Umiejętności
media eletroniczne
Strategia cyfrowa
Analiza mediów
Zakup Mediów
Planowanie strategiczne
Komunikacja Marketingowa
Planowanie mediów
koordynacja projektów
Prowadzenie szkoleń, prezentacji
współpraca z partnerami biznesowymi
doradztwo biznesowe
Modelowanie biznesowe
Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Group Account Director
Doświadczenie w zakresie:
- przygotowywanie strategii mediowych i doradztwa mediowego dla klientów
- koordynacji procesów przetargowych
- przygotowywania prezentacji nowobiznesowych (w tym tzw. Agency credentials)
- prowadzenia wykładów, prezentacji i szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych
- przygotowywania zgłoszeń do konkursów mediowych (EFFIE, Media Trendy, Golden Arrow, inne)
- bieżącej współpracy na projektach z agencjami reklamowymi
- Klienci: Strategiczna pomoc w bieżącej obsłudze (m.in.): Komfort, Verco, Envelo.pl, KRD, OKMoney, Skanska, Jatomi Fitness, Capital Service, Jako-o, BIK, BIG, Nestle Waters, Olewnik, Tooway
- przygotowywanie strategii mediowych i doradztwa mediowego dla klientów
- koordynacji procesów przetargowych
- przygotowywania prezentacji nowobiznesowych (w tym tzw. Agency credentials)
- prowadzenia wykładów, prezentacji i szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych
- przygotowywania zgłoszeń do konkursów mediowych (EFFIE, Media Trendy, Golden Arrow, inne)
- bieżącej współpracy na projektach z agencjami reklamowymi
- Klienci: Strategiczna pomoc w bieżącej obsłudze (m.in.): Komfort, Verco, Envelo.pl, KRD, OKMoney, Skanska, Jatomi Fitness, Capital Service, Jako-o, BIK, BIG, Nestle Waters, Olewnik, Tooway
Group Account Director
- Zarządzanie zespołem. Konsulting mediowy. New Business. Szkolenia dla pracowników firmy i klientów zewnętrznych. Planowanie strategiczne.
- Obsługiwani klienci (m.in.): Netia, Emirates, PZU, Electrolux, Hyundai, MTV, Puma, PZ Cussons, Warner Bros, Bakalland, ARR (Agencja Rynku Rolnego), PAH
- Obsługiwani klienci (m.in.): Netia, Emirates, PZU, Electrolux, Hyundai, MTV, Puma, PZ Cussons, Warner Bros, Bakalland, ARR (Agencja Rynku Rolnego), PAH
od Media Assistant jeszcze w Saatchi & Saatchi po kolei w górę...
Saatchi & Saatchi / Zenithmedia
Różne obowiązki w zależności od stanowiska:
- Asystent ds Mediów (18/02/1999 - 17/05/1999)
- Junior Media Planner/Buyer (18/05/1999 - 31/12/1999)
- Media Planner/Buyer (01/01/2000 - 28/02/2002)
- Media Manager (01/03/2002 - 30/04/2005)
- Group Media Manager (01/05/2005 - 31/08/2006)
- Account Director (01/09/2006 - 28/02/2007)
Główne obowiązki:
- planowanie i zakup mediów, obsługa kliencka, obsługa finansowa kampanii, strategie mediowe, optymalizacje kampanii mediowych (w tym TV), New business, szkolenia wewnątrz firmy i dla klientów zewnętrznych
- Obsługiwani klienci (m.in.): BAT (British American Tobacco), Exxon Mobil, Jelfa, Poczta Polska, Raisio Foods, Sharp, Budimex, Pharmacia & Upjohn, Cekol, Emo-Farm (Naproxen), Galeria Pomorska, Indykpol, Intercitrus, Layetana, Londa, Martela, Walter Meble
- Asystent ds Mediów (18/02/1999 - 17/05/1999)
- Junior Media Planner/Buyer (18/05/1999 - 31/12/1999)
- Media Planner/Buyer (01/01/2000 - 28/02/2002)
- Media Manager (01/03/2002 - 30/04/2005)
- Group Media Manager (01/05/2005 - 31/08/2006)
- Account Director (01/09/2006 - 28/02/2007)
Główne obowiązki:
- planowanie i zakup mediów, obsługa kliencka, obsługa finansowa kampanii, strategie mediowe, optymalizacje kampanii mediowych (w tym TV), New business, szkolenia wewnątrz firmy i dla klientów zewnętrznych
- Obsługiwani klienci (m.in.): BAT (British American Tobacco), Exxon Mobil, Jelfa, Poczta Polska, Raisio Foods, Sharp, Budimex, Pharmacia & Upjohn, Cekol, Emo-Farm (Naproxen), Galeria Pomorska, Indykpol, Intercitrus, Layetana, Londa, Martela, Walter Meble
