Sylwia Sadoch

Country Visual Merchandiser
Polska, Cała Polska

Umiejętności

Towar Layout Composition Merchandising Zarządzanie zespołem Szkolenia pracowników Prawo jazdy kat B Zarządzanie produktem Prowadzenie szkoleń, prezentacji Szkolenia produktowe i z technik sprzedaży Moda

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

KappAhl Polska
Country Visual Merchandiser
- odpowiedzialnośc za tworzenie wizerunku VM i związanych z nim zasad ekspozycji towaru zgodnymi z założeniami Firmy
- analiza wyników sprzedażowych sieci oraz ustalanie planu działań VM i projektów ekspozycji w oparciu o nie
- wdrażanie centralnie planowanych kampanii wspierających sprzedaż
- ustalanie planów działań VM w oparciu o kampanie promocyjne dla całej sieci
- systematyczne poszukiwanie rozwiązań związanych z ekspozycją towaru zmierzających do maksymalizacji sprzedaży
- ścisła współpraca z Country Managerem, Regionalnymi Kierownikami Sprzedażowymi oraz Marketingiem
- monitorowanie i dbanie o zachowanie standardów VM w sklepach
- zapewnienie wysokiego poziomu kompetencji VM pracowników sklepów
- wizytowanie sklepów Kappahl oraz monitorowanie trendów ekspozycyjnych u konkurencji
- organizacja i nadzór nad projektami otwarć nowych sklepów i projektów przebudowy sklepów
- organizowanie i prowadzenie szkoleń i prezentacji w zakresie VM
KappAhl Polska
Regionalny Visual Merchandiser
KappAhl Polska
Regionalny Visual Merchandiser
- Regularna i bliska współpraca z Country Visual Merchandiserem w zakresie zagadnień związanych z wdrażaniem strategii ekspozycji i ewentualnych zmian aranżacji w sklepach KappAhl oraz w zakresie planowanych szkoleń i treningów
- Raportowanie do CVM w sprawach związanych z ekspozycją towarów, pracą dekoratorów w regionie i innymi projektami powierzonymi do realizacji
- Wspomaganie wyników sprzedaży poprzez stałe podwyższanie poziomu VM w sklepach w regionie poprzez szkolenia i dzielenie się wiedzą z pozostałymi dekoratorami i kierownikami sklepów w zakresie standardów i zmian w przyjętej strategii ekspozycji towarów w sklepach KappAhl
- Wspieranie dekoratorów w regionie w celu zapewnienia prawidłowego wdrożenia strategii wystawienniczej w nowych, przebudowywanych lub problematycznych sklepach. Koordynowanie pracy zadaniowych zespołów dekoratorskich uczestniczących w tego typu projektach.
- Szkolenie i wspomaganie w pracy nowych dekoratorów w celu podnoszenia ich kwalifikacji zawodowych i znajomości strategii ekspozycji KappAhl.
- Organizacji spotkań regionalnych i przekazywanie aktualnych informacji z działu konceptu (z CM, Decoday itp.)
- Udział w projektach oraz przygotowaniu nowych sklepów od strony wyglądu i ekspozycji.
- Uczestnictwo w szkoleniach i warsztatach oraz dzielenie się tymi informacjami z pozostałymi współpracownikami.
- Współpraca z innymi pracownikami firmy i profesjonalne reprezentowanie KappAhl w kontaktach z firmami zewnętrznymi
H&M Hennes & Mauritz Sp. z o.o.
Lider Dekoratorów
weryfikowanie zgodności wystawy i manekinów z aktualnymi
wytycznymi
- kontrola wykonywania ekspozycji w sklepie zgodnie z ustalonymi
oczekiwaniami
- obserwacja rynku pod względem, sposobu ekspozycji, stylizacji,
aranżacji, cen
- motywowanie, szkolenie i instruowanie zespołu na temat Visual
Merchandisingu
- współpraca z Kierownikiem sklepu podczas układania planów makro
i mikro sklepu
- maksymalizowanie sprzedaży poprzez decyzje handlowe
- kontrola prac Firm zewnętrznych podczas remontu witryn
H&M Hennes & Mauritz Sp. z o.o.
Dekorator
- Stylizacja manekinów i odpowiedzialność za aranżacje wnętrza
- Stylizacja witryn i dbanie o materiały z nimi związanie
- Nadzór i kontrola nad przestrzeganiem procedur bezpieczeństwa
- Praca w zespole i wspieranie współpracowników
- uczestnictwo w organizowanych akcjach promocyjnych
- Czynny udział w otwarciach nowych sklepów H&M
Logo
Dekorator-talent
Hennes&Mauritz H&M
- wdrażanie podstaw i wytycznych Merchandisingu
- układanie towaru w sklepie zgodnie z zasadami i standardami Firmy
- uczestnictwo organizowanych akcjach promocyjnych
- pomoc podczas zmiany aranżacji w sklepie i realizacji witryn
- nauka stylizacji manekinów i torsów na witrynie oraz wewnątrz
sklepu

Szkolenia i kursy

2002-2003 - Kurs języka angielskiego, ukończony w Szkole języków obcych w
Wołominie.
2012 - Prawo jazdy kat.B.

Edukacja

Logo
zarządzanie, magisterskie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Logo
Wydział Nauk O Żywieniu Człowieka I Konsumpcji, inżynierskie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Merchandising

Zainteresowania

Moda, stylizacja, fotografia, ubrania, podróże.

Visual Merchandiser to moja PASJA. Inyteresuje mnie wszystko co jest z tym związane. Moda, stylizacje, fotografia, ubrania, podróże....to wszystko co kocham!

Grupy

sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Design
Design
czyli grafika komputerowa szeroko pojęta. Grupa dla wszysktich webdesignerów, operatorów DTP, projektantów.
Fotografia Mody
Fotografia Mody
fotografia
Merchandising
Merchandising
Grupa dla osób zajmujących się zawodowo tematyką merchandisingu i ekspozycją towarów
moda
moda
Moda - ciekawostki, trendy.
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
Grupa studentów,absolwentów i wielbicieli SGGW.
VM........wizualiści
VM........wizualiści
grupa zrzeszająca wizualistów
żywienie człowieka
żywienie człowieka
dla absolwentów kierunków żywieniowych :)