Sylwia Sałek

Specjalista ds. HR i Employer Branding, Transition Technologies S.A.
Łódź, łódzkie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. rekrutacji
Symphony Teleca
Transition Technologies S.A.
Specjalista ds. HR i Employer Branding
Anna P.
Anna P. · współpracownik
wystawiono
Sylwia jest niezwykle pomocną osobą. Mimo, że współpracowałam z nią na odległość (Łódź-Białystok), zawsze mogłam na nią liczyć. Jest nie tylko komunikatywna, ale też pomysłowa i pozytywnie nastawiona, co na pewno pomaga jej na stanowisku w dziale personalnym.
Krzysztof Ostanówko
Krzysztof Ostanówko · usługodawca
wystawiono
Współpracowałem z Sylwią podczas dwóch projektów.
Oba zostały przeprowadzone bardzo profesjonalnie i bezproblemowo.
Marcin Piczkowski
Marcin Piczkowski · współpracownik
wystawiono
Sylwia w pracy wykazuje się dużym zaangażowaniem i pomysłowością.
Jest osobą pozytywnie nastawioną do świata, pomocną i koleżeńską.

Edukacja

Logo
Prawo Pracy, studia podyplomowe
Uniwersytet Łódzki
Logo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, studia podyplomowe
Politechnika Łódzka
Logo
Edukacja Dorosłych, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
HR Business Partnering
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój

Inne

Publikacje branżowe:

- komentarz do artykułu "(Bez)wartościowe oceny. Biznes nie potrzebuje ocen pracowniczych", [w:] Personel i Zarządzanie, Infor, wydanie marzec 2013, str 15


Publikacje naukowe:

- Jakość w systemach ocen pracowniczych, [w:] Jakość zarządzania zasobami ludzkimi we współczesnych organizacjach, Politechnika Łódzka, 2012, str 275

- Idealny absolwent w oczach pracodawcy - studium przypadków studentów informatyki, [w:] Absolwent na rynku pracy, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2011, str 27

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Office System
Office System
Pakiet Microsoft Office 2007/2010 i SharePoint Server 2007/2010 od strony użytkownika i administratora.
Employer Branding
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
HEAD MADE Employer Branding
HEAD MADE Employer Branding
HEAD MADE Employer Branding to nowe spojrzenie na rynek pracy w Polsce i pierwsza firma wyspecjalizowana w działaniach z zakresu budowania wizerunku pracodawcy w Internecie.
Kreatywność w Public Relations
Kreatywność w Public Relations
Wszyscy wiemy, że każdy jest kreatywny:) Ale co oznacza kreatywność w PR?
Narzędzia PR
Narzędzia PR
Skupiamy się na narzędziach PR - ich specyfice, zastosowaniu i skuteczności
Polska Grupa SharePoint PGS
Polska Grupa SharePoint PGS
Polska Grupa SharePoint (PGS) jest grupą pasjonatów systemów Windows SharePoint Services i Microsoft Office SharePoint Server. Naszym celem jest umożliwienie jak najszerszemu gronu ludzi poznawania na
PR 2.0
PR 2.0
Mówimy tutaj o blogach, Internecie w kontekście PR i wszystkim tym, co się nie śniło piarowym filozofom.
PR przy kawie
PR przy kawie
"PR przy kawie" to cykl comiesięcznych spotkań, prowadzonych przez specjalistów – praktyków dziedziny Public Relations.
Pr w Internecie
Pr w Internecie
E-PR, NetPR, NPRS, markeitng szeptany i okolice. "/> test
Social Media Marketing
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.
Szkolenia PR dla praktyków.
Szkolenia PR dla praktyków.
Zapraszam do dzielenia sie informacjami o szkoleniach sprofilowanych pod kątem potrzeb praktyków PR.