Umiejętności
analityczne myślenie
komunikatywność
Obsługa komputera i urządzeń biurowych
utrzymywanie porządku wokół siebie i najbliższym otoczeniu,
kreatywność i samodzielność w działaniu
skuteczność i wytrwałość w dążeniu do celu
chęć rozwoju osobistego i zawodowego
asertywność, odpowiedzialność, sumienność, lojalność
Ambicja, gotowość do podejmowania wyzwań oraz orientacja na zmiany
szybko się uczę i nie boję się podejmować nowych wyzwań
Biegła obsługa komputera: pakiet Office
Aktywne słuchanie, logiczne myślenie
praca w grupie jak i samodzielnie
Punktualność i systematyczność
ustalanie priorytetów i skuteczna realizacja zadań
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Młodszy doradca Select
telefoniczna obsługa klientów Select;
zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klienta zgodnie z obowiązującymi standardami bankowymi;
skuteczna sprzedaż produktów i usług bankowychw ramach obsługi klienta;
udzielanie kompleksowej informacji w zakresie oferty produktowej, usługowej oraz dostępnych funkcjonalności w innych kanałach dystrybucji;
kompleksowa obsługa finansowa;
budowanie silnych i długotrwałych relacji z Klientami segmentu Select;
prowadzenie negocjacji w ramach przyznanych kompetencji;
identyfikowanie potrzeb Klientów i wypracowywanie wraz z nimi najlepszych rozwiązań finansowych.
zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klienta zgodnie z obowiązującymi standardami bankowymi;
skuteczna sprzedaż produktów i usług bankowychw ramach obsługi klienta;
udzielanie kompleksowej informacji w zakresie oferty produktowej, usługowej oraz dostępnych funkcjonalności w innych kanałach dystrybucji;
kompleksowa obsługa finansowa;
budowanie silnych i długotrwałych relacji z Klientami segmentu Select;
prowadzenie negocjacji w ramach przyznanych kompetencji;
identyfikowanie potrzeb Klientów i wypracowywanie wraz z nimi najlepszych rozwiązań finansowych.
Specjalista ds. obsługi klienta
telefoniczna obsługa klientów – przyjmowanie i realizacja transakcji zleconych;
prowadzenie archiwum zleceń;
bieżąca obsługa Klientów zgodna ze standardami firmy;
cykliczne aktualizacje baz danych;
udział w bieżących projektach:
przygotowywanie zestawień i raportów.
prowadzenie archiwum zleceń;
bieżąca obsługa Klientów zgodna ze standardami firmy;
cykliczne aktualizacje baz danych;
udział w bieżących projektach:
przygotowywanie zestawień i raportów.
Menedżer ds. Wsparcia Zespołu Zdalnego
budowa i zarządzanie Zespołem Bankierów Zdalnych (20 osób) w strukturze rozproszonej sieci własnej Oddziałów;
realizacja wyznaczanych celów sprzedażowych oraz rozwojowych dedykowanej jednostki;
szkolenie/ wdrażanie nowych pracowników;
bieżące wsparcie bankierów przy codziennej pracy;
dodatkowe wsparcie mniej doświadczonych bankierów w codziennych zadaniach;
skuteczne oddelegowywanie zadań i wsparcie w rozwoju zawodowym podległych bankierów;
wyjazdy terenowe celem przeszkolenia/ doszkolenia bankierów w oddziałach poza Poznaniem;
bieżące szkolenia/ wdrożenia bankierów pracujących w Regionie w Poznaniu;
prowadzenie korespondencji i dokumentacji związanej ze stanowiskiem pracy;
udział w Akademii Lidera 3.0. (szkolenie dla kadry kierowniczej, w którym rozwijane są umiejętności menedżerskie);
zwiększanie efektywności pracy bankierów.
realizacja wyznaczanych celów sprzedażowych oraz rozwojowych dedykowanej jednostki;
szkolenie/ wdrażanie nowych pracowników;
bieżące wsparcie bankierów przy codziennej pracy;
dodatkowe wsparcie mniej doświadczonych bankierów w codziennych zadaniach;
skuteczne oddelegowywanie zadań i wsparcie w rozwoju zawodowym podległych bankierów;
wyjazdy terenowe celem przeszkolenia/ doszkolenia bankierów w oddziałach poza Poznaniem;
bieżące szkolenia/ wdrożenia bankierów pracujących w Regionie w Poznaniu;
prowadzenie korespondencji i dokumentacji związanej ze stanowiskiem pracy;
udział w Akademii Lidera 3.0. (szkolenie dla kadry kierowniczej, w którym rozwijane są umiejętności menedżerskie);
zwiększanie efektywności pracy bankierów.
Starszy bankier klienta (bankier zdalny)
skuteczna realizacja planów sprzedażowych (na poziomie znacznie przekraczającym wyznaczone cele – tytuły Platynowego Bankiera, uczestnictwo w Balach dla najlepszych bankierów);
pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa klientów (głównie telefoniczna);
sporządzanie i finalizacja wniosków kredytowych;
analiza dokumentacji kredytowej pod względem formalnym i prawnym;
weryfikacja i uruchamianie wniosków kredytowych zgodnie z obowiązującymi procedurami;
dopasowywanie produktów do potrzeb klienta;
wspieranie Menedżera w bieżących zadaniach z zakresu zarządzania zespołem;
wspieranie mniej doświadczonych bankierów w codziennych zadaniach;
szkolenie/ wdrażanie nowych pracowników;
prowadzenie korespondencji i dokumentacji związanej ze stanowiskiem pracy.
pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa klientów (głównie telefoniczna);
sporządzanie i finalizacja wniosków kredytowych;
analiza dokumentacji kredytowej pod względem formalnym i prawnym;
weryfikacja i uruchamianie wniosków kredytowych zgodnie z obowiązującymi procedurami;
dopasowywanie produktów do potrzeb klienta;
wspieranie Menedżera w bieżących zadaniach z zakresu zarządzania zespołem;
wspieranie mniej doświadczonych bankierów w codziennych zadaniach;
szkolenie/ wdrażanie nowych pracowników;
prowadzenie korespondencji i dokumentacji związanej ze stanowiskiem pracy.
