Umiejętności
Projektowanie wizualne
Visual Merchandising
Szkolenia pracowników
Zarządzanie Sprzedażą
Komunikacja Marketingowa
Grafika
Rysunek
Malarstwo
Malarstwo ścienne
WITRYNY WIZERUNKOWE
Zarządzanie zespołami do 20+ osób
stylizacja ubrań do modowych sesji fotograficznych
Tworzenie konceptu sklepów
Stylistyka mody
Opracowanie standardów VM
Brand Book
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Merchandisingu
Drogeria Natura
Ogólny nadzór nad pracą 6 osobowego zespołu Merchandiserów.
Kreowanie oraz koordynowanie nowych konceptów aranżacyjnych w drogeriach.
Wprowadzanie do sieci materiałów POS, multimediów oraz tworzenie zasad i procedur merchandisingu,
Nadzór nad otwarciami nowych i remodelingami i re-merchami starych placówek.
Pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami (drukarnie, agencje reklamowe, dostawcy)
Przygotowywanie oraz nadzór nad realizacją budżetu.
Kreowanie oraz koordynowanie nowych konceptów aranżacyjnych w drogeriach.
Wprowadzanie do sieci materiałów POS, multimediów oraz tworzenie zasad i procedur merchandisingu,
Nadzór nad otwarciami nowych i remodelingami i re-merchami starych placówek.
Pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami (drukarnie, agencje reklamowe, dostawcy)
Przygotowywanie oraz nadzór nad realizacją budżetu.
GŁÓWNY KOORDYNATOR DS. VISUAL MERCHANDISINGU (centrala)
Stworzenie i wprowadzenie zasad visual merchandisingu dla działów tekstylnych oraz technicznych w całej sieci sklepów Go-Sport Polska.
Powołanie i koordynowanie pracy 27 dekoratorów w sieci.
Realizacja otwarć nowych i remodelingach starych sklepów.
Tworzenie projektów witryn dla marki własnej oraz nadzorowanie ich realizacji.
Koordynowanie projektów witryn z dostawcami i wprowadzanie kampanii.
Współpracę z agencjami reklamowymi oraz pozyskiwanie nowych kontrahentów (drukarnie,producenci materiałów dekoracyjnych itp.) w tym negocjacje cen.
Sporządzanie instrukcji, planów visualowych oraz opracowanie KV dla sklepów odnośnie zasad rozmieszczenia kolekcji.
Kontrolowanie i ewentualne korygowanie realizacji projektów w poszczególnych sklepach (poprzez system foto feedbacków).
Kompleksowe stylizowanie wszystkich manekinów na działach strategicznych oraz witrynach.
Bieżąca współpraca z Działami: Marketingu, Operacyjnym i Zakupu.
Szkolenia dla kupców z zasad visual merchandisingowych.
Projektowanie i wdrażanie nowych koncepcji działów strategicznych sieci.
*** W 2011 NAGRODA za wprowadzenie zasad VM do sieci GO Sport
Powołanie i koordynowanie pracy 27 dekoratorów w sieci.
Realizacja otwarć nowych i remodelingach starych sklepów.
Tworzenie projektów witryn dla marki własnej oraz nadzorowanie ich realizacji.
Koordynowanie projektów witryn z dostawcami i wprowadzanie kampanii.
Współpracę z agencjami reklamowymi oraz pozyskiwanie nowych kontrahentów (drukarnie,producenci materiałów dekoracyjnych itp.) w tym negocjacje cen.
Sporządzanie instrukcji, planów visualowych oraz opracowanie KV dla sklepów odnośnie zasad rozmieszczenia kolekcji.
Kontrolowanie i ewentualne korygowanie realizacji projektów w poszczególnych sklepach (poprzez system foto feedbacków).
Kompleksowe stylizowanie wszystkich manekinów na działach strategicznych oraz witrynach.
Bieżąca współpraca z Działami: Marketingu, Operacyjnym i Zakupu.
Szkolenia dla kupców z zasad visual merchandisingowych.
Projektowanie i wdrażanie nowych koncepcji działów strategicznych sieci.
*** W 2011 NAGRODA za wprowadzenie zasad VM do sieci GO Sport
KIEROWNIK DS. WDROŻEŃ I KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ
Współtworzenie projektów witryn i wnętrz w sklepach całej sieci Vistula Group (projektowanie, wybór formatów i typów używanych elementów graficznych w zależności od specyfiki marki i rodzaju sklepu).
Znajdowanie i rekomendowanie materiałów oraz rekwizytów pod dane projekty do wykorzystania we wnętrzach i na witrynach.
Pozyskiwanie kontrahentów Działu VM (drukarnie, agencje reklamowe itp.), w tym negocjacje cen.
Nadzorowanie jakości i szybkości realizacji projektów działu VM przez firmyproducentów/dostawców/montażystów.
Kontrolowanie i ewentualne korygowanie realizacji projektów w poszczególnych sklepach (poprzez system feedbacków).
Sporządzanie instrukcji dla sklepów odnośnie rozmieszczenia kolekcji i materiałów POS.
Nadzór nad realizacją budżetu, w tym raportowanie wydatków z bieżących akcji promocyjnych do Dyrektora Artystycznego i Zarządu.
Bieżąca współpraca z Działami: Marketingu, Operacyjnym i Sprzedaży. [Edytuj]
[Usuń]
Znajdowanie i rekomendowanie materiałów oraz rekwizytów pod dane projekty do wykorzystania we wnętrzach i na witrynach.
Pozyskiwanie kontrahentów Działu VM (drukarnie, agencje reklamowe itp.), w tym negocjacje cen.
