Sylwia Moryto

Fashion Buyer
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

Microsoft Office Trendy Negocjacje kreatywność Zakupy negocjacje handlowe System Windows Negocjacje z dostawcami Angielski Moda

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
łaciński
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

LPP
Fashion Buyer
Sprawna koordynacja procesu produkcji kolekcji
Negocjacje handlowe (warunki współpracy, ceny, jakość, terminy)
Odpowiedzialność za realizację celów jakościowych, cenowych, terminowych i estetycznych podległego asortymentu
Efektywna współpraca z wybranymi zagranicznymi producentami odzieży oraz pozyskiwanie nowych
Wyjazdy zagraniczne na targi oraz spotkania z dostawcami
Współtworzenie strategii marki
Udział w tworzeniu kolekcji damskiej Reserved
LPP
Purchasing specialist (Fashion Buyer Assistant)
Udział w tworzeniu kolekcji premium- Tallinder
Wykonywanie zadań związanych z procesem produkcji odzieży,
Współpraca z dostawcami produktów na całym świecie - głównie Chiny, Turcja, Indie, Pakistan
Kontrola dokumentów produkcyjnych i finansowych,
Sprawna koordynacja procesu produkcji kolekcji
Negocjacje handlowe (warunki współpracy, ceny, jakość, terminy)
Składanie zamówień na modele wchodzące w skład kolekcji
Kontrolowanie jakości wzorów, użytych materiałów, kolorów i wykończeń.
Poszukiwanie nowych produktów, wzorów promocyjnych, materiałów, jakości, wykończeń.
Badanie rynku odzieżowego pod względem oferty sprzedażowej.
Ścisła współpraca z działem Projektanckim
Pozycjonowanie ofert przedstawianych przez dostawców pod względem wzorniczym, cenowym i jakościowym.
Pozyskiwanie nowych dostawców.
Rozwiązywanie problemów pojawiających się podczas produkcji modeli
OPTIMA
Asystent ds. Administrowania Dokumentacją
- rozpatrywanie reklamacji Klientów
-wysyłka oraz odbiór korespondencji
-nadzór nad obiegiem dokumentów
-rejestracja i archiwizacja korespondencji i umów
-weryfikacja poprawności dokumentacji
OPTIMA
Asystent ds. windykacji
- telefoniczna windykacja należności
- negocjowanie warunków spłat zadłużenia z klientami
- obsługa telefoniczna zapytań dotyczących zadłużenia od klientów
- monitorowanie spłat zadłużenia
- wprowadzanie danych i dokonywanie ustaleń dotyczących windykacji
-analiza przedsądowa spraw
-zawieranie ugód z klientami po nieskutecznej egzekucji komorniczej
Transcom
Starszy specjalista ds. Obsługi klienta
Call center:
-Odbieranie połączeń przychodzących i wychodzących

Outbound:
- Obsługa połączeń wychodzących;
- Sprzedaż nowych aktywacji dla Klientów indywidualnych oraz biznesowych w sieci komórkowej Play
- Sprzedaż dodatkowych usług firmy.

Win Back Team
-- Obsługa połączeń przychodzących;
- Przedstawianie ofert oraz przedłużanie umów;
- Dobór nowych rozwiązań dla stałych klientów
- Dbanie o dobry kontakt z obecnymi klientami firmy
-Ustalanie warunków oraz negocjacje dotyczące kontynuowania umów
Logo
Kelnerka, pracownik hotelu
Hotel i restauracja "Copernicus"
-Obsługa klientów
-Realizacja zamówień
-Dbanie o dobry wizerunek hotelu

Edukacja

Logo
Ekonomia ( Ekonomika Transportu i Logistyka), dzienne, magisterskie
Uniwersytet Gdański
Logo
Politologia (Międzynarodowe Stosunki Polityczne), dzienne, licencjackie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

Prawo
Windykacja

Zainteresowania

Muzyka, Moda, Sport, Polityka

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Optima S.A.
Optima S.A.
Grupa zrzeszają pracowników firmy Optima S.A.