Sylwia Penczek

Specjalista ds. marketingu
Łódź, łódzkie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Inspektor ds. Finansowych
Urząd Miasta Łodzi- Oddział Ds. Realizacji Projektów Europejskich
- przygotowywanie sprawozdań składanych do NFOŚiGW - część finansowa
- tworzenie Planów Płatności oraz bieżąca kontrola realizacji wydatków,
- weryfikacja faktur, Przejściowych Świadectw Płatności, umów dotyczących projektu
Orange Polska S.A.
Główny Specjalista ds. Marketingu Operacyjnego
- zarządzanie promocjami dla kanału TP i Orange
- nadzór nad regionalnym budżetem marketingowym
- współpraca z agencjami reklamowymi
- monitorowanie akcji centralnych,
- koordynacja pracy grupy 20 telemarketerów, przeprowadzanie naboru, szkolenia i weryfikacja pracy podległych osób
Orange Polska S.A.
Specjalista ds. Marketingu Operacyjnego
Orange Polska S.A.
Specjalista ds. Planowania i Analizy Sprzedaży
Orange Polska S.A.
Stanowisko Pracy ds. Badania Rynku
Orange Polska S.A.
Instruktor Oddział Sprzedaży Usług
Logo
Agent ds. Rozwoju
POLSKIE BIURO FINANSOWE „SYSTEM GWARANT” S.A.
- otwieranie nowych oddziałów firmy
- dobór kadr i szkolenie nowych pracowników
- badanie zdolności kredytowych klientów i możliwości spłaty kredytów
- monitoring klientów zalegających z płatnościami

Szkolenia i kursy

Grafika komputerowa dla każdego
Rozliczanie projektów współfinansowanych z Programu Infrastruktura i Środowisko
Prawo zamówień publicznych od podstaw
Psychologiczna problematyka skutecznej sprzedaży usług, Obsługa klienta biznesowego
Trening Umiejętności Interpersonalnych

Edukacja

Logo
Marketingowe zarządzanie firmą, studia podyplomowe
Uniwersytet Łódzki
Logo
Ekonomia Specjalność: Inwestycje i Nieruchomości, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.