Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Imprez Specialnych i materiałów reklamowych
- planowanie całorocznego kalendarza aktywacji
- zarządzanie budżetem
- zarządzanie magazynami materiałów reklamowych
- koordynacja i planowanie dystrybucji materiałów reklamowych na terenie kraju
- zarządzanie zespołem ludzi
- tworzenie strategii zakupu sprzętu w oparciu o stworzony kalendarz aktywacji
- współpraca z zewnętrznymi eventowymi i kreatywnymi agencjami
- współpraca z organizatorami największych wydarzeń w kraju – negocjacja umów, egzekucja marketingowa i sprzedażowa na miejscu wydarzenia
- zarządzanie budżetem
- zarządzanie magazynami materiałów reklamowych
- koordynacja i planowanie dystrybucji materiałów reklamowych na terenie kraju
- zarządzanie zespołem ludzi
- tworzenie strategii zakupu sprzętu w oparciu o stworzony kalendarz aktywacji
- współpraca z zewnętrznymi eventowymi i kreatywnymi agencjami
- współpraca z organizatorami największych wydarzeń w kraju – negocjacja umów, egzekucja marketingowa i sprzedażowa na miejscu wydarzenia
Kierownik Projektu MIT
- przygotowanie koncepcji, planu realizacji oraz celów projektu
- zarządzanie budżetem projektu
- tworzenie oraz zarządzanie między-departamentalnym zespołem projektowym
(41 osób)
-zarządzanie tworzeniem materiałów POP niezbędnych do realizacji celu projektu
- współpraca ze wszystkimi kluczowymi dla projektu działami firmy
- współpraca z krajowymi oraz lokalnymi agencjami organizującymi imprezy
- zarządzanie procesem komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
- analiza realizacje założonych celów projektu
- zarządzanie budżetem projektu
- tworzenie oraz zarządzanie między-departamentalnym zespołem projektowym
(41 osób)
-zarządzanie tworzeniem materiałów POP niezbędnych do realizacji celu projektu
- współpraca ze wszystkimi kluczowymi dla projektu działami firmy
- współpraca z krajowymi oraz lokalnymi agencjami organizującymi imprezy
- zarządzanie procesem komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
- analiza realizacje założonych celów projektu
Koordynator ds. Imprez Specialnych i Materiałów Reklamowych
- planowanie strategii zakupowej sprzętu niezbędnego do działań „Special Event”
- kreacja nowych rozwiązań pokazywania marki
- planowanie akcji konsumenckich w punktach sprzedaży
- koordynacja działań zespołu ( 9 osób) na terenie całego kraju
- koordynacja działań magazynów „ Special Event”
- kontrola i zarządzanie powierzonym budżetem
- nadzór nad dostawcami i agnecjami zewnętrznymi
- współpraca z Kierownikami ds. Rozwoju Kanałów Sprzedaży
- kreacja nowych rozwiązań pokazywania marki
- planowanie akcji konsumenckich w punktach sprzedaży
- koordynacja działań zespołu ( 9 osób) na terenie całego kraju
- koordynacja działań magazynów „ Special Event”
- kontrola i zarządzanie powierzonym budżetem
- nadzór nad dostawcami i agnecjami zewnętrznymi
- współpraca z Kierownikami ds. Rozwoju Kanałów Sprzedaży
Specjalista ds. zakupów
- identyfikacja potrzeb zakupowych klienta wewnętrznego i uzgodnienie specy-fikacji kupowanych towarów lub zakresu usług
- rozeznanie i monitorowanie trendów rynkowych prowadzonych surow-ców/produktów, w celu optymalizacji kosztów zakupów
- dostarczenie wiarygodnych danych dotyczących prognoz cenowych oraz uczestniczenie w przygotowaniu budżetu
-pozyskiwanie źródeł zaopatrzenia, przeprowadzenie akcji ofertowej, negocjo-wanie warunków dostaw, wybór i kontraktowanie dostawców,
- zarządzanie relacjami z kluczowymi dostawcami
- poszukiwanie i wdrażanie oszczędności poprzez szukanie alternatywnych do-stawców lub materiałów, wykorzystanie nowych rozwiązań, efektywne zarzą-dzanie zasobami
- rozeznanie i monitorowanie trendów rynkowych prowadzonych surow-ców/produktów, w celu optymalizacji kosztów zakupów
- dostarczenie wiarygodnych danych dotyczących prognoz cenowych oraz uczestniczenie w przygotowaniu budżetu
-pozyskiwanie źródeł zaopatrzenia, przeprowadzenie akcji ofertowej, negocjo-wanie warunków dostaw, wybór i kontraktowanie dostawców,
- zarządzanie relacjami z kluczowymi dostawcami
- poszukiwanie i wdrażanie oszczędności poprzez szukanie alternatywnych do-stawców lub materiałów, wykorzystanie nowych rozwiązań, efektywne zarzą-dzanie zasobami
Szkolenia i kursy
-zakończony z wyróżnieniem wewnętrzny roczny program dla leaderów
- przywództwo z pasją cz.1
- przywództwo z pasją cz.2
- techniki prezentacji
- negocjacje
- wywieranie wpływu
- zarządzanie czasem
- szkolenia z zakresu druku ( prowadzone przez dostawców)
- przywództwo z pasją cz.1
- przywództwo z pasją cz.2
- techniki prezentacji
- negocjacje
- wywieranie wpływu
- zarządzanie czasem
- szkolenia z zakresu druku ( prowadzone przez dostawców)
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zainteresowania
jazda na nartach, łyżwach, tenis ziemny, turystyka
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
BIURO TURYSTYKI AKTYWNEJ HIT SPORT
Grupa osób związanych z BTA HIT-SPORT : sympatycy, pracownicy, klienci i Ci wszyscy dla których aktywny wypoczynek jest pasją i sposobem na życie. Grupa pozytywnie zakręconych osób:-)
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Event Managers Club
Grupa zrzeszająca Event Managerów czyli osoby zajmujące się organizacją eventów tj. imprez integracyjnych i motywacyjnych dla pracowników i klientów firmy, imprez promocyj
Event w 5 minut
grupa dla wszystkich tych, którym nie obce sa firmowe eventy, wyjazdy integracyjne, konferencje etc.
Klub Konesera
Klub stworzony dla osób,które cenią sobie dobry smak. Herbaciarnie ,Restauracje ,Winiarnie ,Kawiarnie , Cukierenki,..Kącik kulinarny...
Lunchtime
Nie masz z kim zjeść lunchu w czasie pracy , poznaj tych którzy pracują niedaleko Ciebie.
Nie wiesz gdzie dobrze , tanio i szybko zjeść luch - zapytaj?
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.