Umiejętności
Agile
Applicant Tracking Systems, ATS
Axure
Analiza biznesowa
Business Intelligence
CMS
Oprogramowanie Cognos
Grafika komputerowa
Copywriting
CSS
Desktop Publishing
Fotografia cyfrowa
Oprogramowanie ERP
GIMP
HTML
Architektura informacji
IQ Navigator
JIRA
Dziennikarstwo
Lean Projects
Adobe Lightroom
Makiety
Fotografia
Fotografia portretowa
PRINCE2
usprawnianie procesów
Public Relations
Zapewnienia Jakości
Centrum Jakości
Raportowanie i analizy
Systemy raportowania
Scrum
SDLC
Zarządzanie projektami programistycznymi
Quality Assurance
Usability Testing
User Experience
grafika internetowa
Prototypowanie
Grafika 2D
Adobe Photoshop
Zarządzanie projektami
Balsamiq
UX
Korekta
Obsługa klienta
Lean Six Sigma
Mockup And Prototyping
podstawy programowania (PHP, Ruby on Rails)
Angielski biegle
Usability/UX
Quality Center 11
Business Reporting
Excel, Word, PowerPoint
Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Business Intelligence Administrator
Business Reporting w branży RPO (raportowanie dla sektora finansowego, spec. contingent workforce), prowadzenie projektów w zakresie usprawnienia procesu i Quality Assurance, change management i analiza biznesowa zmian w obrębie mojego zespołu, prowadzenie dokumentacji projektowej/raportowej, analiza biznesowa oraz prototypowanie narzędzia do raportowania czasu pracy (projekt autorski zespołu Business Intelligence)
junior project manager/spec. ds. kontaktów z klientem
Enter IT
prowadzenie mniejszych projektów IT, wsparcie pracy gł. project managera (właściciela), organizacja pracy biura i zespołu, pozyskiwanie i kontakty z klientami, prowadzenie spotkań handlowych z klientami, przygotowywanie materiałów reklamowych i informacyjnych, wykonywanie projektów graficznych /gł. użytkowa grafika webowa oraz projekty stron WWW/, analiza GUI i usability, testowanie aplikacji, copywriting, zarządzanie contentem stron klientów poprzez autorski CMS, rekrutacja zespołów /pracownicy francuskojęzycznego call center, redaktorzy WWW, wstępna selekcja programistów PHP i ASP.NET/, przedstawicielstwo handlowe w zakresie systemu ERP RAKSSQL
sekretarka/asystentka project managera
Enter IT
wsparcie pracy gł. project managera (właściciela) w tym: pełna organizacja pracy biura, prace administracyjno-księgowe, zarządzanie terminarzem spotkań, kontakty z klientami, prowadzenie spotkań handlowych z klientami, przygotowywanie materiałów reklamowych i informacyjnych, wykonywanie projektów graficznych /gł. użytkowa grafika webowa oraz projekty stron WWW/, copywriting, redagowanie i administrowanie stroną kluczowego klienta - francuskiego biura podróży Voyages Rive Gauche, zarządzanie contentem stron klientów poprzez autorski CMS, rekrutacja zespołów /pracownicy francuskojęzycznego call center, redaktorzy WWW, wstępna selekcja programistów PHP i ASP.NET/
Szkolenia i kursy
- specjalista zarządzania projektami /ogólnie + PMI/
- zarządzanie projektami /PRINCE2®, Scrum/
- zarządzanie zespołem
- budżetowanie projektów
- szkolenia handlowe
- podstawy księgowości, kadr i płac, sprzedaży, produkcji i magazynowania pod systemy ERP
- praktyki na stanowisku copywritera
- marketing internetowy, Google AdWords, Google Analytics /Google Polska/
- Wdrażanie strategii UX i Business Model Canvas
certyfikaty:
- PRINCE2® Foundation /2013-/
- Lean Six Sigma Yellow Belt /2014-/
- CPE /2007-/
- specjalista zarządzania projektami /Europejska Grupa Doradcza, październik 2012-/
- specjalista zarządzania projektami, TÜV NORD Licencja PM-SZP-121019-C-1717 /listopad 2012 do listopad 2015/
- zarządzanie projektami /PRINCE2®, Scrum/
- zarządzanie zespołem
- budżetowanie projektów
- szkolenia handlowe
- podstawy księgowości, kadr i płac, sprzedaży, produkcji i magazynowania pod systemy ERP
- praktyki na stanowisku copywritera
- marketing internetowy, Google AdWords, Google Analytics /Google Polska/
- Wdrażanie strategii UX i Business Model Canvas
certyfikaty:
- PRINCE2® Foundation /2013-/
- Lean Six Sigma Yellow Belt /2014-/
- CPE /2007-/