Projekty
Szkolenia i kursy
Przebyte szkolenia:
- „SOCceR – Strategic Thinking”(Allsorts Habit Creation);
- „Tell It, Jell It, Sell It – Presenting Creatively”(Allsorts Habit Creation);
- „Pitching to win” (Allsorts Habit Creation);
- „Kreatywne Myślenie” (Midwest ITS Education);
- „Asertywność i komunikacja w życiu zawodowym”(Pracownia TROP);
- "Skuteczne negocjacje" (Training & Consulting Grupa);
- „Metodologia Badań Rynkowych” (Millward Brown SMG/KRC);
- "MS Excel dla zaawansowanych" (Centrum Edukacyjne CSS S.A.);
- „Przywództwo”(Midwest ITS Education);
- „Leadership in action” (Impact),
- „Leadership Development Program” (Wilson Learning)
- "Synergia i porozumiewanie" (szkolenia Marka Rożalskiego)
- "Kreatywność" (szkolenia Marka Rożalskiego)
Doświadczenie:
- Planowanie wielokanałowych kampanii mediowych
- Segmentacja źródeł biznesu w oparciu o dostępne badania (TGI, badania klienta etc)
- Tworzenie modeli analizy portfelowej dla marek klienta
- Budżetowanie i tworzenie ścieżek wzrostu marek w oparciu o model SOV/SOM
- Tworzenie strategii opartych o ścieżkę zakupową konsumenta, model mediów POE, źródła ruchu na stronę/do sklepów
- Modelowanie responsu i innych efektów kampanii (nie tylko dla e-commerce) w oparciu o dane dot. np. ruchu na stronę, konwersji na leady, konwersji na sprzedaż, ściągniętych aplikacji etc.
- Planowanie kampanii w TV systemie Direct Response
Software:
Obsługa pakietu MS Office, software'u dot widowni TV (Nielsen Audience Measurement), programów Millward Brown SMG/KRC (TGI, PressTrack, RadioTrack), danych dot wydatków mediowych (Adexpert/Kantar) + optymalizacja TV: X-pert, AdvantEdge. Podstawy obsługi softu online: Gemius Megapanel, SimilarWeb, Google Analytics; dodatkowo wykresy ISPAG PRO - analiza techniczna rynków finansowych
Nagrody i wyróżnienia:
Współtwórca wyróżnionych lub nagradzanych kampanii:
- nominacje EFFIE w 2004, 2005 i 2006 za kampanie Pumy;
- nominacja EFFIE w 2005 za kampanię Benecolu;
- Srebrne EFFIE w 2008 za kampanię Electroluxa;
- Srebrne EFFIE w 2010 za kampanię Netii (Hipnoza);
- wyróżnienie Golden Arrow w 2015 za kampanię Direct Response Advertising promującą aplikację mobilną Envelo (Poczta Polska Usługi Cyfrowe)
Publikacje i artykuły prasowe:
- "Polityczne gry" (MiMP, 27/09/2006)
- "Senna mara 2425" (MiMP, 19/12/2007)
- "Rozum nie nadąża" (Marketing w praktyce, nr 07/2010)
- "OKMoney - case study" (Brief.pl, 13/08/2014)
- "Poczta w kieszeni" (Marketing w praktyce, 09/2015)
- „SOCceR – Strategic Thinking”(Allsorts Habit Creation);
- „Tell It, Jell It, Sell It – Presenting Creatively”(Allsorts Habit Creation);
- „Pitching to win” (Allsorts Habit Creation);
- „Kreatywne Myślenie” (Midwest ITS Education);
- „Asertywność i komunikacja w życiu zawodowym”(Pracownia TROP);
- "Skuteczne negocjacje" (Training & Consulting Grupa);
- „Metodologia Badań Rynkowych” (Millward Brown SMG/KRC);
- "MS Excel dla zaawansowanych" (Centrum Edukacyjne CSS S.A.);
- „Przywództwo”(Midwest ITS Education);
- „Leadership in action” (Impact),
- „Leadership Development Program” (Wilson Learning)
- "Synergia i porozumiewanie" (szkolenia Marka Rożalskiego)
- "Kreatywność" (szkolenia Marka Rożalskiego)
Doświadczenie:
- Planowanie wielokanałowych kampanii mediowych
- Segmentacja źródeł biznesu w oparciu o dostępne badania (TGI, badania klienta etc)
- Tworzenie modeli analizy portfelowej dla marek klienta
- Budżetowanie i tworzenie ścieżek wzrostu marek w oparciu o model SOV/SOM
- Tworzenie strategii opartych o ścieżkę zakupową konsumenta, model mediów POE, źródła ruchu na stronę/do sklepów
- Modelowanie responsu i innych efektów kampanii (nie tylko dla e-commerce) w oparciu o dane dot. np. ruchu na stronę, konwersji na leady, konwersji na sprzedaż, ściągniętych aplikacji etc.
