Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft PowerPoint
obsługa komputera
Obsługa urządzeń biurowych
Zarządzanie zespołem
bankowość detaliczna
Zarządzanie Sprzedażą
Aktywna sprzedaż i obsługa klienta
odpowiedzialność za powierzone zadania
Pozyskiwanie i obsługa klientów, sprzed
Wysoka motywacja i zaangażowanie
motywowanie i rozwój pracowników
poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik zespołu
Zarządzanie zespołem sprzedażowym (14 os.).
Identyfikowanie zagrożeń dotyczących wykonywanych zadań oraz podejmowanie działań zaradczych
Kształtowanie i promowania pożądanego, jednolitego wizerunku Banku.
Wykorzystywanie kontaktów z klientami do ich pozyskiwania i kierowanie pozyskanych klientów do właściwych doradców lub właściwych komórek
Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług i obsługę klienta zgodnie ze standardami.
Inicjowanie działań prowadzących do wzrostu sprzedaży produktów i usług bankowych.
Zarządzanie ryzykami występującymi w Zespole.
Realizacja czynności z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, zgodnie z odrębnymi przepisami wewnętrznymi Banku, w szczególności określającymi kompetencje do wykonywania czynności kadrowych z zakresu prawa pracy.
Planowanie, organizowanie pracy w tym także kontrolowanie prawidłowości realizacji zadań zespołu.
Realizację wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży z zakresu działań zespołu, w tym przydzielanie imiennych planów sprzedażowych dla doradców-kasjerów oraz monitorowanie wykonanie planu.
Przyjmowanie i analizowanie wniosków o produkt objęty ryzykiem kredytowym, ocenianie zdolności kredytowej oraz podejmowanie decyzji kredytowych w ramach przyznanych kompetencji.
Identyfikowanie zagrożeń dotyczących wykonywanych zadań oraz podejmowanie działań zaradczych
Kształtowanie i promowania pożądanego, jednolitego wizerunku Banku.
Wykorzystywanie kontaktów z klientami do ich pozyskiwania i kierowanie pozyskanych klientów do właściwych doradców lub właściwych komórek
Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług i obsługę klienta zgodnie ze standardami.
Inicjowanie działań prowadzących do wzrostu sprzedaży produktów i usług bankowych.
Zarządzanie ryzykami występującymi w Zespole.
Realizacja czynności z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, zgodnie z odrębnymi przepisami wewnętrznymi Banku, w szczególności określającymi kompetencje do wykonywania czynności kadrowych z zakresu prawa pracy.
Planowanie, organizowanie pracy w tym także kontrolowanie prawidłowości realizacji zadań zespołu.
Realizację wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży z zakresu działań zespołu, w tym przydzielanie imiennych planów sprzedażowych dla doradców-kasjerów oraz monitorowanie wykonanie planu.
Przyjmowanie i analizowanie wniosków o produkt objęty ryzykiem kredytowym, ocenianie zdolności kredytowej oraz podejmowanie decyzji kredytowych w ramach przyznanych kompetencji.
wystawiono
Sylwia to świetny współpracownik baza wiedzy nie konfliktowa , kocha ludzi to co robi. Zawsze służy pomocą. Ma świetne relacje w swoim zespole buduje odpowiednią atmosferę sprzyjająca codziennej pracy, bardzo obowiązkowa zawsze można na niej polegać. Godny do polecenia Menager, kierownik Dyrektor.
wystawiono
świetny kierownik, wulkan energii - pozytywnej energii. Chodząca baza wiedzy (nie wiesz "co, gdzie, jak"? - ona zna odpowiedź), zawsze pomocna, nawet jeśli nie jest to w jej interesie. Do tego sympatyczna, życzliwa , "ludzka". Odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku. Życzę jej samych sukcesów i szybkiego awansu:)
KIEROWNIK Sekcji
• Realizacja czynności z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, zgodnie z odrębnymi
przepisami wewnętrznymi Banku, w szczególności określającymi kompetencje do
wykonywania czynności kadrowych z zakresu prawa pracy.
• Identyfikowanie zagrożeń dotyczących wykonywanych zadań oraz podejmowanie działań
zaradczych
• Kształtowanie i promowania pożądanego, jednolitego wizerunku Banku.
• Wykorzystywanie kontaktów z klientami do ich pozyskiwania i kierowanie pozyskanych klientów
do właściwych doradców lub właściwych komórek
• Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług i obsługę klienta zgodnie ze standardami.
• Inicjowanie działań prowadzących do wzrostu sprzedaży produktów i usług bankowych.
• Zarządzanie ryzykami występującymi w Zespole.
• Zarządzanie zespołem sprzedażowym (9 os.).
• Planowanie, organizowanie pracy w tym także kontrolowanie prawidłowości realizacji zadań
zespołu.
• Realizację wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży z zakresu działań zespołu, w
tym przydzielanie imiennych planów sprzedażowych dla kasjero - dysponentów oraz
monitorowanie wykonanie planu.
przepisami wewnętrznymi Banku, w szczególności określającymi kompetencje do
wykonywania czynności kadrowych z zakresu prawa pracy.
• Identyfikowanie zagrożeń dotyczących wykonywanych zadań oraz podejmowanie działań
zaradczych
• Kształtowanie i promowania pożądanego, jednolitego wizerunku Banku.
• Wykorzystywanie kontaktów z klientami do ich pozyskiwania i kierowanie pozyskanych klientów
do właściwych doradców lub właściwych komórek
• Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług i obsługę klienta zgodnie ze standardami.
• Inicjowanie działań prowadzących do wzrostu sprzedaży produktów i usług bankowych.
