Sylwia Sokół
Sales Operation, Customer Care, Team leader
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Global Customer Service
Import
Sales and operations planning
spedycja
Logistyka
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Logistyka międzynarodowa
Team management & team work skills
eksport
Team Leading
Professional Customer Service
Przepisy celne
biznes międzynarodowy
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Sales Operation Analyst
- zarządzanie procesami sprzedażowymi i udoskonalanie procesów w zależnosci od potrzeb; zarządzanie zmianą i upewnienie się, że funkcjonuje poprawnie na obszarze klastra EEC ( Rosja, Polska, Czechy, Slowacja, Wegry, Finlandia, Estonia, Litwa, Łotwa;
- dążenie do przestrzegania standardów sprzedaży zgodnie z globalnymi wytycznymi w zakresie całego klastra EEC poprzez wykorzystanie standardowych danych i raportów, a także wewnętrzną dyskusję oraz regularne spotkania sprzedażowe;
- uczestniczenie w spotkaniach na poziomie regionu (Europy) dotyczących operacji sprzedażowych oraz procesów IQ ( invoice quality), finansów oraz reklamacji faktur;
- koordynowanie wewnętrznych szkoleń dla organizacji wraz z Global Sales Academy oraz proaktywne organizowanie szkoleń zgodnych z zidentyfikowanymi potrzebami działów sprzedaży, wsparcia sprzedażowego lub innych;
- współpraca z GSC ( Global Shared Centre) w Indiach odnośnie procesów sprzedażowych , takich jak kwotowanie, tendery w celu optymalizacji procesów oraz zapewnienia najwyższej satysfakcji klientów;
- wspieranie weryfikacji podziału biznesowego sprzedaży, projektów portfeli i odpowiedniego przypisania celów – bycie adwokatem zmian w transformacji i innych projektach globalnych;
- dążenie do przestrzegania standardów sprzedaży zgodnie z globalnymi wytycznymi w zakresie całego klastra EEC poprzez wykorzystanie standardowych danych i raportów, a także wewnętrzną dyskusję oraz regularne spotkania sprzedażowe;
- uczestniczenie w spotkaniach na poziomie regionu (Europy) dotyczących operacji sprzedażowych oraz procesów IQ ( invoice quality), finansów oraz reklamacji faktur;
- koordynowanie wewnętrznych szkoleń dla organizacji wraz z Global Sales Academy oraz proaktywne organizowanie szkoleń zgodnych z zidentyfikowanymi potrzebami działów sprzedaży, wsparcia sprzedażowego lub innych;
- współpraca z GSC ( Global Shared Centre) w Indiach odnośnie procesów sprzedażowych , takich jak kwotowanie, tendery w celu optymalizacji procesów oraz zapewnienia najwyższej satysfakcji klientów;
- wspieranie weryfikacji podziału biznesowego sprzedaży, projektów portfeli i odpowiedniego przypisania celów – bycie adwokatem zmian w transformacji i innych projektach globalnych;
Sales Support Team Leader
- stworzenie i koordynowanie pracą działu wsparcia sprzedaży zgodnie z globalną polityką, w celu osiągnięcia celów sprzedażowych i zapewnienia jak najlepszej jakości usług dla klientów oraz działu sprzedaży;
- zarządzanie wydajnością zespołu, odpowiedzialność za szkolenia, wdrażanie do pracy, rozwój osobisty oraz motywację członków zespołu;
- zarządzanie zmianą, procesami sprzedażowymi, doskonalenie tych proc, zarządzanie jakością procesów podległych pod SSC;
- organizowanie bieżących szkoleń produktowych i innych, w zależności od potrzeb;
- wspieranie managerów działu sprzedaży i aktywne uczestnictwo w planowaniu strategicznym i taktycznym organizacji; analiza danych sprzedażowych, czuwanie nad jakością procesów sprzedażowych, koordynacja międzydziałowa w obszarze klastra ( Eastern Europe Central);
- wspieranie zespołu w trudnych sytuacjach, podnoszenie kwalifikacji rozmów telefonicznych i obsługi zapytań;
- przygotowywanie raportów dotyczących badania satysfakcji klienta (CSS/NPS);
- zarządzanie wydajnością zespołu, odpowiedzialność za szkolenia, wdrażanie do pracy, rozwój osobisty oraz motywację członków zespołu;
- zarządzanie zmianą, procesami sprzedażowymi, doskonalenie tych proc, zarządzanie jakością procesów podległych pod SSC;
- organizowanie bieżących szkoleń produktowych i innych, w zależności od potrzeb;
