Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
Microsoft PowerPoint
Selekcja CV
Rekrutacje IT
Rekrutacja przez Internet
relacje z Klientami
Rachunkowość
dbanie o dobro klienta i wizerunek firmy
Finanse
Insert Gratyfikant
Obsługa szkoleń
Fakturowanie
Strzelanie z łuku
Recruting
InsERT Subiekt GT
Insert Rewizor
obsługa biura i sekretariatu
Strzelectwo sportowe
PRZYGOTOWANIE OFERTY
Dysk Google
przygotowanie sal szkoleniowych
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Młodszy Specjalista ds. HR
Retail Robotics
- prowadzenie komunikacji z firmami pośrednictwa pracy - odpisywanie na maile, przedłużenia umów, kontrola pracowników agencyjnych;
- wprowadzanie do systemu nowych kandydatów;
przygotowywanie dokumentacji zmian warunków pracy, listów intencyjnych, zakresów obowiązków;
- wsparcie przy tworzeniu wskaźników HR;
- komunikacja z innymi działami - przede wszystkim z działem kadr;
- dbanie o utrzymywanie kultury organizacyjnej zgodnej z wartościami - wewnętrzny ambasador wartości firmy;
- uczestnictwo w onboardingu nowych osób (szkolenie pierwszego dnia oraz zabezpieczenie wszelkich punktów mających pozytywny wpływ na szybkie i efektywne wdrożenie pracownika do firmy);
- przygotowanie i organizacja eventów wewnątrzfirmowych;
- organizacja i nadzór nad planem szkoleń (wskaźnik % realizacji planu szkoleniowego);
- prowadzenie rekrutacji na stanowiska produkcyjne i specjalistyczne;
- wykonywanie innych poleceń przełożonego.
- wprowadzanie do systemu nowych kandydatów;
przygotowywanie dokumentacji zmian warunków pracy, listów intencyjnych, zakresów obowiązków;
- wsparcie przy tworzeniu wskaźników HR;
- komunikacja z innymi działami - przede wszystkim z działem kadr;
- dbanie o utrzymywanie kultury organizacyjnej zgodnej z wartościami - wewnętrzny ambasador wartości firmy;
- uczestnictwo w onboardingu nowych osób (szkolenie pierwszego dnia oraz zabezpieczenie wszelkich punktów mających pozytywny wpływ na szybkie i efektywne wdrożenie pracownika do firmy);
- przygotowanie i organizacja eventów wewnątrzfirmowych;
- organizacja i nadzór nad planem szkoleń (wskaźnik % realizacji planu szkoleniowego);
- prowadzenie rekrutacji na stanowiska produkcyjne i specjalistyczne;
- wykonywanie innych poleceń przełożonego.
Asystent ds. HR
Retail Robotics
- prowadzenie komunikacji z firmami pośrednictwa pracy - odpisywanie na maile, przedłużanie umów, kontrola pracowników agencyjnych;
- wprowadzenie do systemu nowych kandydatów;
- przygotowanie dokumentacji zmian warunków pracy, listów intencyjnych, zakresów obowiązków;
- wsparcie przy tworzeniu wskaźników HR;
- komunikacja z innymi działami firmy, przede wszystkim z działem kadr;
- prowadzenie szkoleń wstępnych "o firmie" dla nowych pracowników.
- wprowadzenie do systemu nowych kandydatów;
- przygotowanie dokumentacji zmian warunków pracy, listów intencyjnych, zakresów obowiązków;
- wsparcie przy tworzeniu wskaźników HR;
- komunikacja z innymi działami firmy, przede wszystkim z działem kadr;
- prowadzenie szkoleń wstępnych "o firmie" dla nowych pracowników.
p.o. dyrektor oddziału
- zarządzanie oddziałem w Katowicach zarówno w obszarze sprzedażowym, jak i operacyjnym;
- realizacja planu sprzedaży usług szkoleniowych w segmencie klienta indywidualnego i biznesowego;
- odpowiedzialność za przestrzeganie procedur obowiązujących w usługach szkoleniowych i dotyczących bezpieczeństwa operacyjnego;
- rekrutacja, szkolenie, zarządzanie i motywowanie podległego zespołu menedżerów szkoleń;
- współpraca z działem marketingu;
- zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klientów;
- bezpośredni kontakt i obsługa kluczowych klientów.
