Szczepan Okła

Group Account Director, CODEMEDIA SA

Umiejętności

media eletroniczne Strategia cyfrowa Analiza mediów Zakup Mediów Planowanie strategiczne Komunikacja Marketingowa Planowanie mediów koordynacja projektów Prowadzenie szkoleń, prezentacji współpraca z partnerami biznesowymi doradztwo biznesowe Modelowanie biznesowe

Języki

angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Codemedia Sp. z o.o.
Group Account Director
Doświadczenie w zakresie:
- przygotowywanie strategii mediowych i doradztwa mediowego dla klientów
- koordynacji procesów przetargowych
- przygotowywania prezentacji nowobiznesowych (w tym tzw. Agency credentials)
- prowadzenia wykładów, prezentacji i szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych
- przygotowywania zgłoszeń do konkursów mediowych (EFFIE, Media Trendy, Golden Arrow, inne)
- bieżącej współpracy na projektach z agencjami reklamowymi

- Klienci: Strategiczna pomoc w bieżącej obsłudze (m.in.): Komfort, Verco, Envelo.pl, KRD, OKMoney, Skanska, Jatomi Fitness, Capital Service, Jako-o, BIK, BIG, Nestle Waters, Olewnik, Tooway
Equinox Polska
Account Director
- Obsługa Klientów. New Business. Szkolenia dla pracowników firmy i klientów zewnętrznych. Planowanie strategiczne. Konsulting mediowy

- Obsługiwani klienci (m.in.): Amica Wronki, Lactalis Polska, Herbapol Wrocław, X-Trade Brokers, Wydawnictwo Zwierciadło, Euronet, RWE
ZenithOptimedia Group
Group Account Director
- Zarządzanie zespołem. Konsulting mediowy. New Business. Szkolenia dla pracowników firmy i klientów zewnętrznych. Planowanie strategiczne.

- Obsługiwani klienci (m.in.): Netia, Emirates, PZU, Electrolux, Hyundai, MTV, Puma, PZ Cussons, Warner Bros, Bakalland, ARR (Agencja Rynku Rolnego), PAH
Logo
od Media Assistant jeszcze w Saatchi & Saatchi po kolei w górę...
Saatchi & Saatchi / Zenithmedia
Różne obowiązki w zależności od stanowiska:
- Asystent ds Mediów (18/02/1999 - 17/05/1999)
- Junior Media Planner/Buyer (18/05/1999 - 31/12/1999)
- Media Planner/Buyer (01/01/2000 - 28/02/2002)
- Media Manager (01/03/2002 - 30/04/2005)
- Group Media Manager (01/05/2005 - 31/08/2006)
- Account Director (01/09/2006 - 28/02/2007)

Główne obowiązki:
- planowanie i zakup mediów, obsługa kliencka, obsługa finansowa kampanii, strategie mediowe, optymalizacje kampanii mediowych (w tym TV), New business, szkolenia wewnątrz firmy i dla klientów zewnętrznych

- Obsługiwani klienci (m.in.): BAT (British American Tobacco), Exxon Mobil, Jelfa, Poczta Polska, Raisio Foods, Sharp, Budimex, Pharmacia & Upjohn, Cekol, Emo-Farm (Naproxen), Galeria Pomorska, Indykpol, Intercitrus, Layetana, Londa, Martela, Walter Meble

Projekty

Przystosuj się albo zgiń czyli jak przeżyć w mediowej dżungli – warsztaty Codemedia dla klientów
Zakres obowiązków
prelegent na warsztatach
Jak napisać dobry brief mediowy (nie tylko digital) – Konferencja Codemedia dla branży Farmacja
Zakres obowiązków
prelegent na konferencji
ZOG Media School
wykładowca na warsztatach

Szkolenia i kursy

Przebyte szkolenia:
- „SOCceR – Strategic Thinking”(Allsorts Habit Creation);
- „Tell It, Jell It, Sell It – Presenting Creatively”(Allsorts Habit Creation);
- „Pitching to win” (Allsorts Habit Creation);
- „Kreatywne Myślenie” (Midwest ITS Education);
- „Asertywność i komunikacja w życiu zawodowym”(Pracownia TROP);
- "Skuteczne negocjacje" (Training & Consulting Grupa);
- „Metodologia Badań Rynkowych” (Millward Brown SMG/KRC);
- "MS Excel dla zaawansowanych" (Centrum Edukacyjne CSS S.A.);
- „Przywództwo”(Midwest ITS Education);
- „Leadership in action” (Impact),
- „Leadership Development Program” (Wilson Learning)
- "Synergia i porozumiewanie" (szkolenia Marka Rożalskiego)
- "Kreatywność" (szkolenia Marka Rożalskiego)

