Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
- rozwój sprzedaży produktów do klientów kluczowych (stacja paliw, hipermarkety, itp.)
- zarządzanie regionalną siecią dystrybucji
- nawiązywanie i utrzymywanie silnych relacji z kluczowymi klientami
- przygotowanie strategii sprzedaży i skuteczna realizacja budżetów sprzedażowych
- kreatywny rozwój sprzedaży
- prowadzenie negocjacji handlowych
- prowadzenie szkoleń w zakresie nowych produktów dla regionalnych dystrybutorów
- zarządzanie regionalną siecią dystrybucji
- nawiązywanie i utrzymywanie silnych relacji z kluczowymi klientami
- przygotowanie strategii sprzedaży i skuteczna realizacja budżetów sprzedażowych
- kreatywny rozwój sprzedaży
- prowadzenie negocjacji handlowych
- prowadzenie szkoleń w zakresie nowych produktów dla regionalnych dystrybutorów
Asystent ds. Marketingu
- przygotowanie i koordynacja akcji promocyjnych w sieci stacji paliw Shell
- współpraca z agencjami reklamowymi i czasopismami motoryzacyjnymi
- koordynacja ogólnopolskich akcji promocyjnych dla punktów sprzedaży
- współpraca w przygotowaniu i wprowadzeniu na rynek polski nowych produktów
- współpraca z agencjami reklamowymi i czasopismami motoryzacyjnymi
- koordynacja ogólnopolskich akcji promocyjnych dla punktów sprzedaży
- współpraca w przygotowaniu i wprowadzeniu na rynek polski nowych produktów
Szkolenia i kursy
- 2010 - "Key Account Management"
- 2009 – "Skuteczne negocjacje handlowe"
- 2007 – "Profesjonalne prezentacje"
- 2009 – "Skuteczne negocjacje handlowe"
- 2007 – "Profesjonalne prezentacje"
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Inne
- prawo jazdy kategorii B