Sylwia Kubicka
Kierownik oddziału, FOTA S.A.
Gdynia,
pomorskie
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Oddziału
•Ocena i rozwój nowych możliwości marketingowych i sprzedażowych dla produktu (budowanie świadomości marki),
•Zarządzanie, kontrola, rekrutacja i motywowanie podległego Zespołu Pracowników,
•Opracowywanie planów budżetowych, sprzedaży oraz ich kontrola,
•Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu ( konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu),
•Szkolenie pracowników z zakresu kompleksowej obsługi klienta oraz sprzedaży danych produktów,
•Pozyskiwanie Klientów indywidualnych i instytucjonalnych,
•Realizacja planów sprzedażowych (przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków transakcyjnych, monitorowanie realizacji zamówień, monitorowanie rozliczeń finansowych),
•Zarządzanie, kontrola, rekrutacja i motywowanie podległego Zespołu Pracowników,
•Opracowywanie planów budżetowych, sprzedaży oraz ich kontrola,
•Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu ( konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu),
•Szkolenie pracowników z zakresu kompleksowej obsługi klienta oraz sprzedaży danych produktów,
•Pozyskiwanie Klientów indywidualnych i instytucjonalnych,
•Realizacja planów sprzedażowych (przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków transakcyjnych, monitorowanie realizacji zamówień, monitorowanie rozliczeń finansowych),
Przedstawiciel Handlowy
AUTO BAŁTYK Sp. z o.o.
•Realizacja planów sprzedażowych (przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków transakcyjnych, monitorowanie realizacji zamówień, monitorowanie rozliczeń finansowych),
•Prowadzenie dokumentacji handlowej m.in.: raportowanie, planowanie,
•Identyfikacja potrzeb Klienta,
•Informowanie o dostępnej ofercie handlowej firmy - w tym o aktualnych promocjach,
•Pozyskiwanie do współpracy klientów z rynku
(warsztaty, stacje obsługi, sklepy motoryzacyjne, służby mundurowe),
•Budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami
•Prowadzenie dokumentacji handlowej m.in.: raportowanie, planowanie,
•Identyfikacja potrzeb Klienta,
•Informowanie o dostępnej ofercie handlowej firmy - w tym o aktualnych promocjach,
•Pozyskiwanie do współpracy klientów z rynku
(warsztaty, stacje obsługi, sklepy motoryzacyjne, służby mundurowe),
•Budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe