Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator HR
• Opracowywanie polityk i procedur HR, opisów stanowisk pracy, standardów rekrutacji, programów wdrażających nowych pracowników
• Koordynowanie przeprowadzania procesów ocen rocznych pracowników
• Przygotowyanie ankiet badających satysfakcję z zatrudnienia pracowników
• Koordynowanie procesów związanych z corocznymi podwyżkami płac
• Organizowanie szkoleń dla pracowników
• Komunikacja wewnętrzna, przygotowywanie newslettera firmowego, organizacja spotkań i innych wydarzeń o charakterze integracyjno- motywacyjnym.
• Budowanie systemu motywacyjnego dla pracowników
• Przygotowywanie i administrowanie dokumentacją pracowniczą
• Koordynacja wydatków ZFŚS
• Nadzór nad pracą recepcji
• Koordynowanie przeprowadzania procesów ocen rocznych pracowników
• Przygotowyanie ankiet badających satysfakcję z zatrudnienia pracowników
• Koordynowanie procesów związanych z corocznymi podwyżkami płac
• Organizowanie szkoleń dla pracowników
• Komunikacja wewnętrzna, przygotowywanie newslettera firmowego, organizacja spotkań i innych wydarzeń o charakterze integracyjno- motywacyjnym.
• Budowanie systemu motywacyjnego dla pracowników
• Przygotowywanie i administrowanie dokumentacją pracowniczą
• Koordynacja wydatków ZFŚS
• Nadzór nad pracą recepcji
Executive Assistant
• Zarządzanie terminarzem przełożonego, koordynację spotkań biznesowych,
• Przygotowywanie sprawozdań, zestawień, podsumowań i prezentacji,
• Organizacja i nadzór nad obiegiem dokumentacji i korespondencji,
• Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami biznesowymi,
• Przygotowywanie tłumaczeń dokumentów i innych materiałów,
• Współpracę z przełożonym w zakresie realizowanych projektów,
• Przygotowywanie dla przełożonego raportów z działalności poszczególnych departamentów spółki.
• Organizacja spotkań i konferencji biznesowych oraz imprez integracyjnych
• Koordynowanie zaopatrzenia biura w materiały eksploatacyjne
• Przygotowywanie sprawozdań, zestawień, podsumowań i prezentacji,
• Organizacja i nadzór nad obiegiem dokumentacji i korespondencji,
• Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami biznesowymi,
• Przygotowywanie tłumaczeń dokumentów i innych materiałów,
• Współpracę z przełożonym w zakresie realizowanych projektów,
• Przygotowywanie dla przełożonego raportów z działalności poszczególnych departamentów spółki.
• Organizacja spotkań i konferencji biznesowych oraz imprez integracyjnych
• Koordynowanie zaopatrzenia biura w materiały eksploatacyjne
Szkolenia i kursy
Lipiec 2009 - Budowanie i wdrażanie systemu ocen pracowniczych - Profirma
Marzec 2008 – Zarządzanie flotą samochodową - IIR
10-11.12. 2007 – „Train the trainer” – Biznes Edukator
Marzec 2007- czerwiec 2007 – Kurs „Kadry i Płace w Praktyce” – Stowarzyszenie Księgowych w Polsce
29.06.2006- Assesment Centre – Sztuka Rekrutacji - Izar
22.06.2006 – Określanie Potrzeb Szkoleniowych Pracowników - Izar
20.04.2006 – Łowca Talentów- proces rekrutacji i selekcji pracowników -Izar
02-03 2006 – Kurs kadrowo-płacowy – moduł płace - Infor
26.08-18.09.2005 – Kurs Specjalistów Personalnych i Działów Kadr- Seka
Marzec 2008 – Zarządzanie flotą samochodową - IIR
10-11.12. 2007 – „Train the trainer” – Biznes Edukator
Marzec 2007- czerwiec 2007 – Kurs „Kadry i Płace w Praktyce” – Stowarzyszenie Księgowych w Polsce
29.06.2006- Assesment Centre – Sztuka Rekrutacji - Izar
22.06.2006 – Określanie Potrzeb Szkoleniowych Pracowników - Izar
20.04.2006 – Łowca Talentów- proces rekrutacji i selekcji pracowników -Izar
02-03 2006 – Kurs kadrowo-płacowy – moduł płace - Infor
26.08-18.09.2005 – Kurs Specjalistów Personalnych i Działów Kadr- Seka
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Zainteresowania
narciarstwo, fitness, podróże, tematyka HR,
Inne
· Certyfikat LCCI poziom III (Certificate of the London Chamber of Commerce and Industry)
· Certyfikat ukończenia Kursu”Kadry i Płace w Praktyce”
· Dyplom Specjalisty ds. Wynagrodzeń
· Bardzo dobra znajomość programów komputerowych Ms Word, Ms Excel, Ms Project, Power Point, Outlook Express, Lotus Notes, Internet;
- bardzo dobra znajomoś programów SAP HR i PeopleSoft
- Dobra znajomość programów Symfonia Kadry i Płace, Płatnik,
· Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
· Prawo jazdy kat.B;
· Certyfikat ukończenia Kursu”Kadry i Płace w Praktyce”
· Dyplom Specjalisty ds. Wynagrodzeń
· Bardzo dobra znajomość programów komputerowych Ms Word, Ms Excel, Ms Project, Power Point, Outlook Express, Lotus Notes, Internet;
- bardzo dobra znajomoś programów SAP HR i PeopleSoft
- Dobra znajomość programów Symfonia Kadry i Płace, Płatnik,
· Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
· Prawo jazdy kat.B;
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Dobra Komunikacja <=> Dobra Rekrutacja
Grupa ma na celu wymianie doświadczeń jak dotrzeć do najlepszych kandydatów.
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
Events/HR
Grupa zrzeszająca ludzi zainteresowanych organizacją eventów,konferencji, imprez-integracyjno-motywacyjnych, promocyjnych . Grupa osób
otwartych na świat , ludzi i nowe wyzwania.
HR 2.0
Grupa dla wszystkich zainteresowanych zastosowaniami technologii Web 2.0, innowacji technologicznych oraz narzędzi IT w branży HR.
Grupa dla tych, którzy nie boją się myśleć :)
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
LinkedIn
LinkedIn @ GoldenLine
Gruopa skupia użytkowników międzynarodowego serwisu społecznościowego "Linked In"
moderator: http://www.linkedin.com/in/MarekHelinski
Nice and Smart HR
grupa osób aktywnie, kreatywnie i z WIELKĄ PASJĄ zajmująca się HR miękkim i nie tylko...