Nadzorowanie jakości i szybkości realizacji projektów działu VM przez firmyproducentów/dostawców/montażystów.
Kontrolowanie i ewentualne korygowanie realizacji projektów w poszczególnych sklepach (poprzez system feedbacków).
Sporządzanie instrukcji dla sklepów odnośnie rozmieszczenia kolekcji i materiałów POS.
Nadzór nad realizacją budżetu, w tym raportowanie wydatków z bieżących akcji promocyjnych do Dyrektora Artystycznego i Zarządu.
Bieżąca współpraca z Działami: Marketingu, Operacyjnym i Sprzedaży. [Edytuj]
[Usuń]
DYREKTOR DZIAŁU VISUAL MERCHANDISINGU
Vistula & Wólczanka & Galeria Centrum
Ogólny nadzór nad pracą Działu Visual Merchandisingu.
Kreowanie oraz nadzór nad projektami, realizacją witryn i ekspozycji wewnątrzsklepowych.
Nadzorowanie pracy koordynatorów regionalnych VM (6 osób) oraz dekoratorów (18 osób).
Przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń z zakresu VM dla dekoratorów.
Pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami Działu VM (drukarnie, agencje reklamowe itp.).
Przygotowywanie oraz nadzór nad realizacją budżetu.
Bieżąca współpraca z Działami: Marketingu, Operacyjnym, Sprzedaży i Projektantami.
Opiniowanie i konsultowanie projektów nowych placówek GC pod kątem VM.
Kreowanie oraz nadzór nad projektami, realizacją witryn i ekspozycji wewnątrzsklepowych.
Nadzorowanie pracy koordynatorów regionalnych VM (6 osób) oraz dekoratorów (18 osób).
Przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń z zakresu VM dla dekoratorów.
Pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami Działu VM (drukarnie, agencje reklamowe itp.).
Przygotowywanie oraz nadzór nad realizacją budżetu.
Bieżąca współpraca z Działami: Marketingu, Operacyjnym, Sprzedaży i Projektantami.
Opiniowanie i konsultowanie projektów nowych placówek GC pod kątem VM.
GŁÓWNY KOORDYNATOR DS. VISUAL MERCHANDISINGU
Tworzenie kompleksowych planów rozmieszczenia kolekcji w sklepach (Visual plany).
Prowadzenie szkoleń wewnętrznych ze stylizacji kolekcji odzieżowych i akcesoriów oraz aranżacji powierzchni wewnątrzsklepowych.
Współpraca z projektantami przy tworzeniu kolorystyk kolekcji marek wlasnych.
Wizytowanie placówek GC w całej Polsce (12) i nadzorowanie pracy dekoratorów sklepowych
Prowadzenie szkoleń wewnętrznych ze stylizacji kolekcji odzieżowych i akcesoriów oraz aranżacji powierzchni wewnątrzsklepowych.
Współpraca z projektantami przy tworzeniu kolorystyk kolekcji marek wlasnych.
Wizytowanie placówek GC w całej Polsce (12) i nadzorowanie pracy dekoratorów sklepowych
Projekty
Szkolenia i kursy
1. 2001 TEAM Consalting - Szkolenie z technik sprzedaży.
2. 2012 House of Skills - Szkolenie skuteczny Menadżer.
3. 2015 Comarch - Szkolenie Adobe in Design.
Nagroda
1. 2011 Go Sport - Nagroda za wprowadzenie zasad visual merchandisingu do sieci.
2. 2012 House of Skills - Szkolenie skuteczny Menadżer.
3. 2015 Comarch - Szkolenie Adobe in Design.
Nagroda
1. 2011 Go Sport - Nagroda za wprowadzenie zasad visual merchandisingu do sieci.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Grafika
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Stylistyka mody. Stylizacje do sesji zdjęciowych.
Aranżacje wnętrz.
Projektowanie wystaw.
Przerabianie starych rzeczy z wzornictwa przemysłowego i nadawanie im nowego charakteru.
Projektowanie biżuterii, podróże, zwiedzanie wystaw:)
Aranżacje wnętrz.
Projektowanie wystaw.
Przerabianie starych rzeczy z wzornictwa przemysłowego i nadawanie im nowego charakteru.
Projektowanie biżuterii, podróże, zwiedzanie wystaw:)
Organizacje
1. Współpraca z Agencjami Artystycznymi-10 Muz, 77art.projekt w latach 2002-2004. Realizacja projektów wystroju wnętrz kostiumów na imprezach masowych, dekoracja witryn, aranżacja stoisk firmowych na targach (freelancer).
2. Współpraca z firmą remontowo-budowlaną JOLBUD. 4 letnie doświadczenie w aranżacji wnętrz osób prywatnych.
2. Współpraca z firmą remontowo-budowlaną JOLBUD. 4 letnie doświadczenie w aranżacji wnętrz osób prywatnych.
Inne
Jestem osobą otwartą na ludzi - lubię ich poznawać, jestem tolerancyjna, komunikatywna, kreatywna.
Lubię wyzwania, przepełnia mnie energia i silna motywacja. Pragnę się rozwijać i przekazywać uczniom swoją wiedzę. Jestem gotowa do zmian i podejmowania nowych wyzwań zawodowych.
Nie lubię stać w miejscu.
Lubię wyzwania, przepełnia mnie energia i silna motywacja. Pragnę się rozwijać i przekazywać uczniom swoją wiedzę. Jestem gotowa do zmian i podejmowania nowych wyzwań zawodowych.
Nie lubię stać w miejscu.
Grupy
Design
czyli grafika komputerowa szeroko pojęta. Grupa dla wszysktich webdesignerów, operatorów DTP, projektantów.