- Planowanie kampanii w TV systemie Direct Response
Software:
Obsługa pakietu MS Office, software'u dot widowni TV (Nielsen Audience Measurement), programów Millward Brown SMG/KRC (TGI, PressTrack, RadioTrack), danych dot wydatków mediowych (Adexpert/Kantar) + optymalizacja TV: X-pert, AdvantEdge. Podstawy obsługi softu online: Gemius Megapanel, SimilarWeb, Google Analytics; dodatkowo wykresy ISPAG PRO - analiza techniczna rynków finansowych
Nagrody i wyróżnienia:
Współtwórca wyróżnionych lub nagradzanych kampanii:
- nominacje EFFIE w 2004, 2005 i 2006 za kampanie Pumy;
- nominacja EFFIE w 2005 za kampanię Benecolu;
- Srebrne EFFIE w 2008 za kampanię Electroluxa;
- Srebrne EFFIE w 2010 za kampanię Netii (Hipnoza);
- wyróżnienie Golden Arrow w 2015 za kampanię Direct Response Advertising promującą aplikację mobilną Envelo (Poczta Polska Usługi Cyfrowe)
Publikacje i artykuły prasowe:
- "Polityczne gry" (MiMP, 27/09/2006)
- "Senna mara 2425" (MiMP, 19/12/2007)
- "Rozum nie nadąża" (Marketing w praktyce, nr 07/2010)
- "OKMoney - case study" (Brief.pl, 13/08/2014)
- "Poczta w kieszeni" (Marketing w praktyce, 09/2015)
Specjalizacje
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
- rynki finansowe i giełda (teoria i praktyka spekulacji, systemy transakcyjne)
- jazda na motocyklu
- snowboard
- brydż sportowy
- poker (głównie NL Hold'em)
- bilard (głównie pool)
- duże kostki Rubika (aktywnie: od 2x2x2 do 7x7x7)
- tenis stołowy / tenis ziemny / badminton
- film
- bieganie
- gitara
- jazda na motocyklu
- snowboard
- brydż sportowy
- poker (głównie NL Hold'em)
- bilard (głównie pool)
- duże kostki Rubika (aktywnie: od 2x2x2 do 7x7x7)
- tenis stołowy / tenis ziemny / badminton
- film
- bieganie
- gitara
Organizacje
- PZBS (Polski Związek Brydża Sportowego) - tytuł Mistrza Okręgowego WK 2,0
Grupy
Brydż
Grupa poświęcona tematyce brydżowej, dla wszystkich miłośników tej wspaniałej gry - zapraszamy początkujących, zaawansowanych i arcymistrzów!
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] )
https://www.facebook.com/DomyMediowe
ht
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
***Film***
Zapraszam do wymiany pogladów na temat różnych twórców i filmowych przebojów. Jaki jest Twój ulubiony film i dlaczego?
Fundusze, inwestycje, giełda, itp.....
Doradztwo finansowe, fundusze inwestycyjne, inwestycje kapitałowe, zabezpieczenia finansowe, giełda, biznes, działalność, przedsiębiorcy, pieniądze, praca, zarobki, kapitał, zyski, akcje
Inwestor: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (akcje,giełda, fundusze, forex, kontrakty terminowe)
DLACZEGO 90% LUDZI TRACI PIENIĄDZE NA GIEŁDZIE?
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.