Szymon Górka
Area Sales Manager
Łódź,
łódzkie
Umiejętności
Umiejętność pracy wielozadaniowej
Umiejętność budowania i utrzymywania relacji biznesowych
Umiejętność szybkiego nawiązywania kontaktów
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Area Sales Manager - Clinical Devices
Promocja sprzętu medycznego firmy GE Healthcare w zakresie:
- aparatów do znieczulania (Datex-Ohmeda)
- kardiomonitorów (GE, Datex-Ohmeda)
- respiratorów do intensywnej terapii (Datex-Ohmeda)
- sprzętu neonatologicznego (Ohmeda Medical).
* Udział w konferencjach ogólnopolskich i lokalnych
* Prowadzenie prezentacji i szkoleń z zakresu obsługi oferowanego sprzętu,
* Współpraca z działem serwisu w zakresie instalacji sprzętu
- aparatów do znieczulania (Datex-Ohmeda)
- kardiomonitorów (GE, Datex-Ohmeda)
- respiratorów do intensywnej terapii (Datex-Ohmeda)
- sprzętu neonatologicznego (Ohmeda Medical).
* Udział w konferencjach ogólnopolskich i lokalnych
* Prowadzenie prezentacji i szkoleń z zakresu obsługi oferowanego sprzętu,
* Współpraca z działem serwisu w zakresie instalacji sprzętu
Regional Sales Representative - Sprzęt medyczny (Umowa Zastępstwa)
• Promocja sprzętu medycznego (Respiratory, pulsoksymetry, oxymetry) oraz produkty jednorazowego użytku – anestezjologia, bloki operacyjne, intensywna terapia, neonatologia, kardiochirurgia
• Współpraca z Działem Zamówień Publicznych, przygotowywanie dokumentacji przetargowych
• Prowadzenie prezentacji na bloku operacyjnym
• Prowadzenie szkoleń dla Personelu medycznego
• Organizowanie konferencji i spotkań naukowych
• Współpraca z Działem Zamówień Publicznych, przygotowywanie dokumentacji przetargowych
• Prowadzenie prezentacji na bloku operacyjnym
• Prowadzenie szkoleń dla Personelu medycznego
• Organizowanie konferencji i spotkań naukowych
Hospital Specialist Sales Representative
• Promocja produktów urologicznych, okulistycznych i ginekologicznych – szczepionka na HPV, produkty antykoncepcyjne w hormonalnej terapii zastępczej (Najlepsze wyniki sprzedażowe w akcjach dystrybucyjnych)
• Organizowanie spotkań naukowych na powierzonym terenie (prowadzenie prezentacji naukowych z dziedziny Urologii i Ginekologii)
• Realizacja planów sprzedażowych w liniach specjalistycznych ( Największy przyrost MarketShare Value; Najlepszy wynik sprzedażowy, Najwyższy wskaźnik penetracji w terenie, największa sprzedaż w akcjach aptecznych)
• Organizowanie spotkań naukowych na powierzonym terenie (prowadzenie prezentacji naukowych z dziedziny Urologii i Ginekologii)
• Realizacja planów sprzedażowych w liniach specjalistycznych ( Największy przyrost MarketShare Value; Najlepszy wynik sprzedażowy, Najwyższy wskaźnik penetracji w terenie, największa sprzedaż w akcjach aptecznych)
Starszy Przedstawiciel Medyczny
• Pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z Lekarzami Specjalistami (gastroenterologia i psychiatria ), Aptekami i Hurtowniami
• Planowanie własnych działań handlowych pozwalających na osiągnięcie wyznaczonych celów sprzedażowych, budowanie pozytywnego wizerunku Firmy
• Uczestnictwo w Konferencjach i Spotkaniach Naukowych dla Lekarzy
• Planowanie własnych działań handlowych pozwalających na osiągnięcie wyznaczonych celów sprzedażowych, budowanie pozytywnego wizerunku Firmy
• Uczestnictwo w Konferencjach i Spotkaniach Naukowych dla Lekarzy
Kierownik Zmiany
• Prowadzenie sprzedaży oraz kontakt z hurtowniami farmaceutycznymi i aptekami
• Współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz przedstawicielami medycznymi
• Organizacja pracy magazynu w systemie dwuzmianowym
• Zarządzanie, koordynacja i odpowiedzialność pracy całego Zespołu
• Negocjacje z klientami
• Współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz przedstawicielami medycznymi
• Organizacja pracy magazynu w systemie dwuzmianowym
• Zarządzanie, koordynacja i odpowiedzialność pracy całego Zespołu
• Negocjacje z klientami
Szkolenia i kursy
Asertywne techniki sprzedaży
• Profesjonalne interakcje ukierunkowane na Indywidualnego Klienta
• Anatomia Skutecznej Współpracy z Lekarzem i Apteką
• Przedstawiciel Medyczny jako idealny partner współpracy z Apteką
• Szkolenie z typologii osobowości
• Certyfikat ukończenia szkolenia - „GMP dla kadry kierowniczej i średniego dozoru przedsiębiorstw farmaceutycznych” – Warszawa 2006r
• Profesjonalne interakcje ukierunkowane na Indywidualnego Klienta
• Anatomia Skutecznej Współpracy z Lekarzem i Apteką
• Przedstawiciel Medyczny jako idealny partner współpracy z Apteką
• Szkolenie z typologii osobowości
• Certyfikat ukończenia szkolenia - „GMP dla kadry kierowniczej i średniego dozoru przedsiębiorstw farmaceutycznych” – Warszawa 2006r
Edukacja
Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne
Uniwersytet Łódzki
Specjalizacje
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Zainteresowania
Narciarstwo, pływanie, piłka nożna, motoryzacja, dietetyka, zdrowie publiczne.
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Life Sciences
Grupa dla zainteresowanych nowymi mozliwosciami zawodowymi na rynku polskim w obszarze Life Sciences (Sprzet medyczny,laboratoryjny,biotechnologia i uslugi medyczne).Zapraszam.