- wspieranie managerów działu sprzedaży i aktywne uczestnictwo w planowaniu strategicznym i taktycznym organizacji; analiza danych sprzedażowych, czuwanie nad jakością procesów sprzedażowych, koordynacja międzydziałowa w obszarze klastra ( Eastern Europe Central);
- wspieranie zespołu w trudnych sytuacjach, podnoszenie kwalifikacji rozmów telefonicznych i obsługi zapytań;
- przygotowywanie raportów dotyczących badania satysfakcji klienta (CSS/NPS);
Senior Sales Support
- nawiązywanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami; przygotowywanie ofert dla klientów, negocjowanie stawek;
- asysta w przygotowywaniu prognoz dla globalnych klientów; zarządzanie umowami z klientami;
- komunikowanie znaczących zmian polityki, trendów, usług, cen istotnych dla klientów; promocja dostępnych narzędzi e-commerce i zachęcenie klientów do korzystania z nich;
- identyfikacja potencjalnych problemów, poprawa procesów w celu podniesienia satysfakcji klienta;
- koordynacja ogólnych prac sprzedaży administracyjnej, pomoc w bieżących obowiązkach dla całego działu sprzedaży klientow globalnych;
- asysta w przygotowywaniu prognoz dla globalnych klientów; zarządzanie umowami z klientami;
- komunikowanie znaczących zmian polityki, trendów, usług, cen istotnych dla klientów; promocja dostępnych narzędzi e-commerce i zachęcenie klientów do korzystania z nich;
- identyfikacja potencjalnych problemów, poprawa procesów w celu podniesienia satysfakcji klienta;
- koordynacja ogólnych prac sprzedaży administracyjnej, pomoc w bieżących obowiązkach dla całego działu sprzedaży klientow globalnych;
Care Business Partner
- współpraca z globalnymi firmami spedycyjnymi oraz globalnymi klientami (branża AGD, FMCG); około 10 firm.
- Opieka nad kontenerowymi przesyłkami importowymi oraz eksportowymi, monitorowanie wysyłek w celu zapewnienia jak najlepszej jakości obsługi, dbałość o jak najlepsze relacje klientem poprzez codzienną pracę;
- regularne spotkania z klientami, minimum raz na kwartał;
- wprowadzanie projektów ulepszających współpracę z klientami oraz regulujących, usprawniających wewnętrzne procesy.
- ścisły kontakt z działem SSC w Indiach, tworzenie procedur dla działu wparcia w Indiach.
- Opieka nad kontenerowymi przesyłkami importowymi oraz eksportowymi, monitorowanie wysyłek w celu zapewnienia jak najlepszej jakości obsługi, dbałość o jak najlepsze relacje klientem poprzez codzienną pracę;
- regularne spotkania z klientami, minimum raz na kwartał;
- wprowadzanie projektów ulepszających współpracę z klientami oraz regulujących, usprawniających wewnętrzne procesy.
- ścisły kontakt z działem SSC w Indiach, tworzenie procedur dla działu wparcia w Indiach.
Customer Service Representative
- współpraca z klientami dotycząca kontenerowych wysyłek importowych, około 30 firm w portoflio , rynek spedycyjny oraz klienci bezpośredni;
-organizowanie spotkań z klientami;
- współpraca z działem SSC w Indiach oraz tworzenie oraz weryfikacja procedur (SOP) mających na celu doskonalenie współpracy z klientem lub upraszczanie pracy w dziale importu;
-organizowanie spotkań z klientami;
- współpraca z działem SSC w Indiach oraz tworzenie oraz weryfikacja procedur (SOP) mających na celu doskonalenie współpracy z klientem lub upraszczanie pracy w dziale importu;
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Zainteresowania
biegi długodystansowe, muzyka, literatura
Grupy
b2b EXPORT IMPORT, Pułapki i błędy
To forum sluzy do dyskusji i wymiany informacji nt handlu miedzynarodowego. Glownym zalozeniem jest wymiana doswiadczen dla unikniecia bledow i oszustw, bedacych powszechnym elementem handlu w dobie I
Logistyka
Celem tej grupy jest kontakt osób zainteresowanych logistyką szeroko rozumianej. Wymiana wiedzy i doświadczenia z tej dziedziny.
LOGISTYKA - KONFERENCJE, TARGI, WYDARZENIA
Konferencje i targi
na temat branży "LTS"
LOGISTYKA TRANSPORT SPEDYCJA
NICK VUJICIC W POLSCE
Największe wydarzenie motywacyjne w Europie. Nick Vujicic, Les Brown, Łukasz Jakóbiak, Jakub B. Bączek.
Yerba-Mate
Dla wszystkich mateistów pijących regularnie ostrokrzew paragwajski oraz wszystkich zainteresowanych tym napojem.