Umiejętności
E-commerce
Monetyzacja
Reklama online
Marketing internetowy
Project Management
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Produktów Płatnych
1. Zarządzanie działem sprzedażowym: kontrola i rozliczanie wyników sprzedaży oraz systemów prowizyjnych, tworzenie strategii Działu, realizacja wyznaczonych celów przychodowych, monetyzacja użytkowników.
2. Tworzenie i zarządzanie budżetem kosztowym i przychodowym (weryfikacja Q, H, Y).
3. Zarządzanie płatnymi produktami WP:
- tworzenie i rozwój produktów i usług internetowych WP, Systemu Płatności, usług SMS Premium/MT,
- poszukiwanie, affiliacja i stała współpraca z partnerami biznesowymi (ok. 30 stałych kontrahentów polskich i zagranicznych), współpraca w różnych modelach sprzedażowych (revenue share, CPM, CPA, Leads, mix),
- wyznaczanie cen płatności za usługi i produkty,
- realizacja zadań zarówno w segmencie b2c, jak i b2b.
4. Planowanie, realizacja i analiza wyników kampani reklamowych i mailingowych, wprowadzanie niestandardowych form promocji, SEO.
5. Współpraca i koordynacja działań w ramach wszystkich Działów WP: Biura Reklamy, Działu Akcji Specjalnych, Działu e-commerce, Pionu IT, Działu Graficznego i Marketingu, Działu Prawnego, serwisów kontentowych, backoffice.
6. Analiza danych jakościowych i statystycznych dotyczących płatnych usług i serwisów WP oraz analiza na tle konkurencji (Megapanel PBI, Gemius Traffic, Alexa, statystyki wewnętrzne WP, statystyki Paneli online Kontrahentów).
2. Tworzenie i zarządzanie budżetem kosztowym i przychodowym (weryfikacja Q, H, Y).
3. Zarządzanie płatnymi produktami WP:
- tworzenie i rozwój produktów i usług internetowych WP, Systemu Płatności, usług SMS Premium/MT,
- poszukiwanie, affiliacja i stała współpraca z partnerami biznesowymi (ok. 30 stałych kontrahentów polskich i zagranicznych), współpraca w różnych modelach sprzedażowych (revenue share, CPM, CPA, Leads, mix),
- wyznaczanie cen płatności za usługi i produkty,
- realizacja zadań zarówno w segmencie b2c, jak i b2b.
4. Planowanie, realizacja i analiza wyników kampani reklamowych i mailingowych, wprowadzanie niestandardowych form promocji, SEO.
5. Współpraca i koordynacja działań w ramach wszystkich Działów WP: Biura Reklamy, Działu Akcji Specjalnych, Działu e-commerce, Pionu IT, Działu Graficznego i Marketingu, Działu Prawnego, serwisów kontentowych, backoffice.
6. Analiza danych jakościowych i statystycznych dotyczących płatnych usług i serwisów WP oraz analiza na tle konkurencji (Megapanel PBI, Gemius Traffic, Alexa, statystyki wewnętrzne WP, statystyki Paneli online Kontrahentów).
Kierownik Produktów Internetowych (Dział Produktów Płatnych)
1. Wdrażane, opieka i rozwój najbardziej przychodowych produktów i usług płatnych WP, głównie SMS Premium/MT (konkursy, obiekty multimedialne, MMS) oraz Gier online / MMO, generujących ok. 70% budżetu przychodowego Działu. Oraz: Poczta Płatna, Hosting, Randki, itd.
2. Affiliacje zewnętrznych Kontrahentów (ok. 15), negocjacje Umów.
3. Marketing: kampanie display, mailingowe, SEO, niestandardowe formy reklamy, konkursy.
4. Organizowanie i analiza promocji bundlowych oraz sprzedażowych.
5. Analiza wyników statystycznych i jakościowych na tle Portalu oraz konkurencji.
2. Affiliacje zewnętrznych Kontrahentów (ok. 15), negocjacje Umów.
3. Marketing: kampanie display, mailingowe, SEO, niestandardowe formy reklamy, konkursy.
4. Organizowanie i analiza promocji bundlowych oraz sprzedażowych.
5. Analiza wyników statystycznych i jakościowych na tle Portalu oraz konkurencji.
Specjalista ds. Marketingu Online (Dział Marketingu)
1. Marketing i promocja dla Grupy Serwisów technologicznych, komputerowych, turystycznych i growych.
2. Organizacja Targów i Konferencji dla całej Organizacji WP (Gdańsk, Warszawa, Poznań, Kraków).
3. Zamawianie, realizacja i obsługa materiałów promocyjnych dla całej Organizacji WP.
2. Organizacja Targów i Konferencji dla całej Organizacji WP (Gdańsk, Warszawa, Poznań, Kraków).
3. Zamawianie, realizacja i obsługa materiałów promocyjnych dla całej Organizacji WP.
Szkolenia i kursy
Szkolenia / kursy (potwierdzone Certyfikatami):
1. Zarządzanie Projektem (Schenk Institute).
2. Budowanie relacji zaufania w Zespole (ODiTK).
3. Jak myśleć z kategoriach rezultatów - czyli do którego portu płynę? (ODiTK).
4. Komunikacja interpersonalna - trudne rozmowy (TP SIRCOM).
5. Dlaczego zespoły potrzebują zaufania - czyli jak motywować i delegować uprawnienia (ODiTK).
6. Jak wzmocnić potencjał przywódczy? (ODiTK).
7. Sztuka relacji w negocjacjach (CERTES).
1. Zarządzanie Projektem (Schenk Institute).
2. Budowanie relacji zaufania w Zespole (ODiTK).
3. Jak myśleć z kategoriach rezultatów - czyli do którego portu płynę? (ODiTK).
4. Komunikacja interpersonalna - trudne rozmowy (TP SIRCOM).
5. Dlaczego zespoły potrzebują zaufania - czyli jak motywować i delegować uprawnienia (ODiTK).
6. Jak wzmocnić potencjał przywódczy? (ODiTK).
7. Sztuka relacji w negocjacjach (CERTES).
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Inne
Najczęściej potwierdzane umiejętności na stronie Profilu w Serwisie Linkedin:
https://www.linkedin.com/in/szymongorny
https://www.linkedin.com/in/szymongorny
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Contails dev
Na tej grupie zglaszamy pomysly, bledy i bugi zwiazane z serwisem Contails (www.contails.com)
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Fundacja Grupy TP, Telekomunikacja Polska, France Telecom, PTK Centertel, TP Internet, Wirtualna Polska, ORE Marketplanet, TP Invest, Ditel, TP EmiTel i TP TELTECH
Multigry MMOG
Pewnie nazwa MMO większości z Was z niczym się nie kojarzy. Ale wtajemniczeni wiedzą - skrótem tym określa się masowe gry sieciowe (Massive Multiplayer Online Games), w które bawi się jednocześnie naw