Doświadczenie zawodowe
Manager ds Franczyzy
Pozyskiwanie i weryfikacja kandydatów na franczyzobiorców poprzez:
- Rozbudowywanie bazy kontaktów potencjalnych franczyzobiorców oraz utrzymywanie kontaktów z przedsiębiorcami;
- Szukanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów na franczyzobiorców
- Współpraca z Działem Marketingu w projektowaniu i wdrażaniu materiałów skierowanych do franczyzobiorców i kandydatów na franczyzobiorców;
- Wyszukiwanie potencjalnych kandatów podczas eventów organizowanych przez BNI oraz konferencji, kongresów, targów i szkoleń organizowanych przez zewnętrzne podmioty;
- Prowadzenie wstępnego procesu weryfikacji kandydatów oraz rozmów i spotkań z kandydatami na franczyzobiorców;
- Nadzór nad procesem rekrutacji franczyzobiorców;
- Przygotowywanie rekomendacji do dalszych spotkań dla Dyrektora ds. Franczyz.
Wspieranie franczyzobiorców w rozwoju regionów poprzez:
- Regularne wizyty w regionach i udział w forach dla liderów;
- Regularne spotkania z franczyzobiorcami;
- Dzielenie się wiedzą ekspercką o BNI, procesach, procedurach i systemach wewnętrznych BNI z franczyzobiorcami;
- Monitorowanie poziomu zadowolenia członków organizacji w regionach franczyzowych;
- Dbanie o prawidłowy przepływ informacji na podległym obszarze i zespole.
Monitorowanie i analiza wskaźników biznesowych poprzez:
- Bieżące monitorowanie, analizowanie i raportowanie wyników do Dyrektora ds. Franczyz;
- Reagowanie na sytuacje kryzysowe w regionie.
Umacnianie misji i wartości BNI oraz dbanie o jakość procesów i przestrzeganie procedur:
- Wspieranie franczyzobiorców we wdrażaniu standardów, narzędzi i procedur operacyjnych BNI zgodnie z założeniami doskonałości operacyjnej, monitorowanie ich realizacji;
- Wspieranie franczyzobiorców i kandydatów na franczyzobiorców we wdrażaniu
projektów regionalnych, monitorowanie i analizowanie ich wyników, proponowanie i
projektowanie usprawnień;
- Budowanie pozytywnej atmosfery i wzmacnianie współpracy w regionach franczyzowych;
- Dbanie o skuteczną komunikację w regionie, korzystanie z narzędzi komunikacyjnych zgodnie z ich przeznaczeniem oraz poprawność danych BNI Connect i innych systemach
Wspieranie regionów, w których nie ma jeszcze umowy franczyzowej
- Rozbudowywanie bazy kontaktów potencjalnych franczyzobiorców oraz utrzymywanie kontaktów z przedsiębiorcami;
- Szukanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów na franczyzobiorców
- Współpraca z Działem Marketingu w projektowaniu i wdrażaniu materiałów skierowanych do franczyzobiorców i kandydatów na franczyzobiorców;
- Wyszukiwanie potencjalnych kandatów podczas eventów organizowanych przez BNI oraz konferencji, kongresów, targów i szkoleń organizowanych przez zewnętrzne podmioty;
- Prowadzenie wstępnego procesu weryfikacji kandydatów oraz rozmów i spotkań z kandydatami na franczyzobiorców;
- Nadzór nad procesem rekrutacji franczyzobiorców;
- Przygotowywanie rekomendacji do dalszych spotkań dla Dyrektora ds. Franczyz.
Wspieranie franczyzobiorców w rozwoju regionów poprzez:
- Regularne wizyty w regionach i udział w forach dla liderów;
- Regularne spotkania z franczyzobiorcami;
- Dzielenie się wiedzą ekspercką o BNI, procesach, procedurach i systemach wewnętrznych BNI z franczyzobiorcami;
- Monitorowanie poziomu zadowolenia członków organizacji w regionach franczyzowych;
- Dbanie o prawidłowy przepływ informacji na podległym obszarze i zespole.
Monitorowanie i analiza wskaźników biznesowych poprzez:
- Bieżące monitorowanie, analizowanie i raportowanie wyników do Dyrektora ds. Franczyz;
- Reagowanie na sytuacje kryzysowe w regionie.
Umacnianie misji i wartości BNI oraz dbanie o jakość procesów i przestrzeganie procedur:
- Wspieranie franczyzobiorców we wdrażaniu standardów, narzędzi i procedur operacyjnych BNI zgodnie z założeniami doskonałości operacyjnej, monitorowanie ich realizacji;
- Wspieranie franczyzobiorców i kandydatów na franczyzobiorców we wdrażaniu
projektów regionalnych, monitorowanie i analizowanie ich wyników, proponowanie i
projektowanie usprawnień;
- Budowanie pozytywnej atmosfery i wzmacnianie współpracy w regionach franczyzowych;
- Dbanie o skuteczną komunikację w regionie, korzystanie z narzędzi komunikacyjnych zgodnie z ich przeznaczeniem oraz poprawność danych BNI Connect i innych systemach
Wspieranie regionów, w których nie ma jeszcze umowy franczyzowej
Właścicielka
Jeżeli potrzebujesz biura z sekretarką w Warszawie do 10 godzin w tygodniu, sali konferencyjnej lub na spotkanie z klientem. Zapraszam do mojego biura. Proponuję ciekawe rozwiązania, jeżeli masz dość ciągłej pracy w domu i zapraszania do kawiarni klientów.
