Sylwia Strzeżek

Specjalista ds. Rozwoju Biznesu, WYDAWNICTWO ZUZU TOYS

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Word Microsoft PowerPoint Strategia biznesowa negocjacje handlowe Zarządzanie Sprzedażą Szybkie przyswajanie wiedzy Rozwój produktu Budowanie zepołu aktywna sprzedaż kierowca kat B umiejętność dostosowania się do otoczenia i do zmian wprowadzenie marki

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. Rozwoju Biznesu
WYDAWNICTWO ZUZU TOYS
aktywizacja sprzedaży u dotychczasowych klientów (hurtownie, sklepy detaliczne), pozyskiwanie nowych klientów detalicznych, hurtowych, wprowadzenie produktów do sieci handlowych ustalenie strategii sprzedażowej, tworzenie nowych produktów, budowanie świadomości stosunkowo nowej marki, utrzymywanie bieżących relacji z kluczowymi klientami firmy, ustalanie i kontrola budżetu, analiza wyników sprzedaży, analiza rentowności sprzedaży, kontrola płatności raportowanie
Logo
Specjalista ds. Rozwoju Sieci Sprzedaży
FLORENTYNA ZPCH
wprowadzenie do sieci handlowych produktów z segmentu art. AGD, dekoracyjnych, wyposażenia wnętrz, ustalenie strategii sprzedażowej dystrybuowanych marek, budowa i kierowanie zespołem sprzedażowym pokrywającym wszystkie kanały dystrybucji, utrzymywanie bieżących relacji z kluczowymi klientami firmy, ustalanie i kontrola budżetu, analiza wyników sprzedaży, analiza rentowności sprzedaż
Logo
Dyrektor Handlowy/Dyrektor Zarządzający
KLIMEK I KLIMEK
budowa i kierowanie zespołem architektów, projektantów, handlowców, monterów, ustalenie strategii sprzedażowej, stworzenie dokumentacji wewnętrznej firmy, utrzymywanie bieżących relacji z kluczowymi klientami firmy, ustalanie i kontrola budżetu, analiza wyników sprzedaży, analiza rentowności sprzedaży
artgeist
Dyrektor Handlowy
wprowadzenie na rynek nowych marek z segmentu art. dekoracyjnych, budowa portfolio marki, ustalenie strategii sprzedażowej wprowadzanej na rynek marki, budowa i kierowanie zespołem sprzedażowym pokrywającym wszystkie kanały dystrybucji, utrzymywanie bieżących relacji z kluczowymi klientami firmy, ustalanie i kontrola budżetu, analiza wyników sprzedaży, analiza rentowności sprzedaży
The Nielsen Company
Koordynator ds. Kluczowych Klientów
Współpraca z sieciami handlowymi, wprowadzanie produktów do sieci, prowadzenie negocjacji handlowych, nadzór nad sprzedażą, aktywna sprzedaż produktów. Wybór oferty produktowej, kalkulacja cen.
Logo
Dyrektor Handlowy
Ewa-Bis Sp. z o.o.

Szkolenia i kursy

-„ Zarządzanie magazynem – nowoczesne techniki zarządzania , metody
redukcji kosztów, skuteczna organizacja”
- „Negocjacje handlowe”
- „Metody wywierania wpływu w sprzedaży „

Edukacja

Logo
Finanse i rozliczenia międzynarodowe, licencjackie
Wyższa Szkoła Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Category Management
Zakupy
Inne

Zainteresowania

Czytam dużo i wszędzie
Nawiązuję kontakty z ulubionymi autorami książek
Lubię tańczyć, podróżować, słuchać jazzu
Porywa mnie również rękodzieło