Sylwia Prośniewska

Dyrektor ds. Klientów, Właściciel, Pracownia badawcza CoCreation
Kutno, łódzkie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor ds. Klientów, Właściciel
Pracownia badawcza CoCreation
ASM Research Solutions Strategy
Dyrektor Działu Analiz Rynku Budowlanego, Dyrektor Działu Projektów Własnych
Logo
Kierownik Oddziału
Urząd Statystyczny w Kutnie
ASM Research Solutions Strategy
Project Manager, Analityk rynku

Szkolenia i kursy

STS Project Management Training
Certyfikacja PMI - Zarządzanie projektami


Szkolenia: "Badania trackingowe i panelowe”
"Mystery shopping”
"Komunikacja interpersonalna”
"Akademia medialna MŚP”
"Zarządzanie sprzedażą”
"Zarządzanie wizerunkiem firmy”
"Zarządzanie rozwojem pracowników”
"Wpływ komunikacji na funkcjonowanie firmy”
"Zamówienia publiczne”
"Badania rynku w Polsce"

Edukacja

Logo
Podyplomowe Studium Public Relations i strategicznego komunikowania w firmach, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing w Agrobiznesie, magisterskie
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Logo
Zarządzanie i Marketing w Agrobiznesie, inżynierskie
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

Specjalizacje

Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

ogród

Organizacje

Członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO).

Inne

Publikacje m.in na łamach następujących tytułów: Gazeta Wyborcza, Puls Biznesu, Rynek Nieruchomości Warszawskich, Profiokno, Świat Szkła, Tworzywa Sztuczne i Chemia, Związek Banków Polskich.

Publikacje w Internecie m.in. na stronach: www.muratorplus.pl; www.zbp.pl, www.interia.pl, www.infookno.pl, www.onkonet.pl; www.budnet.pl; www.nieruchomoscipomorze.com.pl; www.aluplast.com.pl; www.fachowywykonawca.pl; www.parkiet.com; www.pap.pl; www.okna-forum.pl; www.grupapsb.pl; www.dziennik.dziennikbudowy.pl; www.finanse.wp.pl; www.swiat-szkla.pl; www.m.interia.pl; www.polishmarket.com.pl

Grupy

Badania opinii i rynku
Badania opinii i rynku
Wszelkie kwestie dotyczące badań ankietowych.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Metody badań marketingowych
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.