Doświadczenie:
- Planowanie wielokanałowych kampanii mediowych
- Segmentacja źródeł biznesu w oparciu o dostępne badania (TGI, badania klienta etc)
- Tworzenie modeli analizy portfelowej dla marek klienta
- Budżetowanie i tworzenie ścieżek wzrostu marek w oparciu o model SOV/SOM
- Tworzenie strategii opartych o ścieżkę zakupową konsumenta, model mediów POE, źródła ruchu na stronę/do sklepów
- Modelowanie responsu i innych efektów kampanii (nie tylko dla e-commerce) w oparciu o dane dot. np. ruchu na stronę, konwersji na leady, konwersji na sprzedaż, ściągniętych aplikacji etc.
- Planowanie kampanii w TV systemie Direct Response

Software:
Obsługa pakietu MS Office, software'u dot widowni TV (Nielsen Audience Measurement), programów Millward Brown SMG/KRC (TGI, PressTrack, RadioTrack), danych dot wydatków mediowych (Adexpert/Kantar) + optymalizacja TV: X-pert, AdvantEdge. Podstawy obsługi softu online: Gemius Megapanel, SimilarWeb, Google Analytics; dodatkowo wykresy ISPAG PRO - analiza techniczna rynków finansowych

Nagrody i wyróżnienia:
Współtwórca wyróżnionych lub nagradzanych kampanii:
- nominacje EFFIE w 2004, 2005 i 2006 za kampanie Pumy;
- nominacja EFFIE w 2005 za kampanię Benecolu;
- Srebrne EFFIE w 2008 za kampanię Electroluxa;
- Srebrne EFFIE w 2010 za kampanię Netii (Hipnoza);
- wyróżnienie Golden Arrow w 2015 za kampanię Direct Response Advertising promującą aplikację mobilną Envelo (Poczta Polska Usługi Cyfrowe)

Publikacje i artykuły prasowe:
- "Polityczne gry" (MiMP, 27/09/2006)
- "Senna mara 2425" (MiMP, 19/12/2007)
- "Rozum nie nadąża" (Marketing w praktyce, nr 07/2010)
- "OKMoney - case study" (Brief.pl, 13/08/2014)
- "Poczta w kieszeni" (Marketing w praktyce, 09/2015)

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing II, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

- rynki finansowe i giełda (teoria i praktyka spekulacji, systemy transakcyjne)
- jazda na motocyklu
- snowboard
- brydż sportowy
- poker (głównie NL Hold'em)
- bilard (głównie pool)
- duże kostki Rubika (aktywnie: od 2x2x2 do 7x7x7)
- tenis stołowy / tenis ziemny / badminton
- film
- bieganie
- gitara

Organizacje

- PZBS (Polski Związek Brydża Sportowego) - tytuł Mistrza Okręgowego WK 2,0

Grupy

Bilard
Bilard
Dla wszystkich zainteresowanych tą grą
Brydż
Brydż
Grupa poświęcona tematyce brydżowej, dla wszystkich miłośników tej wspaniałej gry - zapraszamy początkujących, zaawansowanych i arcymistrzów!
Domy Mediowe
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] ) https://www.facebook.com/DomyMediowe ht
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
***Film***
***Film***
Zapraszam do wymiany pogladów na temat różnych twórców i filmowych przebojów. Jaki jest Twój ulubiony film i dlaczego?
Fundusze, inwestycje, giełda, itp.....
Fundusze, inwestycje, giełda, itp.....
Doradztwo finansowe, fundusze inwestycyjne, inwestycje kapitałowe, zabezpieczenia finansowe, giełda, biznes, działalność, przedsiębiorcy, pieniądze, praca, zarobki, kapitał, zyski, akcje
Kino
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Kostka Rubika
Kostka Rubika
W wolnej każdej wolnej chwil możesz się odstresować poprzez KOSTKE RUBIKA
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Media
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Media Planning
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.