Sylwia Porowska

Specjalista ds. badań ilościowych
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Cegedim Group Poland Sp. z o.o.
Specjalista ds. badań ilościowych
Sequence HC Partners
Młodszy Specjalista ds. badań ilościowych
• projektowanie badań rynku – dobór metodologii, tworzenie kwestionariuszy (PAPI, CATI, CAWI) i innych narzędzi badawczych
• koordynacja projektu badawczego – współpraca z działem realizacji (szkolenie ankieterów) oraz działu przetwarzania danych (raporty tabelaryczne)
• przygotowywanie analiz statystycznych, opracowywanie raportów z badań ilościowych oraz Desk Research
• prezentacja wyników badań u klienta
Sequence HC Partners
Asystent Działu Przetwarzania Danych
• przygotowywanie danych
• przygotowywanie analiz statystycznych
• opracowywanie raportów z syndykatowych badań ilościowych
• elementy pisania skryptów w programie CADAS
ARC Rynek i Opinia
Współpraca
• przygotowywanie analiz statystycznych
• opracowywanie raportów z badań ilościowych
• Desk Research
ARC Rynek i Opinia
Staż
• przygotowywanie analiz statystycznych
• opracowywanie raportów z badań ilościowych
• Desk Research
Logo
Asystent wspierający zajęcia 'Zastosowanie komputerów w statystyce'
Szkoła Wyższa Psychologii Społeczniej
• współprowadzenie zajęć poświęconych pakietowi statystycznemu SPSS (poziom podstawowy oraz zaawansowany)
• prowadzenie konsultacji dla studentów
• sprawdzanie prac domowych
• obsługa platformy e-learningowej

Szkolenia i kursy

07.2014 Akademia Prezentacji Aktren: Warsztaty Mistrzowskich Prezentacji Sprzedażowych
11.2011 Szkolenie PTBRiO: Praktyka doboru próby w badaniach rynku i opinii
03.2012 Szkolenie COMARCH: Microsoft Excel 2007 - kurs zaawansowany
02.2008 Prawo Jazdy kat. B

Edukacja

Logo
Psychologia społeczna, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo

Zainteresowania

snowboard, rower,
biżuteria soutache,
książki.

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Badania opinii i rynku
Badania opinii i rynku
Wszelkie kwestie dotyczące badań ankietowych.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Raporty i analizy
Raporty i analizy
Raporty, analizy i Państwa komentarze. Stwórzmy bazę wiedzy. Wspierajmy nasz rozwój na konkretnych liczbach.