Dla Twoich klientów, to Ty będziesz Dyrektorem mojego Biura :-)
Dla Twoich klientów, to Ty będziesz Dyrektorem mojego Biura :-)
współpracownik
wystawiono
Z Sylwią miałem okazję współpracować przy różnych projektach – zarówno w ramach firmy Proffice jak i BNI. Realizacja przebiegała zawsze skutecznie i błyskawicznie - wg planu, który często zakładał wdrożenia „na wczoraj”. Sylwia dała się poznać jako osoba kompetentna i w pełni profesjonalna, a ze swoich obowiązków (jak zwykle) wywiązywała się wzorowo. Zarówno Sylwię jak i Proffice mogę polecić jako sprawdzonych partnerów w niejednokrotnie ciężkich warunkach biznesowych.
Pozdrawiam,
Witold
Pozdrawiam,
Witold
Office Manager
- Zorganizowanie biura od znalezienia lokalu do otwarcia biura (rozplanowanie biura, koordynacja remontu, współpraca z dostawcami)
- Prowadzenie biura BNI
- Administracja strony BNI
- Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (także e-maili i faksów),
-Zarządzanie dostawami,
-Przygotowanie zamówień,
-Kontakty z dostawcami urządzeń biurowych i materiałów piśmienniczych,
-Serwisowanie sprzętu,
-Koordynacja cateringu i przesyłek kurierskich,
-Rezerwacja biletów,
-Kontakty z biurami tłumaczeń i innymi współpracującymi firmami
-Odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji,
-Dystrybucja poczty wśród pracowników,
-Uaktualnianie wewnętrznych numerów telefonów i adresów,
-Tworzenie zestawień wydatków dla księgowości,
-Rekrutacja pracowników niższego szczebla.
- Pisanie procedur i instrukcji
- Pomoc w organizacji spotkań/szkoleń/konferencji
- Prowadzenie biura BNI
- Administracja strony BNI
- Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (także e-maili i faksów),
-Zarządzanie dostawami,
-Przygotowanie zamówień,
-Kontakty z dostawcami urządzeń biurowych i materiałów piśmienniczych,
-Serwisowanie sprzętu,
-Koordynacja cateringu i przesyłek kurierskich,
-Rezerwacja biletów,
-Kontakty z biurami tłumaczeń i innymi współpracującymi firmami
-Odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji,
-Dystrybucja poczty wśród pracowników,
-Uaktualnianie wewnętrznych numerów telefonów i adresów,
-Tworzenie zestawień wydatków dla księgowości,
-Rekrutacja pracowników niższego szczebla.
- Pisanie procedur i instrukcji
- Pomoc w organizacji spotkań/szkoleń/konferencji
Szkolenia i kursy
2017 - Advanced National Director Training (BNI)
2017 - Szkolenie "rekrutacja franczyzobiorców oraz zarządzanie regionami franczyzowymi"
2017 - Certyfikat "DISC Consultant"
2017 - Szkolenie "rekrutacja franczyzobiorców oraz zarządzanie regionami franczyzowymi"
2017 - Certyfikat "DISC Consultant"
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Call Center
Zarządzanie Call Center
Nieruchomości
Inne
Organizacje
BNI Polska
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
Biznes w wydaniu kobiet
Jeśli jesteś kobietą i prowadzisz własną firmę a do tego lubisz konkret koniecznie tu zaglądaj.
BNI POLSKA
BNI - zamieniamy kontakty na kontrakty.
BNI - szkoła zaufania.
BNI - odwzajemniamy zaufanie.
Zaufanie się opłaca.
Sprawdzeni partnerzy w interesach.
Krąg godnych zaufania partnerów w interesach.
Coworking
Tablica ogłoszeń dla ludzi chcących pracować w systemie coworkingu. Chcesz wiedzieć czym jest coworking? Zapraszam na grupę.
Creative Networking
Kluby networkingowo-kreatywne w całej Polsce. Zajmujemy się promowaniem siebie i znajomych specjalistów, poszukiwaniem partnerów biznesowych, budową rozproszonej sieci biznesowej.
Doradztwo Zawodowe i Personalne
Grupa przeznaczona jest dla osób profesjonalnie zajmujących się doradztwem zawodowym i personalnym na rzecz młodzieży oraz osób dorosłych w ramach szkół, klubów pracy, urzędów pracy itp.