- realizacja planu sprzedaży usług szkoleniowych w segmencie klienta indywidualnego i biznesowego;
- odpowiedzialność za przestrzeganie procedur obowiązujących w usługach szkoleniowych i dotyczących bezpieczeństwa operacyjnego;
- rekrutacja, szkolenie, zarządzanie i motywowanie podległego zespołu menedżerów szkoleń;
- współpraca z działem marketingu;
- zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klientów;
- bezpośredni kontakt i obsługa kluczowych klientów.
Menedżer Biura
- sprzedaż szkoleń i kursów, zgodnie z rachunkiem ekonomicznym i polityką spółki, w tym m.in. sporządzanie ofert, przygotowanie i monitorowanie umów z Klientem, sporządzanie kalkulacji wstępnych i podwykonawczych, rozliczenia wynikające z zawartych umów, reklamacje;
- organizowanie szkoleń zgodnie z procedurami w tym m.in. wybór wykładowcy i ustalenie z Nim warunków współpracy, współpraca w zakresie tworzenia harmonogramu zajęć i programu szkolenia, zabezpieczenia pomieszczeń i materiałów, opieka nad klientem w czasie trwania i po zakończeniu kursu, przygotowanie certyfikatów;
- współudział w zakresie tworzenia procedur sprzedaży, organizacji i oceny szkoleń;
- analizowanie rynku usług szkoleniowych w tym m.in. tworzenie i prowadzenie baz danych na temat aktualnych Klientów i wykładowców, zasad zawierania umów z Nimi i innymi dostawcami, śledzenie nowych technik przekazywania wiedzy i organizacji szkoleń;
- prowadzenie w wersji papierowej pełnej dokumentacji związanej ze sprzedażą i organizacją szkoleń i kursów.
- organizowanie szkoleń zgodnie z procedurami w tym m.in. wybór wykładowcy i ustalenie z Nim warunków współpracy, współpraca w zakresie tworzenia harmonogramu zajęć i programu szkolenia, zabezpieczenia pomieszczeń i materiałów, opieka nad klientem w czasie trwania i po zakończeniu kursu, przygotowanie certyfikatów;
- współudział w zakresie tworzenia procedur sprzedaży, organizacji i oceny szkoleń;
- analizowanie rynku usług szkoleniowych w tym m.in. tworzenie i prowadzenie baz danych na temat aktualnych Klientów i wykładowców, zasad zawierania umów z Nimi i innymi dostawcami, śledzenie nowych technik przekazywania wiedzy i organizacji szkoleń;
- prowadzenie w wersji papierowej pełnej dokumentacji związanej ze sprzedażą i organizacją szkoleń i kursów.
Koordynator szkoleń
Obsługa szkoleń i kursów weekendowych zorganizowanych przez zleceniodawcę w Katowicach polegającej na:
- przygotowaniu sal wykładowych do szkolenia/kursu w tym im.in. otwieranie dal dla uczestników na co najmniej 40 minut przed rozpoczęciem zajęć, przygotowanie i sprawdzenie wyposażenia tych sal, przygotowanie serwisu kawowego dla uczestników szkolenia/kursu;
- powitaniu i pożegnaniu uczestników szkolenia/kursu;
- rozdaniu poszczególnym uczestnikom szkolenia/kursu materiałów szkoleniowych oraz dopilnowaniu aby podpisali listę obecności;
- rozdaniu i zebraniu od uczestników ankiet na temat jakości szkolenia/kursu oraz przekazanie tych ankiet do właściwego menedżera szkolenia/kursu;
- reprezentowaniu Zleceniodawcy przed uczestnikami szkolenia/kursu, wykładowcami i innymi dostawcami w sprawach związanych z organizacją szkolenia/kursu;
- dopilnowaniu, aby na terenie budynku uczestnicy szkolenia/kursu ani inne osoby związane ze szkoleniem/kursem nie paliły papierosów, ani nie spożywały alkoholu;
- uprzątnięciu sal po zakończeniu szkolenia/kursu;
- nadzorze nad sprzętem prezentacyjnym;
- niezwłocznym rozliczeniu umów, ankiet i zaliczek dotyczących szkolenia/kursu;
- informowaniu właściwego menedżera szkolenia/kursu o wszelkich odchyleniach w harmonogramie lub przebiegu szkolenia;
- tworzenie i opracowywanie baz danych.
