Szymon Fałkowski

National Special Event & POP Manager
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Coca-Cola HBC Polska
Kierownik ds. Imprez Specialnych i materiałów reklamowych
- planowanie całorocznego kalendarza aktywacji
- zarządzanie budżetem
- zarządzanie magazynami materiałów reklamowych
- koordynacja i planowanie dystrybucji materiałów reklamowych na terenie kraju
- zarządzanie zespołem ludzi
- tworzenie strategii zakupu sprzętu w oparciu o stworzony kalendarz aktywacji
- współpraca z zewnętrznymi eventowymi i kreatywnymi agencjami
- współpraca z organizatorami największych wydarzeń w kraju – negocjacja umów, egzekucja marketingowa i sprzedażowa na miejscu wydarzenia
Coca-Cola HBC Polska
Kierownik Projektu MIT
- przygotowanie koncepcji, planu realizacji oraz celów projektu
- zarządzanie budżetem projektu
- tworzenie oraz zarządzanie między-departamentalnym zespołem projektowym
(41 osób)
-zarządzanie tworzeniem materiałów POP niezbędnych do realizacji celu projektu
- współpraca ze wszystkimi kluczowymi dla projektu działami firmy
- współpraca z krajowymi oraz lokalnymi agencjami organizującymi imprezy
- zarządzanie procesem komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
- analiza realizacje założonych celów projektu
Coca-Cola HBC Polska
Koordynator ds. Imprez Specialnych i Materiałów Reklamowych
- planowanie strategii zakupowej sprzętu niezbędnego do działań „Special Event”
- kreacja nowych rozwiązań pokazywania marki
- planowanie akcji konsumenckich w punktach sprzedaży
- koordynacja działań zespołu ( 9 osób) na terenie całego kraju
- koordynacja działań magazynów „ Special Event”
- kontrola i zarządzanie powierzonym budżetem
- nadzór nad dostawcami i agnecjami zewnętrznymi
- współpraca z Kierownikami ds. Rozwoju Kanałów Sprzedaży
Coca-Cola HBC Polska
Specjalista ds. zakupów
- identyfikacja potrzeb zakupowych klienta wewnętrznego i uzgodnienie specy-fikacji kupowanych towarów lub zakresu usług
- rozeznanie i monitorowanie trendów rynkowych prowadzonych surow-ców/produktów, w celu optymalizacji kosztów zakupów
- dostarczenie wiarygodnych danych dotyczących prognoz cenowych oraz uczestniczenie w przygotowaniu budżetu
-pozyskiwanie źródeł zaopatrzenia, przeprowadzenie akcji ofertowej, negocjo-wanie warunków dostaw, wybór i kontraktowanie dostawców,
- zarządzanie relacjami z kluczowymi dostawcami
- poszukiwanie i wdrażanie oszczędności poprzez szukanie alternatywnych do-stawców lub materiałów, wykorzystanie nowych rozwiązań, efektywne zarzą-dzanie zasobami
Coca-Cola HBC Polska
Praktykant w Dziale Operacyjnym
- koordynacja działań logistycznych związanych z wydawaniem gadżetów świątecznych w promocji ogólnopolskiej

Szkolenia i kursy

-zakończony z wyróżnieniem wewnętrzny roczny program dla leaderów
- przywództwo z pasją cz.1
- przywództwo z pasją cz.2
- techniki prezentacji
- negocjacje
- wywieranie wpływu
- zarządzanie czasem
- szkolenia z zakresu druku ( prowadzone przez dostawców)

Edukacja

Logo
Podyplomowe Studia Marketingowo-Logistyczne , studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Zarządzanie I Inżynieria Produkcji, magisterskie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń

Zainteresowania

jazda na nartach, łyżwach, tenis ziemny, turystyka

Grupy

5 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
BIURO TURYSTYKI AKTYWNEJ HIT SPORT
BIURO TURYSTYKI AKTYWNEJ HIT SPORT
Grupa osób związanych z BTA HIT-SPORT : sympatycy, pracownicy, klienci i Ci wszyscy dla których aktywny wypoczynek jest pasją i sposobem na życie. Grupa pozytywnie zakręconych osób:-)
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Event Managers Club
Event Managers Club
Grupa zrzeszająca Event Managerów czyli osoby zajmujące się organizacją eventów tj. imprez integracyjnych i motywacyjnych dla pracowników i klientów firmy, imprez promocyj
Event w 5 minut
Event w 5 minut
grupa dla wszystkich tych, którym nie obce sa firmowe eventy, wyjazdy integracyjne, konferencje etc.
globalincentive.pl
globalincentive.pl
Event w 5 minut
Hotele i Konferencje Last Minute
Hotele i Konferencje Last Minute
Oferty specjalne hoteli, hoteli Spa, konferencji itd.
Klub Konesera
Klub Konesera
Klub stworzony dla osób,które cenią sobie dobry smak. Herbaciarnie ,Restauracje ,Winiarnie ,Kawiarnie , Cukierenki,..Kącik kulinarny...
Kobiety
Kobiety
SUPER Grupa dla każdej Pani, a i również dla przystojnych Panów. Zapraszamy :o)
Lunchtime
Lunchtime
Nie masz z kim zjeść lunchu w czasie pracy , poznaj tych którzy pracują niedaleko Ciebie. Nie wiesz gdzie dobrze , tanio i szybko zjeść luch - zapytaj?
MICE
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
Mix it up
Mix it up
...dala wszystkich, których pasją są drinki i sposób ich przyrządzania...