Umiejętności
Obsługa klienta
MS Office (Word, PowerPoint, Excel)
obsługa urządzeń biurowych (telefon, fax, ksero, skan)
Języki
angielski
dobry
czeski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
referent ds. kształcenia zawodowego i refundacji
• Rozpatrywanie wniosków o zawarcie umowy o refundację oraz wniosków finansowych pracodawców o refundację.
• Sporządzanie okresowych sprawozdań, zapotrzebowania oraz materiałów opisowych.
• Rejestracja oraz ewidencja bieżącej dokumentacji biura.
• Współpraca z Cechami Rzemiosł oraz Izbami Rzemieślniczymi na terenie woj. śląskiego.
• Sporządzanie okresowych sprawozdań, zapotrzebowania oraz materiałów opisowych.
• Rejestracja oraz ewidencja bieżącej dokumentacji biura.
• Współpraca z Cechami Rzemiosł oraz Izbami Rzemieślniczymi na terenie woj. śląskiego.
pośrednik pracy (licencja zawodowa nadana przez Wojewodę Śląskiego od XII 2010)
• Prowadzenie pośrednictwa pracy dla osób uczących się i poszukujących zatrudnienia, obsługa klienta – udzielanie porad indywidualnych, prezentacja ofert pracy.
• Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z podmiotami gospodarczymi, pracodawcami celem pozyskiwania miejsc pracy.
• Prowadzenie dokumentacji biura oraz rejestrów ofert pracy i osób poszukujących pracy.
• Sporządzanie okresowych sprawozdań działalności MBP oraz materiałów opisowych.
• Organizowanie i współuczestnictwo w szkoleniach, targach i giełdach pracy.
• Utrzymywanie kontaktów z instytucjami i organizacjami społecznymi zajmującymi się problematyką bezrobocia.
• Popularyzacja działań MBP w lokalnych środkach masowego przekazu.
• Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z podmiotami gospodarczymi, pracodawcami celem pozyskiwania miejsc pracy.
• Prowadzenie dokumentacji biura oraz rejestrów ofert pracy i osób poszukujących pracy.
• Sporządzanie okresowych sprawozdań działalności MBP oraz materiałów opisowych.
• Organizowanie i współuczestnictwo w szkoleniach, targach i giełdach pracy.
• Utrzymywanie kontaktów z instytucjami i organizacjami społecznymi zajmującymi się problematyką bezrobocia.
• Popularyzacja działań MBP w lokalnych środkach masowego przekazu.
pracownik administracyjny (staż)
• Prowadzenie pośrednictwa pracy dla osób uczących się i poszukujących zatrudnienia, obsługa klienta – udzielanie porad indywidualnych, prezentacja ofert pracy.
• Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z podmiotami gospodarczymi, pracodawcami celem pozyskiwania miejsc pracy.
• Prowadzenie dokumentacji biura oraz rejestrów ofert pracy i osób poszukujących pracy.
• Sporządzanie okresowych sprawozdań działalności MBP oraz materiałów opisowych.
• Organizowanie i współuczestnictwo w szkoleniach, targach i giełdach pracy.
• Utrzymywanie kontaktów z instytucjami i organizacjami społecznymi zajmującymi się problematyką bezrobocia.
• Popularyzacja działań MBP w lokalnych środkach masowego przekazu.
• Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z podmiotami gospodarczymi, pracodawcami celem pozyskiwania miejsc pracy.
• Prowadzenie dokumentacji biura oraz rejestrów ofert pracy i osób poszukujących pracy.
• Sporządzanie okresowych sprawozdań działalności MBP oraz materiałów opisowych.
• Organizowanie i współuczestnictwo w szkoleniach, targach i giełdach pracy.
• Utrzymywanie kontaktów z instytucjami i organizacjami społecznymi zajmującymi się problematyką bezrobocia.
• Popularyzacja działań MBP w lokalnych środkach masowego przekazu.
Szkolenia i kursy
22 – 25 II 2011 – Kurs „Badanie rynku”.
20 X 2010 – Szkolenie „Prawo pracy, nowelizacja przepisów Kodeksu Pracy”.
20 X 2010 – Szkolenie „Prawno-finansowe aspekty zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej”.
IV 2010 – IX 2010 – Szkolenie „Profesjonalny pracownik biurowy - program rozwoju kompetencji zawodowych osób pracujących w Katowicach” – moduły: „Warsztaty umiejętności poznawczych”; „Język czeski od podstaw”; „Szkolenie komputerowe: pakiet MS Office”.
27 – 28 V 2008 – Szkolenie „Zarządzanie projektem”.
08 V 2008 – Szkolenie „Wolontariat w działalności instytucji kultury”.
07 V 2008 – Szkolenie „Zasady aplikowania o środki EFS w ramach PO KL”.
06 V 2008 – Szkolenie „Budowanie relacji z mediami”.
29 IV 2008 – Szkolenie „Budowanie wizerunku”.
25 IV 2008 – Szkolenie z zakresu pozyskiwania środków na działalność kulturalną.
22 IV 2008 – Szkolenie poświęcone poprawnemu wypełniania wniosków aplikacyjnych w projektach kulturalnych.
21 IV 2008 – Szkolenie dotyczące programu KULTURA.
IX 2004 – XI 2004 – Kurs „Asystentka – sekretarka wraz z językiem angielskim”.
20 X 2010 – Szkolenie „Prawo pracy, nowelizacja przepisów Kodeksu Pracy”.
20 X 2010 – Szkolenie „Prawno-finansowe aspekty zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej”.
IV 2010 – IX 2010 – Szkolenie „Profesjonalny pracownik biurowy - program rozwoju kompetencji zawodowych osób pracujących w Katowicach” – moduły: „Warsztaty umiejętności poznawczych”; „Język czeski od podstaw”; „Szkolenie komputerowe: pakiet MS Office”.
27 – 28 V 2008 – Szkolenie „Zarządzanie projektem”.
08 V 2008 – Szkolenie „Wolontariat w działalności instytucji kultury”.
07 V 2008 – Szkolenie „Zasady aplikowania o środki EFS w ramach PO KL”.
06 V 2008 – Szkolenie „Budowanie relacji z mediami”.
29 IV 2008 – Szkolenie „Budowanie wizerunku”.
25 IV 2008 – Szkolenie z zakresu pozyskiwania środków na działalność kulturalną.
22 IV 2008 – Szkolenie poświęcone poprawnemu wypełniania wniosków aplikacyjnych w projektach kulturalnych.
21 IV 2008 – Szkolenie dotyczące programu KULTURA.
IX 2004 – XI 2004 – Kurs „Asystentka – sekretarka wraz z językiem angielskim”.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Zainteresowania
Brytyjska sztuka współczesna, antropologia i socjologia kultury, zarządzanie kulturą, teoria i historia kina, dziennikarstwo.
Grupy
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Akademia WSB (do dnia 15 kwietnia 2018 roku Uczelnia
nosiła nazwę Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej) to jedna z najlepszych uczelni niepublicznych w Polsce.