- przygotowaniu sal wykładowych do szkolenia/kursu w tym im.in. otwieranie dal dla uczestników na co najmniej 40 minut przed rozpoczęciem zajęć, przygotowanie i sprawdzenie wyposażenia tych sal, przygotowanie serwisu kawowego dla uczestników szkolenia/kursu;
- powitaniu i pożegnaniu uczestników szkolenia/kursu;
- rozdaniu poszczególnym uczestnikom szkolenia/kursu materiałów szkoleniowych oraz dopilnowaniu aby podpisali listę obecności;
- rozdaniu i zebraniu od uczestników ankiet na temat jakości szkolenia/kursu oraz przekazanie tych ankiet do właściwego menedżera szkolenia/kursu;
- reprezentowaniu Zleceniodawcy przed uczestnikami szkolenia/kursu, wykładowcami i innymi dostawcami w sprawach związanych z organizacją szkolenia/kursu;
- dopilnowaniu, aby na terenie budynku uczestnicy szkolenia/kursu ani inne osoby związane ze szkoleniem/kursem nie paliły papierosów, ani nie spożywały alkoholu;
- uprzątnięciu sal po zakończeniu szkolenia/kursu;
- nadzorze nad sprzętem prezentacyjnym;
- niezwłocznym rozliczeniu umów, ankiet i zaliczek dotyczących szkolenia/kursu;
- informowaniu właściwego menedżera szkolenia/kursu o wszelkich odchyleniach w harmonogramie lub przebiegu szkolenia;
- tworzenie i opracowywanie baz danych.
Asystentka ds. szkoleń
- realizowanie założonych celów marketingowych;
- promowanie usług z oferty firmy;
- realizowanie projektów marketingowych;
- poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych dla sprzedaży usług;
- prowadzenie analiz i badań rynku;
- współpraca z pracownikami firmy odpowiedzialnymi za negocjowanie i pozyskiwanie kontraktów dla Spółki;
- redagowanie i przygotowanie oprawy graficznej dla materiałów informacyjnych, promocyjnych, projektów i innych materiałów dla pracowników i kontrahentów;
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami;
- pomoc w realizacji programów promocyjnych firmy;
- realizowanie zadań związanych z planowaniem i wdrażaniem metod promocji;
- realizowanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
- promowanie usług z oferty firmy;
- realizowanie projektów marketingowych;
- poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych dla sprzedaży usług;
- prowadzenie analiz i badań rynku;
- współpraca z pracownikami firmy odpowiedzialnymi za negocjowanie i pozyskiwanie kontraktów dla Spółki;
- redagowanie i przygotowanie oprawy graficznej dla materiałów informacyjnych, promocyjnych, projektów i innych materiałów dla pracowników i kontrahentów;
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami;
- pomoc w realizacji programów promocyjnych firmy;
- realizowanie zadań związanych z planowaniem i wdrażaniem metod promocji;
- realizowanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
Specjalista ds. rekrutacji - Sieci handlowe
Agencja Pracy Tymczasowej Beetsma Sp. z o. o.
- tworzenie planu i strategii rekrutacji poprzez analizowanie aktualnych potrzeb i oczekiwań firmy;
- przygotowywanie i publikacja ofert pracy (np. w Internecie i w prasie);
- opracowywanie profilu idealnego kandydata na dane stanowisko;
- porządkowanie, analiza i selekcja CV kandydatów;
- przygotowywanie i administrowanie wewnętrzną bazą dokumentów aplikacyjnych;
- prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych;
- aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy (np. poprzez użycie portali społecznościowych i biznesowych);
- przygotowywanie raportów i sprawozdań;
- reprezentowanie przedsiębiorstwa na wydarzeniach związanych z branżą HR (np. na targach pracy).
- przygotowywanie i publikacja ofert pracy (np. w Internecie i w prasie);
- opracowywanie profilu idealnego kandydata na dane stanowisko;
- porządkowanie, analiza i selekcja CV kandydatów;
- przygotowywanie i administrowanie wewnętrzną bazą dokumentów aplikacyjnych;
- prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych;
- aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy (np. poprzez użycie portali społecznościowych i biznesowych);
- przygotowywanie raportów i sprawozdań;
- reprezentowanie przedsiębiorstwa na wydarzeniach związanych z branżą HR (np. na targach pracy).
Młodszy Specjalista ds. rekrutacji - Sieci handlowe
Agencja Pracy Tymczasowej Beetsma Sp. z o. o.
