Szymon Filanowicz

Bridgestone Sales Polska sp. z o.o.
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Zarządzanie klientami B2B Budżety FMCG Prognozowanie Zarządzanie zapasami Zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie Analiza rynku Marketing Microsoft Excel Microsoft Office Negocjacje PowerPoint Odporność na stres Sales Zarządzanie Sprzedażą Przywództwo w zespole Zarządzanie zespołem Obsługa klienta umiejętność pracy w zespole Prawo jazdy ktegoria B

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Bridgestone Sales Polska Sp. z o.o.
Retail Area Business Consutant
• Realizacja budżetu sprzedaży w dziale opony osobowej
• Pozyskiwanie w ramach rozwoju, warsztaty do sieci First Stop i Bridgestone Partner oraz obsługa posprzedażowa
• Zarządzanie siecią First Stop w podległym regionie
• Wdrażanie akcji marketingowych/merchandisingowych w kanale Retail
Bridgestone Sales Polska Sp. z o.o.
National Sales Representative Consumer Products
• Odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży opon w powierzonym regionie.
• Realizacja planów odsprzedaży opon marek Bridgestone z oddziałów dystrybutorów Bridgestone do drugiego stopnia dystrybucji.
• Przeprowadzanie szkoleń produktowo - handlowych dla klientów bezpośrednich oraz pośrednich.
• Analiza danych sprzedażowych oraz merytoryczne wsparcie dystrybutorów i ich oddziałów w celu zapewnienia prawidłowych stanów magazynowych na poziomie regionalnym i lokalnym.
• Monitorowanie dostępności produktów Bridgestone w magazynach dystrybutorów.
• Wspólnie z działem kontroli kredytowej kontrola i egzekwowanie od klientów przeterminowanych płatności.
• Propozycje i realizacje akcji promocyjne dla oddziałów dystrybutorów oraz klientów detalicznych na szczeblu lokalnym, we współpracy z działem marketingu dystrybutora i Bridgestone, w ramach przydzielonego budżetu wsparcia sprzedaży
NIVEA Polska
Key Account Representative
• Współpraca z międzynarodowymi sieciami handlowymi/klientami rynku tradycyjnego
• Realizacja planu sprzedaży i celów jakościowych
• Egzekucja ustaleń centralnych i organizacja promocji lokalnych
• Wdrażanie standardów Firmy
• Zarządzanie klientem, budżetem i materiałami POS
• Utrzymywanie wysokiego poziomu relacji z klientami
• Efektywne zarządzanie grupą merchandiserów
• Obserwacja rynku i konkurencji, tworzenie raportów oraz estymacji sprzedaży
Logo
Specjalista ds. rozwoju i sprzedaży
Przedsiębiorstwo Handlowe WERNER
• Sprzedaż produktów Durex, Scholl na powierzonym terenie
• Pozyskiwanie nowych klientów
• Przeprowadzenie szkoleń dla farmaceutów
SSL HealthCare Polska Sp. z o.o.
Przedstawiciel Handlowy (rynek hurtowy)
• Nawiązywanie kontaktów i budowanie więzi z istniejącymi oraz potencjalnymi dystrybutorami regionalnymi (woj. wielkopolskie, lubuskie, zachodniopomorskie, kujawsko pomorskie, pomorskie);
• Budowanie dystrybucji marki Rosetex/Contex;
• Przygotowywanie i wdrażanie działań marketingowych na podległym terenie;
• Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych na podległym obszarze.
modus agencja reklamy i merchandisingu
Junior Cluster Manager
• Zarządzanie zespołem Kierowników Regionalnych ds. Merchandisingu (wielkopolskie, zachodniopomorskie, lubuskie, dolnośląskie);
• Odpowiedzialność za realizację celów i wyniki operacyjne makroregionu;
• Tworzenie i wdrażanie nowych rozwiązań operacyjnych.
modus agencja reklamy i merchandisingu
Kierownik Regionalny
• Zapewnienie najwyższej jakości usług merchandisingowych dla klientów w sektorze handlu nowoczesnego oraz tradycyjnego;
• Współpraca z klientami (na poziomie PH, KAM) oraz z kierownikami działów w obsługiwanych sieciach;
• Prowadzenie dokumentacji i rozliczeń regionu;
• Rekrutacja merchandiserów i przeprowadzanie szkoleń w zakresie standardów pracy.
Grupa Białko
Koordynator - Tyskie Imprezka Klubu Kibica Euro 2008
• Koordynacja akcji zapewniającej właściwą komunikację miasteczka Tyskie w Poznaniu podczas Euro 2008.
• Efekt pracy, link poniżej:
http://grupabialko.pl/#p13
sales force 1 sp. z o.o.
Supervisor
• nadzór nad akcjami promocyjnymi i merchandisingowymi
• rekrutacja i szkolenie personelu oraz kontrola jakości wykonywanej pracy,
• rozliczanie akcji i raportowanie,
• zapewnianie właściwych standardów pracy,
sales force 1 sp. z o.o.
Promotor/ Doradca klienta/ Merchandiser
• bezpośredni kontakt z klientem
• doradca klienta dla takich marek jak Sony czy Sony ericsson
• pomoc w realizacji event-ów Peroni
• prowadzenie działań merchandisingowych
• tajemniczy klient

Szkolenia i kursy

II Międzynarodowy Kongres Shopper Marketingu
Szkolenia z zakresu technik sprzedaży, zarządzania personelem
Kurs pilota wycieczek zagranicznych

Edukacja

Logo
Prawo, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Logo
Psychologia w biznesie, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Zarządzanie w handlu, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Administracja, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Zainteresowania

narciarstwo, kamery sportowe

Organizacje

Przewodniczący komisji rewizyjnej stowarzyszenia użyteczności publicznej Inicjatywa dla Polski

Grupy

43 wszystkich wypowiedzi
3 plusy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Analiza sprzedaży
Analiza sprzedaży
Forum dla ludzi związanych z analizą sprzedaży
Category Management
Category Management
Grupa Category Management jest grupą nieformalną. Zrzesza osoby zawodowo związane z Category Managementem, czyli pracą nad wzrostem sprzedaży kategorii produktów. Ma na celu wymianę informacji, opinii
CYTATY
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Digital Dynamic Signage
Digital Dynamic Signage
Technologia Digital Dynamic Signage - cyfrowy przekaz informacji, połączenie nowych technologii z tradycyjnym przekazem.
Field Marketing BTL
Field Marketing BTL
Grupa zrzeszająca ludzi aktywnie działających w branży field marketing w sektorze BTL.
FMCG
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
FMCG Sprzedaż nowoczesna
FMCG Sprzedaż nowoczesna
Grupa skupiająca osoby pracujące w [b]firmach FMCG[/b], które są odpowiedzialne za sprzedaż do [b]sieci handlowych[/b].
FMCG Sprzedaż tradycyjna
FMCG Sprzedaż tradycyjna
Grupa skupiająca osoby pracujące w firmach FMCG, które są odpowiedzialne za sprzedaż w kanale tradcyjnym.