/MT (konkursy, obiekty multimedialne, MMS) oraz Gier online / MMO, generujących ok. 70% budżetu przychodowego Działu. Oraz: Poczta Płatna, Hosting, Randki, itd.

2. Affiliacje zewnętrznych Kontrahentów (ok. 15), negocjacje Umów.

3. Marketing: kampanie display, mailingowe, SEO, niestandardowe formy reklamy, konkursy.

4. Organizowanie i analiza promocji bundlowych oraz sprzedażowych.

5. Analiza wyników statystycznych i jakościowych na tle Portalu oraz konkurencji.
Wirtualna Polska Media
Specjalista ds Sprzedaży dla Klientów Indywidualnych (Dział Produktów Płatnych)
Ograniczone kompetencje i obowiązki zadań opisanych wyżej.
Wirtualna Polska Media
Specjalista ds. Marketingu Online (Dział Marketingu)
1. Marketing i promocja dla Grupy Serwisów technologicznych, komputerowych, turystycznych i growych.

2. Organizacja Targów i Konferencji dla całej Organizacji WP (Gdańsk, Warszawa, Poznań, Kraków).

3. Zamawianie, realizacja i obsługa materiałów promocyjnych dla całej Organizacji WP.

Szkolenia i kursy

Szkolenia / kursy (potwierdzone Certyfikatami):

1. Zarządzanie Projektem (Schenk Institute).

2. Budowanie relacji zaufania w Zespole (ODiTK).

3. Jak myśleć z kategoriach rezultatów - czyli do którego portu płynę? (ODiTK).

4. Komunikacja interpersonalna - trudne rozmowy (TP SIRCOM).

5. Dlaczego zespoły potrzebują zaufania - czyli jak motywować i delegować uprawnienia (ODiTK).

6. Jak wzmocnić potencjał przywódczy? (ODiTK).

7. Sztuka relacji w negocjacjach (CERTES).

Edukacja

Logo
Ekonomia / Handel Zagraniczny, magisterskie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Inne

Najczęściej potwierdzane umiejętności na stronie Profilu w Serwisie Linkedin:

https://www.linkedin.com/in/szymongorny

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
ADITnetwork
ADITnetwork
Dobre dochody dzięki systemom online.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Contails dev
Contails dev
Na tej grupie zglaszamy pomysly, bledy i bugi zwiazane z serwisem Contails (www.contails.com)
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Fundacja Grupy TP, Telekomunikacja Polska, France Telecom, PTK Centertel, TP Internet, Wirtualna Polska, ORE Marketplanet, TP Invest, Ditel, TP EmiTel i TP TELTECH
Multigry MMOG
Multigry MMOG
Pewnie nazwa MMO większości z Was z niczym się nie kojarzy. Ale wtajemniczeni wiedzą - skrótem tym określa się masowe gry sieciowe (Massive Multiplayer Online Games), w które bawi się jednocześnie naw