Sylwia Moroz

Fashion Store Manager, Kierownik Sklepu
Paryż, zagranica

Umiejętności

Umiejętności analityczne Analiza konkurencji Szkolenia pracowników Microsoft Excel Microsoft Word Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Rekrutacja Zarządzanie Sprzedażą zarządzanie sklepem Visual Merchandising Microsoft PowerPoint Adobe Photoshop Zarządzanie zespołem Obsługa klienta people management skills Realizacja budżetów sprzedaży Koordynacja Visual Merchandising'u Fashion Management skills

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
francuski
biegły
hiszpański
podstawowy
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Inditex
Store Manager, Kierownik sklepu, Blanchardstown, Irlandia
Realizacja dziennych, tygodniowych, rocznych wielomilionowych (€) zalozen sprzedazy
Zarzadzanie budzetem godzinowym
Rekrutacja i szkolenia pracownikow
Koorrdynacja pracy podleglego zespolu i podleglych sekcji (40 osob)
Kompleksowe zarzadzanie produktem i koordynacja Visual Merchadisingu zgodnie ze wskaznikami sprzedazy
Szkolenie i rozwijanie potencjalu pracownikow (szkolenia mlodszych managerow, merchandiserow)
Analiza konkurencji, Benchmark, komunikacja z Managerem Produktu, sporzadzanie miesiecznych i kwartalnych raportow dotyczacych popularnosci kolekcji
Obsluga klienta
Inditex
Ladieswear Deputy Manager and Store Manager Assistant at ZARA, Dundrum, Irlandia
Zamowienia, transfery produktu, inwentaryzacje
Motywacja i szkolenie personelu
Zarzadzanie budzetem godzinowym sekcji
Asystowanie przy procedurach dyscyplinarnych
Koordynacja pracy 4 Visual Merchandiserow
Inditex
Kidswear Deputy Manager, Dundrum, Irlandia
Inditex
Kidswear Responsible (Junior Manager), Dublin, Irlandia
Inditex
Fashion Advisor, Dublin, Irlandia

Szkolenia i kursy

Health and Safety training
Human Resources training
ALP (Accelerated Learning Programme)

Edukacja

Logo
Postgraduate Program in Fashion and Luxury Management, studia podyplomowe
Institut Francais de la Mode, Grande Ecole, Paryż, Francja
Logo
Filologia Angielska, magisterskie
Universite de la Sorbonne, Paris IV
Logo
Filologia Angielska, licencjackie
Universite de la Sorbonne, Paris IV

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Sprzedaż - Sieci handlowe
Merchandising
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

Fashion, Blogosfera fashion, Literatura postkolonialna, Teatr absurdu (Samuel Beckett), Nauka jezykow obcych, Interior design i dekoracja wnetrz, Tenis stolowy, spacery

Inne

Institut Francais de la Mode, dzienne, intensywne podyplomowe studia ze znajomosci produktu, zarzadzania, kultury mody i marketingu

Specjalizacja: Produkt i wyroby skorzane
Analiza, ocena i strategia marki The Kooples i Lie Sang Bong
Case studies:
-Marka Longchamp, zadanie: opracowanie nowej strategii komunikacji, dywersyfikacja produktu, storytelling
-Marka Breal, zadanie: odmlodzenie wizerunku marki i rekrutacja mlodszej klientki, analiza konkurencji, opracowanie planu kolekcji, sugestie zmiany visual merchandisingu, opracowanie strategii komunikacji i promocji marki

Bach Mai Couture, projekt stworzenia i wypromowania nowej marki na rynku amerykanskim: opracowanie business planu, opracowanie strategii marketingowej i komunikacyjnej, branding, storytelling