Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. HR i Employer Branding
wystawiono
Sylwia jest niezwykle pomocną osobą. Mimo, że współpracowałam z nią na odległość (Łódź-Białystok), zawsze mogłam na nią liczyć. Jest nie tylko komunikatywna, ale też pomysłowa i pozytywnie nastawiona, co na pewno pomaga jej na stanowisku w dziale personalnym.
wystawiono
Współpracowałem z Sylwią podczas dwóch projektów.
Oba zostały przeprowadzone bardzo profesjonalnie i bezproblemowo.
Oba zostały przeprowadzone bardzo profesjonalnie i bezproblemowo.
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
HR Business Partnering
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Inne
Publikacje branżowe:
- komentarz do artykułu "(Bez)wartościowe oceny. Biznes nie potrzebuje ocen pracowniczych", [w:] Personel i Zarządzanie, Infor, wydanie marzec 2013, str 15
Publikacje naukowe:
- Jakość w systemach ocen pracowniczych, [w:] Jakość zarządzania zasobami ludzkimi we współczesnych organizacjach, Politechnika Łódzka, 2012, str 275
- Idealny absolwent w oczach pracodawcy - studium przypadków studentów informatyki, [w:] Absolwent na rynku pracy, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2011, str 27
- komentarz do artykułu "(Bez)wartościowe oceny. Biznes nie potrzebuje ocen pracowniczych", [w:] Personel i Zarządzanie, Infor, wydanie marzec 2013, str 15
Publikacje naukowe:
- Jakość w systemach ocen pracowniczych, [w:] Jakość zarządzania zasobami ludzkimi we współczesnych organizacjach, Politechnika Łódzka, 2012, str 275
- Idealny absolwent w oczach pracodawcy - studium przypadków studentów informatyki, [w:] Absolwent na rynku pracy, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2011, str 27
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Office System
Pakiet Microsoft Office 2007/2010 i SharePoint Server 2007/2010 od strony użytkownika i administratora.
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
HEAD MADE Employer Branding
HEAD MADE Employer Branding to nowe spojrzenie na rynek pracy w Polsce i pierwsza firma wyspecjalizowana w działaniach z zakresu budowania wizerunku pracodawcy w Internecie.
Kreatywność w Public Relations
Wszyscy wiemy, że każdy jest kreatywny:) Ale co oznacza kreatywność w PR?
Polska Grupa SharePoint PGS
Polska Grupa SharePoint (PGS) jest grupą pasjonatów systemów Windows SharePoint Services i Microsoft Office SharePoint Server. Naszym celem jest umożliwienie jak najszerszemu gronu ludzi poznawania na
PR 2.0
Mówimy tutaj o blogach, Internecie w kontekście PR i wszystkim tym, co się nie śniło piarowym filozofom.
PR przy kawie
"PR przy kawie" to cykl comiesięcznych spotkań, prowadzonych przez specjalistów – praktyków dziedziny Public Relations.
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.
Szkolenia PR dla praktyków.
Zapraszam do dzielenia sie informacjami o szkoleniach sprofilowanych pod kątem potrzeb praktyków PR.