• Zarządzanie ryzykami występującymi w Zespole.
• Zarządzanie zespołem sprzedażowym (9 os.).
• Planowanie, organizowanie pracy w tym także kontrolowanie prawidłowości realizacji zadań
zespołu.
• Realizację wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży z zakresu działań zespołu, w
tym przydzielanie imiennych planów sprzedażowych dla kasjero - dysponentów oraz
monitorowanie wykonanie planu.
współpracownik
wystawiono
Kompetencje zdecydowanie wyższe do zajmowanego stanowiska. Duża wiedz merytoryczna z zakresu przepisów i obowiązujących procedur, które z łatwością wykorzystuje w bieżącej pracy. Wspiera wiedzą dyrektorów Oddziałów wspieranych. .Koleżeńska i obowiązkowa.
wystawiono
Wspaniały współpracownik. Nieoceniona pomoc. Sylwia posiada kompetencje, ogromną wiedzę z zakresu zarządzania zespołem, jakością i sprzedażą. Z powodzeniem wdraża do pracy nowych pracowników, szkoli i kontroluje pracę podwładnych. Stosuje metody coachingowe. Pracodawca, który zaoferuje Sylwii współpracę , zyska doświadczonego, mądrego pracownika nastawionego na osiągnięcie zamierzonych celów poprzez umiejętne zarządzanie.
wystawiono
Sylwia dała się poznać jako świetny fachowiec. Jej wieloletnie doświadczenie oraz wiedza skutkuje tym, że potrafi znaleźć rozwiązanie w każdej sytuacji. Swoje obowiązki wykonuje z należytą starannością. Jest przykładem osoby, na którą zawsze można liczyć.
współpracownik
wystawiono
Świetny fachowiec, menadżer oraz współpracownik. Potrafi wdrożyć do pracy menadżera oraz doradcę. Jest skarbnicą wiedzy, potrafi znaleźć rozwiązanie każdej sytuacji. Dzięki tej wiedzy połączonej z wieloletnim doświadczeniem na stanowiskach kierowniczych osiąga ponadprzeciętne wyniki sprzedażowe, jakościowe oraz audytowe.
Dyrektor
• Zarządzanie zespołem sprzedażowym (7 os.).
• Nadzorowanie realizacji planów sprzedażowych oddziału oraz indywidualnego planu sprzedaży.
• Pozyskiwanie klientów oraz zapewnianie efektywnej sprzedaży oferowanych produktów.
• Analizowanie wyników sprzedaży w oddziale oraz planowanie i podejmowanie działań w celu
zwiększenia efektywności sprzedaży.
• Nadzorowanie oceny opłacalności współpracy z klientami w przypadkach stosowania indywidualnych warunków cenowych.
• Zapewnianie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów.
• Przyjmowanie i analizowanie wniosków o produkt objęty ryzykiem kredytowym, ocenianie
zdolności kredytowej oraz podejmowanie decyzji kredytowych w ramach przyznanych kompetencji.
• Zarządzanie kosztami związanymi z zakresem działalności oddziału.
• Zarządzanie ryzykiem operacyjnym.
• Wspieranie działania podległych pracowników oraz motywowanie ich do efektywnego działania
• Nadzorowanie realizacji planów sprzedażowych oddziału oraz indywidualnego planu sprzedaży.
• Pozyskiwanie klientów oraz zapewnianie efektywnej sprzedaży oferowanych produktów.
• Analizowanie wyników sprzedaży w oddziale oraz planowanie i podejmowanie działań w celu
zwiększenia efektywności sprzedaży.
• Nadzorowanie oceny opłacalności współpracy z klientami w przypadkach stosowania indywidualnych warunków cenowych.
• Zapewnianie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów.
• Przyjmowanie i analizowanie wniosków o produkt objęty ryzykiem kredytowym, ocenianie
zdolności kredytowej oraz podejmowanie decyzji kredytowych w ramach przyznanych kompetencji.
• Zarządzanie kosztami związanymi z zakresem działalności oddziału.
• Zarządzanie ryzykiem operacyjnym.
• Wspieranie działania podległych pracowników oraz motywowanie ich do efektywnego działania
Szkolenia i kursy
2008.07 Efektywny menedżer
Nowe Motywacje Sp.z.o.o
2011.08 Zarządzanie zmianą
Akademia Menadżera PKO Banku Polskiego
2011.09 Efektywność osobista menadżera
Akademia Menadżera PKO Banku Polskiego
2011.12 Motywowanie i przywództwo
Akademia Menadżera PKO Banku Polskiego
2013.05 Zarządzanie przez jakość
Brainstorm szkolenia
20158.02 jak skutecznie wspierać adepta
Exbis
2018.03 Akademia sprzedaży produktów ubezpieczeniowych
4RESULT YUOR RESULTS
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych zawartych w mojej aplikacji w celu procesów rekrutacyjnych, również w przyszłości, prowadzonych przez Administratora Danych Osobowych"
Nowe Motywacje Sp.z.o.o
2011.08 Zarządzanie zmianą
Akademia Menadżera PKO Banku Polskiego
2011.09 Efektywność osobista menadżera
Akademia Menadżera PKO Banku Polskiego
2011.12 Motywowanie i przywództwo
Akademia Menadżera PKO Banku Polskiego
2013.05 Zarządzanie przez jakość
Brainstorm szkolenia
20158.02 jak skutecznie wspierać adepta
Exbis
2018.03 Akademia sprzedaży produktów ubezpieczeniowych
4RESULT YUOR RESULTS
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych zawartych w mojej aplikacji w celu procesów rekrutacyjnych, również w przyszłości, prowadzonych przez Administratora Danych Osobowych"
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia