Sylwia Wróbel

Trade Marketing Manager
Katowice, śląskie

Umiejętności

CMS CRM Microsoft Office Nielsen SAP zarządzanie zmianą Zarządzanie zespołem Prawo jazdy kat B

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Aldi Sp. z o.o.
Menager ds. Reklamy i Mediów
Aldi Sp. z o.o.
Marketing Junior Project Manager
- dzialania w prasie i w radiu,
- odpowiedzialna za przebudowy i wprowadzenie nowej koncepcji sklepów ANIKO z Niemiec,
- współpraca z wykonawcami re-brandingu w realizacji przebudów sklepów - kontrola i rozliczenie,
- projektowanie materiałów reklamowych POS ,
- współpraca z firmą eventową na otwarcia sklepów ,
- strategia komunikacji bilbordowej na elewacji i na obszarze placu sklepu ,
- projektowanie i nadzór nad gazetką otwarciową , zamawianie materiałów związanych z nowym otwarciem ,
- współpraca z drukarniami ,
- współpraca nad projektami i realizacją siatek wielkoformatowych ,
- wdrażanie reklamy kierunkowej typu "gilotyna " ,
- wdrażanie materiałów akcyjnych i tematów tygodnia zgodnie z harmonogramem kalendarza ,
- wsparcie sklepów poprzez lokalne inicjatywy w celu zwiększenia sprzedaży ,
- odpowiedzialna za branding głównej centrali
- współpraca ze studiami fotograficznymi ,
- współpraca z działem sprzedaży , administracji, kupieckim oraz ekspansji ,
- współpraca z wykonawcami reklamy mobilnej,
- realizacja spotów do reklamy audio w sklepie ,
- wprowadzenie nośników LED oraz projektowanie komunikatów,
- projekt oklejania samochod ciężarowych ,
- współpraca sommelierem,
- współpraca z kucharzami,
Aldi Sp. z o.o.
Marketing Specialist
koordynacja i nadzór nad tworzeniem materiałów promocyjnych, reklamowych,
przygotowanie gazetek i ulotek reklamowych, kreacji graficznych,
opracowywanie treści materiałów promocyjnych: redagowanie tekstów reklamowych, korekta (broszury, ulotki, reklama prasowa, itp.),
współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami, mediami i innymi dostawcami usług marketingowych ATL i BTL,
kreowanie wizerunku zgodnego ze strategią firmy,
współpraca z działami wewnętrznymi firmy w zakresie realizacji działań reklamowych,
bieżąca analiza rynku i konkurencji.
Logo
Trade Marketing Specialist
Grupa Kapitałowa Farmacol ( Silesian Pharma sp. z o.o.)
Zarządzanie procesami promocyjnymi od planowania, organizacji i adaministracji we wszystkich kanałach sprzedażowych
• Współpraca z reprezentantami handlowymi , działem sprzedaży, marketingiem w zakresie prowadzonych akcji marketingowych i trade marketingowych dla poszczególnych klientów i kanałów
• Tworzy mechanizmy promocyjne i analizuje ich efektywności
• Zarządza i administruje harmonogramami promocyjnymi
• Monitoruje rynek pod kątem potrzeb Klientów i aktywności konkurencji
• Przygotowuje analizy i raporty dotyczące rezultatów i efektywności prowadzonych działań
• Przygotowywanie odpowiednich procesów i procedur dla rozwoju sprzedaży produktów ( suplementy diety, leki , kosmetyki )
• Przygotowywanie planu działań w celu uzyskania założeń budżetowych
• Koordynuje i wdraża wykonawstwo i dystrybucję materiałów trade marketingowych
• Analiza trendów marketingowych w kraju i zagranicą
Logo
Regional Trade Marketing Manager
Carlsberg Polska Sp. o.o.
• Kreowanie, planowanie i nadzorowanie strategii działań trade marketingowych
w podległym kanale sprzedaży poprzez tworzenie planów, standardów i narzędzi, przy wykorzystaniu zebranych analiz i danych
• Egzekucję strategii marek w podległym kanale
• Inicjowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań, wspierających sprzedaż w podległym kanale
• Monitorowanie i analizowanie prowadzonych działań pod kątem efektywności sprzedażowej i kosztowej
• Przygotowanie i realizację budżetu działań trade marketingowych dla kanału,
• Efektywne zarządzanie kosztami oraz powierzonym budżetem
• Szkolenie przedstawicieli handlowych
• Prowadzenie prezentacji regionalnych
Carlsberg Polska
Administrator of South Silesian Region
• Prace administracyjne związane z zarządzaniem funkcjonowania oddziału
• Organizowanie niezbędnej dokumentacji i tworzenie raportów
• Koordynowanie i nadzorowanie prac podległego personelu pracowników
• Tworzenie grup studyjnych i harmonogramów zajęć
• Bezpośredni oraz telefoniczny kontakt z Klientami
Logo
Assistant - Sales representative
Pro-S
• Budowanie kontaktów biznesowych,
• Prowadzenie dokumentacji,
• Kreowanie i reprezentowanie pozytywnego wizerunku firmy,
• Bieżąca obsługa sekretariatu, organizacja spotkań, podróży służbowych,
• Prowadzenie i nadzór nad korespondencją,
• Zapewnienie wsparcia kierownictwa i pracowników biura w codziennej pracy
Logo
Personal Assistant to CEO
Centrum Medyczne Eucor
• Wsparcie Zarządu w realizacji działań operacyjnych,
• Przygotowywanie zestawień, raportów, analiz, pism
• Księgowanie faktur kosztowych i przychodowych,
• Prowadzenie terminarza spotkań oraz organizowanie spotkań i wyjazdów służbowych
• Prace związane z prowadzeniem sekretariatu biura (nadzór nad przepływem korespondencji archiwizowanie dokumentów w tym prowadzenie rejestrów w ustalonym zakresie),
• Prace związane z szeroko rozumianą administracją biura (np. zaopatrzenie biura w niezbędne środki potrzebne do jego prawidłowego funkcjonowania oraz kontakt z dostawcami usług),
• Współpraca ze wszystkimi działami spółki oraz z partnerami biznesowymi
Synergis Sp. z.o.o. [Grupa Nescco]
Telecommunication Consultant
• Pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż usług telekomunikacyjnych.
• Reprezentowanie czołowej firmy telekomunikacyjnej w Polsce.
• Obsługa Klienta indywidualnego w zakresie sprzedaży i marketingu
• Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych
• Budowanie trwałych relacji z klientami

Edukacja

Logo
Psychologia Biznesu, magisterskie
humanitas

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Inne
Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż - Sieci handlowe
Merchandising