Sylwia Machnik-Kochan

Key Account Manager

Języki

angielski
biegły
włoski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Motorola
Key Account Manager
• Systematyczna opieka nad wybranymi operatorami
• Wprowadzanie nowych produktów na rynek
• Planowanie i realizacja budżetów sprzedażowych, zakupowych i zapasów
• Przygotowywanie i realizacja strategii marketingowej i promocyjnej dla wybranych kanałów dystrybucji
• Nadzór nad logistyką i serwisem w obszarach dotyczących współpracy z wybranym sektorem
• Odpowiedzialność za osiąganie założonych celów biznesowych
Vitadirect
Business Development Manager
• Zarządzanie projektami tworzenia, rozwijania i wprowadzenia na rynek farmaceutyczny suplementów diety i kosmetyków
• Odpowiedzialność za współpracę ze wszystkimi kluczowymi klientami na rynku farmaceutycznym i kosmetycznym w Polsce, prowadzenie negocjacji handlowych, kontrola budżetów marketingowych, ścisła współpraca z kupcami, organizowanie akcji promocyjnych, ustalanie gamy asortymentu promocyjnego
• Bezpośrednia współpraca z firmami produkcyjnymi w zakresie planowania wielkości produkcji
• Prognozowanie i planowanie sprzedaży wg asortymentu i kanałów sprzedaży
• Tworzenie strategii marketingowej i sprzedażowej dla nowych produktów
• Kontrolowanie budżetów reklamowych i planów sprzedażowych
• Odpowiedzialność za współpracę z domami mediowymi, agencjami reklamowymi, drukarniami i agencjami promocyjnymi o zasięgu ogólnopolskim
• Rozwój i zarządzanie sprzedażą marek własnych na rynkach Unii Europejskiej

Osiągnięcia:
• Rozwinięcie sprzedaży detalicznej na rynku farmaceutycznym i kosmetycznym polskim, czeskim i w krajach bałtyckich
• Wprowadzenie z sukcesem na rynek farmaceutyczny suplementów diety Slim Coffee - kawa wyszczuplająca, Bioforte Omega 3, Bioforte Na oczy, Bioforte Na układ moczowy linia kapsułek żelowych oraz kosmetyków tj. VitaSlim – plastry wyszczuplające, VitaCell plastry antycellulitowe, VitaSkin – plastry przeciwko rozstępom
• Wprowadzenie włoskich masek IVR do drogeryjnych sieci handlowych tj. Rossmann i Drogerie Natura
Logo
Marketing Manager
DeCare z siedzibą w Warszawie
• Tworzenie strategii marketingowej i sprzedażowej produktów
• Kontrolowanie budżetów reklamowych i planów sprzedażowych
• Współpraca z agencjami reklamowymi i dostawcami usług marketingowych ATL/BTL
• Inicjowanie i nadzór nad wyborem odpowiednich narzędzi promocyjnych i reklamowych
• Analiza badań rynku
• Negocjacje z klientami sieciowymi (wprowadzanie nowych produktów do sieci, negocjacje warunków handlowych, ustalanie budżetów marketingowych)
• Cykliczne uczestnictwo w targach branżowych

Osiągnięcia:
• Wprowadzenie z sukcesem na rynek Polski produktów do kuchni japońskiej Blue Dragon, przypraw z młynkiem Drogeria Alimentami, produktów kuchni greckiej Gaea, produktów kuchni włoskiej Mazzetti i Conte di Cesare
• Stworzenie strony internetowej www.decare.pl

Szkolenia i kursy

Zarządzanie projektami
Profesjonalna postawa kupiecka
Negocjacje handlowe jako gra. Trudny klient
Negocjacje handlowe jako gra. Debiuty Handlowe
Marketing: Reklama i promocja
Nowoczesne Zarządzanie Marketingowe

Edukacja

Logo
Podyplomowe Studia Menedżerskie, MBA
Szkoła Główna Administracji i Zarządzania
Logo
Podyplomowe Studia Menedżerskie , kierunek Planowanie i Marketing, studia podyplomowe
Politechnika Lubelska
Logo
Wydział Prawa i Administracji, magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy

Inne

obsługa komputera: Norton Commander, Windows, Word, Excel, PowerPoint, Corel Draw, Corel Photo Paint, Adobe Acrobat
prawo jazdy B.