Ekspert ds sprzedaży produktów finansowych
skuteczna realizacja indywidualnych planów sprzedażowych;
pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa telefoniczna klientów;
telefoniczna sprzedaż produktów finansowych;
sporządzanie wniosków kredytowych;
ustalanie i przypominanie terminów wizyty w placówkach banku;
przekazywanie informacji na temat oferowanych produktów;
prowadzenie korespondencji i stosownej dokumentacji związanej ze stanowiskiem pracy.
pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa telefoniczna klientów;
telefoniczna sprzedaż produktów finansowych;
sporządzanie wniosków kredytowych;
ustalanie i przypominanie terminów wizyty w placówkach banku;
przekazywanie informacji na temat oferowanych produktów;
prowadzenie korespondencji i stosownej dokumentacji związanej ze stanowiskiem pracy.
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klientów
Internetowykantor.pl SA., ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań
kontaktowanie się z klientami w celu przedstawienia oferowanych usług;
aktywizacja klientów (głównie klientów posiadających konto w CHF);
prowadzenie dokumentacji oraz obsługa programów związanych ze stanowiskiem pracy;
wspomaganie pracowników infolinii przy wzmożonym ruchu.
aktywizacja klientów (głównie klientów posiadających konto w CHF);
prowadzenie dokumentacji oraz obsługa programów związanych ze stanowiskiem pracy;
wspomaganie pracowników infolinii przy wzmożonym ruchu.
Telemarketerka/ Sp. ds obsługi klientów kluczowych/ Referent ds reklamacji
obsługa i realizacja zamówień dla grup zakupowych;
kontakt telefoniczny z przedstawicielami handlowymi i aptekami w celu skompletowania zamówień grupowych, wyjaśnienia rozbieżności w zamówieniach;
prowadzenie dokumentacji związanej ze stanowiskiem pracy;
obsługa przypisanego portfela aptek wraz ze skuteczną realizacją planów sprzedażowych (praktycznie drugi etat ze względu na braki kadrowe – ok. 1 rok);
wspomaganie pracowników infolinii przy zbieraniu zamówień bieżących w (braki kadrowe).
kontakt telefoniczny z przedstawicielami handlowymi i aptekami w celu skompletowania zamówień grupowych, wyjaśnienia rozbieżności w zamówieniach;
prowadzenie dokumentacji związanej ze stanowiskiem pracy;
obsługa przypisanego portfela aptek wraz ze skuteczną realizacją planów sprzedażowych (praktycznie drugi etat ze względu na braki kadrowe – ok. 1 rok);
wspomaganie pracowników infolinii przy zbieraniu zamówień bieżących w (braki kadrowe).
kasjer
Zespół Administracyjny Oświaty w Słubicach
prowadzenie kasy;
rozliczanie faktur z przyznanych stypendiów socjalnych;
rozliczanie faktur/dzienników szkół/przedszkoli z poniesionych wydatków bieżących;
przelewanie wynagrodzeń pracownikom podległych jednostek oświatowych na terenie gminy;
pomoc w innych jednostkach ZAO w przypadku braków kadrowych/ wzmożonego ruchu (głównie
w księgowości i sekretariacie)
prowadzenie korespondencji i stosownej dokumentacji związanej ze stanowiskiem pracy.
rozliczanie faktur z przyznanych stypendiów socjalnych;
rozliczanie faktur/dzienników szkół/przedszkoli z poniesionych wydatków bieżących;
przelewanie wynagrodzeń pracownikom podległych jednostek oświatowych na terenie gminy;
pomoc w innych jednostkach ZAO w przypadku braków kadrowych/ wzmożonego ruchu (głównie
w księgowości i sekretariacie)
prowadzenie korespondencji i stosownej dokumentacji związanej ze stanowiskiem pracy.
staż absolwencki – pracownik administracyjny
Zespół Administracyjny Oświaty w Słubicach
rejestracja korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej
opisywanie dokumentów księgowych
prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników,
wykonywanie czynności związanych z przyznawaniem stypendiów w ramach pomocy materialnej dla uczniów
udzielanie interesantom informacji w sprawach dotyczących biura
pomoc w innych jednostkach ZAO w przypadku braków kadrowych/ wzmożonego ruchu (głównie
w księgowości i sekretariacie).
opisywanie dokumentów księgowych
prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników,
wykonywanie czynności związanych z przyznawaniem stypendiów w ramach pomocy materialnej dla uczniów
udzielanie interesantom informacji w sprawach dotyczących biura
pomoc w innych jednostkach ZAO w przypadku braków kadrowych/ wzmożonego ruchu (głównie
w księgowości i sekretariacie).
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
BHP/Ochrona środowiska
Specjaliści/Konsultanci
Call Center
Konsultanci
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni