Umiejętności
Kreatywność
Obsługa kluczowych klientów
Negocjacje z dostawcami
obsługa komputera
Samodzielność
Chęć podejmowania nowych wyzwań
praca w zespole , komunikatywność , dążenie do wyznaczonych celów
Microsoft Word, Microsoft PowerPoint, Microsoft Excel
Elastyczność - dostosowawcze do panujących warunków, umiejętność ustalania priorytetów
Otwartość i dobra komunikacja interpersonalna
Wspieranie i motywowanie
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Marketingu Handlowego
- zarządzanie aktywnościami promocyjnymi w handlu nowoczesnym; sieci handlowe wielkopowierzchniowe
- tworzenie i realizacja strategii działań w kanałach dystrybucji,
- zarządzanie rocznym budżetem promocyjnym; rozliczanie budżetu promocji
- kreacja i produkcja materiałów POS na użytek aktywności w kanale
- projektowanie i wdrażanie narzędzi promocyjnych; promocje ogólnopolskie, "szyte na miarę klientów"
- projektowanie i wdrażanie ofert na wyłączność dla kluczowych klientów; in-outy dedykowane, oferty "ready do display"
- współpraca z działami sprzedaży i marketingu, współpraca w negocjacjach planów marketingowych z kluczowymi klientami; rekomendacja zmian asortymentowych, formuł promocyjnych oraz polityki cenowej dla marek w kanale
- analiza danych rynkowych; przedstawianie raportów oraz rekomendacji działań
- prowadzenie projektów i koordynacja wsparcia promocyjnego marek we wszystkich kanałach - team lider
- uczestnictwo w projektach firmy - w zakresie wprowadzania produktów na rynek, zarządzania POSM, procedury promocji
- tworzenie i realizacja strategii działań w kanałach dystrybucji,
- zarządzanie rocznym budżetem promocyjnym; rozliczanie budżetu promocji
- kreacja i produkcja materiałów POS na użytek aktywności w kanale
- projektowanie i wdrażanie narzędzi promocyjnych; promocje ogólnopolskie, "szyte na miarę klientów"
- projektowanie i wdrażanie ofert na wyłączność dla kluczowych klientów; in-outy dedykowane, oferty "ready do display"
- współpraca z działami sprzedaży i marketingu, współpraca w negocjacjach planów marketingowych z kluczowymi klientami; rekomendacja zmian asortymentowych, formuł promocyjnych oraz polityki cenowej dla marek w kanale
- analiza danych rynkowych; przedstawianie raportów oraz rekomendacji działań
- prowadzenie projektów i koordynacja wsparcia promocyjnego marek we wszystkich kanałach - team lider
- uczestnictwo w projektach firmy - w zakresie wprowadzania produktów na rynek, zarządzania POSM, procedury promocji
Mł. Specjalista ds. Marketingu Handlowego
- nadzór nad budżetem BTL
- wprowadzanie warunków handlowych promocji TM do SAP
- tworzenie oraz opracowywanie promocji handlowych w kanałach Super- i Hipermarketów
- opracowywanie ewaluacji promocji TM
- analiza danych rynkowych ACNielsen (znajomość NITRO for Excel)
- tworzenie raportów na podstawie danych z systemu CRM
- rozliczanie promocji handlowych
- udział w procesie zakupów POSM (przygotowanie koncepcji, przeprowadzenie przetargu, zakup)
- wprowadzanie warunków handlowych promocji TM do SAP
- tworzenie oraz opracowywanie promocji handlowych w kanałach Super- i Hipermarketów
- opracowywanie ewaluacji promocji TM
- analiza danych rynkowych ACNielsen (znajomość NITRO for Excel)
- tworzenie raportów na podstawie danych z systemu CRM
- rozliczanie promocji handlowych
- udział w procesie zakupów POSM (przygotowanie koncepcji, przeprowadzenie przetargu, zakup)
Referent w dziale Marketingu
- przygotowanie, przeprowadzenie i opracowanie wyników badania jakości obsługi Klientów metodą „Tajemniczy Klient”;
- współpraca w tworzeniu serwisu informacyjnego Banku, aktualnie funkcjonującego pod adresem www.neobank.pl – głównie przygotowanie elementów treściowych;
- przygotowanie wewnętrznych materiałów motywacyjnych dla pracowników Banku – m.in. prezentacja multimedialna dla Działu Sprzedaży;
- udział w pracach związanych z wprowadzeniem na rynek marki neoBANK – przygotowanie materiałów BTL;
- nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z wykonawcami materiałów promocyjnych – kontakt z agencjami marketingowymi i reklamowymi;
- prace nad budżetem Działu Marketingu.
- współpraca w tworzeniu serwisu informacyjnego Banku, aktualnie funkcjonującego pod adresem www.neobank.pl – głównie przygotowanie elementów treściowych;
- przygotowanie wewnętrznych materiałów motywacyjnych dla pracowników Banku – m.in. prezentacja multimedialna dla Działu Sprzedaży;
- udział w pracach związanych z wprowadzeniem na rynek marki neoBANK – przygotowanie materiałów BTL;
- nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z wykonawcami materiałów promocyjnych – kontakt z agencjami marketingowymi i reklamowymi;
- prace nad budżetem Działu Marketingu.
Lider zespołu Sprzedazy Zewnętrznej
Lukas Bank S.A.
- organizowanie pracy Zespołu;
- kontakt z uczelniami wyższymi i organizacjami studenckimi w celu nawiązania współpracy, uzgodnienia warunków umów;
- organizowanie materiałów promocyjnych pomocnych w pracy Zespołu;
- promocja Banku poza oddziałami banku (głównie na uczelniach wyższych);
- sprzedaż produktów Banku dedykowanych studentom.
- kontakt z uczelniami wyższymi i organizacjami studenckimi w celu nawiązania współpracy, uzgodnienia warunków umów;
- organizowanie materiałów promocyjnych pomocnych w pracy Zespołu;
- promocja Banku poza oddziałami banku (głównie na uczelniach wyższych);
- sprzedaż produktów Banku dedykowanych studentom.
Szkolenia i kursy
Kurs Grafiki Komputerowej - znajomość podstaw programów: Adobe Photoshop, CorelDRAW, Adobe Flash, Adobe InDesign.
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie produktem
Grupy
Chcę pracować
Jesteś aktualnie bez pracy lub możesz jej niedługo poszukiwać, ta grupa jest więc dla Ciebie. Dołącz do nas! Podziel się swoimi problemami i spostrzeżeniami!
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.