- specjalista zarządzania projektami /Europejska Grupa Doradcza, październik 2012-/
- specjalista zarządzania projektami, TÜV NORD Licencja PM-SZP-121019-C-1717 /listopad 2012 do listopad 2015/
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Business Intelligence/Data Warehouse
Internet/e-Commerce/Nowe media
Tworzenie stron WWW/Technologie internetowe
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Fotografia
Zainteresowania
fotografia, projektowanie graficzne i komunikacja wizualna, popkultura i semiotyka kultury, nowe media i IT, zarządzanie projektami, muzyka alternatywna, media, komunikacja polityczna
Inne
kluczowe kompetencje i umiejętności:
- koordynacja / wsparcie koordynacji projektów IT, znajomość metodyk PRINCE2® i Scrum
- dobra znajomość języka HTML i CSS
- podstawy programowania /PHP/
- moderowanie i administracja stron, obsługa contentu portalu internetowego, bardzo dobra obsługa komputera
- design webowy i użytkowy w zakresie grafiki rastrowej i wektorowej; podstawy DTP
- dobra ogranizacja pracy własnej i cudzej
- znajomość Internetu, narzędzi i logiki działania Web 2.0
- doświadczenie w pracy asystentki i prowadzeniu biura
- pełna obsługa klienta na wszystkich etapach projektu - od pozyskania do zamknięcia projektu
- samodzielne prowadzenie rekrutacji i/lub wsparcie procesu rekrutacyjnego
- wysokie kompetencje komunikacyjne, zdolności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów
- tzw. wiedza ogólna, wszechstronność, szybkie przyswajanie nowej wiedzy z różnych dziedzin
- duża elastyczność zawodowa, umiejętność pracy pod presją czasu
- silne umiejętności pracy w grupie, również na pozycji lidera; umiejętności perswazyjne i motywujące
- wiedza z zakresu medioznawstwa, polskiego rynku medialnego, marketingu, reklamy, PR
- umiejętności z zakresu dziennikarstwa prasowego i radiowego
- lekkie pióro, zdolności korektorskie i redaktorskie, bardzo poprawna polszczyzna
- fotografia cyfrowa i analogowa, gł. portretowa
- prawo jazdy kat. B
- koordynacja / wsparcie koordynacji projektów IT, znajomość metodyk PRINCE2® i Scrum
- dobra znajomość języka HTML i CSS
- podstawy programowania /PHP/
- moderowanie i administracja stron, obsługa contentu portalu internetowego, bardzo dobra obsługa komputera
- design webowy i użytkowy w zakresie grafiki rastrowej i wektorowej; podstawy DTP
- dobra ogranizacja pracy własnej i cudzej
- znajomość Internetu, narzędzi i logiki działania Web 2.0
- doświadczenie w pracy asystentki i prowadzeniu biura
- pełna obsługa klienta na wszystkich etapach projektu - od pozyskania do zamknięcia projektu
- samodzielne prowadzenie rekrutacji i/lub wsparcie procesu rekrutacyjnego
- wysokie kompetencje komunikacyjne, zdolności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów
- tzw. wiedza ogólna, wszechstronność, szybkie przyswajanie nowej wiedzy z różnych dziedzin
- duża elastyczność zawodowa, umiejętność pracy pod presją czasu
- silne umiejętności pracy w grupie, również na pozycji lidera; umiejętności perswazyjne i motywujące
- wiedza z zakresu medioznawstwa, polskiego rynku medialnego, marketingu, reklamy, PR
- umiejętności z zakresu dziennikarstwa prasowego i radiowego
- lekkie pióro, zdolności korektorskie i redaktorskie, bardzo poprawna polszczyzna
- fotografia cyfrowa i analogowa, gł. portretowa
- prawo jazdy kat. B
Grupy
Design
czyli grafika komputerowa szeroko pojęta. Grupa dla wszysktich webdesignerów, operatorów DTP, projektantów.
Fotografia czarno biała
Mniej Znaczy Więcej - czyli fotografia czarno-biała
Grupa dla dla zwolenników monochromatycznego patrzenia
IT Project Management
Grupa dla osób zainteresowanych zarządzaniem projektem w szczególności zarządzaniem projektem IT.
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
PRINCE2 Skuteczne Zarządzanie Projektami
PRINCE2 (Projects in Controlled Environments) metodyka zarządzania projektami opublikowana przez brytyjską agendę rządową Office for Government Commerce (OGC). PRINCE2 P2 jest obowiązkowym standardem