- tworzenie planu i strategii rekrutacji poprzez analizowanie aktualnych potrzeb i oczekiwań firmy;
- przygotowywanie i publikacja ofert pracy (np. w Internecie i w prasie);
- opracowywanie profilu idealnego kandydata na dane stanowisko;
- porządkowanie, analiza i selekcja CV kandydatów;
- przygotowywanie i administrowanie wewnętrzną bazą dokumentów aplikacyjnych;
- prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych;
- aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy (np. poprzez użycie portali społecznościowych i biznesowych);
- przygotowywanie raportów i sprawozdań;
- reprezentowanie przedsiębiorstwa na wydarzeniach związanych z branżą HR (np. na targach pracy).
- przygotowywanie i publikacja ofert pracy (np. w Internecie i w prasie);
- opracowywanie profilu idealnego kandydata na dane stanowisko;
- porządkowanie, analiza i selekcja CV kandydatów;
- przygotowywanie i administrowanie wewnętrzną bazą dokumentów aplikacyjnych;
- prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych;
- aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy (np. poprzez użycie portali społecznościowych i biznesowych);
- przygotowywanie raportów i sprawozdań;
- reprezentowanie przedsiębiorstwa na wydarzeniach związanych z branżą HR (np. na targach pracy).
wystawiono
Sylwia jest pracownikiem, który zawsze konsekwentnie dąży do zamierzonego celu, otwartym na nowe wyzwania, kreatywnym. Entuzjazm oraz chęć do nauki i dalszego rozwoju sprawia, że będzie dobrym nabytkiem dla każdego pracodawcy.
wystawiono
Pani Sylwia Płoszaj pracując na stanowisku Specjalista ds rekrutacji poszerzała swoje umiejętności w dziale rekrutacyjnym naszej firmy , zajmowała się :
- rekrutacją pracowników tymczasowych / zleceniobiorców
- kontaktem telefonicznym oraz osobistym z kandydatami
- tworzeniem bazy danych kandydatów
- tworzenie i modyfikowanie bazy danych zatrudnionego personelu
- tworzeniem grafików
- prowadzeniem projektów rekrutacyjnych
Pozyskane umiejętności praktyczne w trakcie odbywania stażu:
- obsługa klienta telefoniczna/ bezpośrednia
- obsługa urządzeń biurowych
- obsługa systemów informatycznych
Główne cechy, którymi charakteryzowała się Pani Sylwia Płoszaj :
- dokładność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań
- łatwość w budowaniu bazy pracowników
- utrzymywanie dobrych relacji z pozyskanymi kandydatami
- dbałość o wizerunek firmy
- samodzielność i kreatywność w wykonywaniu zadań
- wysoka motywacja wewnętrzna
- dobra organizacja pracy
- rekrutacją pracowników tymczasowych / zleceniobiorców
- kontaktem telefonicznym oraz osobistym z kandydatami
- tworzeniem bazy danych kandydatów
- tworzenie i modyfikowanie bazy danych zatrudnionego personelu
- tworzeniem grafików
- prowadzeniem projektów rekrutacyjnych
Pozyskane umiejętności praktyczne w trakcie odbywania stażu:
- obsługa klienta telefoniczna/ bezpośrednia
- obsługa urządzeń biurowych
- obsługa systemów informatycznych
Główne cechy, którymi charakteryzowała się Pani Sylwia Płoszaj :
- dokładność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań
- łatwość w budowaniu bazy pracowników
- utrzymywanie dobrych relacji z pozyskanymi kandydatami
- dbałość o wizerunek firmy
- samodzielność i kreatywność w wykonywaniu zadań
- wysoka motywacja wewnętrzna
- dobra organizacja pracy
Młodszy specjalista ds. administracji - wsparcia rekrutacji - Staż
Agencja Pracy Tymczasowej Beetsma Sp. z o. o.
- przyjęcie i rozdział korespondencji;
- rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących;
- przyjmowanie interesantów oraz udzielenie im ogólnych informacji;
- kierowanie interesantów do właściwej komórki organizacyjnej;
- pomoc w działaniach administracyjnych i organizacyjnych biura;
- wsparcie konsultantów, managerów w bieżących projektach rekrutacyjnych;
- przeprowadzanie wywiadów telefonicznych;
- tworzenie i publikacja ogłoszeń;
- aktualizacja bazy danych.
- rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących;
- przyjmowanie interesantów oraz udzielenie im ogólnych informacji;
- kierowanie interesantów do właściwej komórki organizacyjnej;
- pomoc w działaniach administracyjnych i organizacyjnych biura;
- wsparcie konsultantów, managerów w bieżących projektach rekrutacyjnych;
- przeprowadzanie wywiadów telefonicznych;
- tworzenie i publikacja ogłoszeń;
- aktualizacja bazy danych.
Pracownik biurowy - Fakturzystka
- wystawianie faktur i not korygujących;
- sprawdzanie poprawności i korygowanie faktur;
- wprowadzanie faktur do systemu informatycznego oraz kontrola obiegu dokumentacji handlowej.
- sprawdzanie poprawności i korygowanie faktur;
- wprowadzanie faktur do systemu informatycznego oraz kontrola obiegu dokumentacji handlowej.
Szkolenia i kursy
8-17.01.2019 - Corso Consulting Marzena Krigar-Koj - Szkolenie: TRENING UMIEJĘTNOŚCI LIDERSKICH"
28.03.2018 - Centrum Szkoleniowe FRR sp. z o.o. Katowice - Szkolenie: FAKTURA VAT 2018 - ZASADY WYSTAWIANIA''
11.2014 – 12.2014 Lechaa Consulting sp. z o.o. Katowice – Szkolenie Warsztaty Kompetencji Społecznych projektu unijnego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
pt. ,, W pełni wykwalifikowani na rynku pracy!’’
10.2014 – 11.2014 Lechaa Consulting sp. z o.o. Katowice – Szkolenie Pracownika kancelaryjnego projektu unijnego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
pt. ,, W pełni wykwalifikowani na rynku pracy!’
28.03.2018 - Centrum Szkoleniowe FRR sp. z o.o. Katowice - Szkolenie: FAKTURA VAT 2018 - ZASADY WYSTAWIANIA''
11.2014 – 12.2014 Lechaa Consulting sp. z o.o. Katowice – Szkolenie Warsztaty Kompetencji Społecznych projektu unijnego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
pt. ,, W pełni wykwalifikowani na rynku pracy!’’
10.2014 – 11.2014 Lechaa Consulting sp. z o.o. Katowice – Szkolenie Pracownika kancelaryjnego projektu unijnego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
pt. ,, W pełni wykwalifikowani na rynku pracy!’
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Finanse/Ekonomia
Inne
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Staże/Praktyki
Praktyki
Zainteresowania
Snowboard, Strzelnica, Muzyka
Inne
Posiadam orzeczenie o niepełnosprawności - stopień lekki.
Grupy
Audyt i podatki
Borykasz się ze złożonym zagadnieniem z zakresu rachunkowości lub podatków? Ta grupa jest właśnie dla Ciebie :-)
Baza najlepszych firm szkoleniowych
Lista najlepszych i renomowanych firm szkoleniowych, doradczych, HR i konsultingowych.
Tu można dyskutować i zareklamować swoje usługi oraz ofertę. Grupa otwarta dla tych co szkolą i tych co chcą się
Doradcy Finansowi. Praca. Oferty. Produkty
Dla osób z branży jak i zainteresowanych tematem.
Jest to forum poświęcone ludziom, którzy chcą się w tej branży rozwijać jak i tym, którzy chcą zasięgnąć porady czy znaleźć to c
Fundacja Rozwoju Rachunkowości. Szkolenia. Warszawa
Grupa skierowana jest do wszystkich osób zainteresowanych szkoleniami organizowanymi przez Fundację Rozwoju Rachunkowości.
iSzkolenia.pl
Zapraszam wszystkich na stronę www.iszkolenia.pl
Tu znajdziecie Państwo najciekawsze szkolenia, kursy, warsztaty, ośrodki konferencyjno-szkoleniowe, bazę trenerów!
KADRY I PŁACE kursy i szkolenia
Grupa przeznaczona dla osób prowadzących własną działalność gospodarczą i zatrudniających pracowników oraz osób pracujących w działach kadrowo - płacowych.
KARIERAwFINANSACH.PL
Grupa dla ludzi, którzy swoją karierę zawodową związali lub planują związać z księgowością, audytem i finansami. Poruszane wątki powinny dotyczyć tematyki związanej z rozwojem zawodowym i planowaniem