Sylwia Krzykalska-Bonarek

Kierownik Administracyjny, Servitum Sp. z o.o.
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Baan ERP rekrutacja Zarządzanie zespołem praca pod presją czasu Analiza rynku Bazy danych sporządzanie umów Zarządzanie magazynem elastyczność samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy Kadry i płace, Administracja personalna Obsługa komputera i urządzeń biurowych Comarch ERP Optima Aktywna sprzedaż i obsługa klienta Motywacja Budowanie zepołu Kreatywne rozwiązywanie problemów Subiekt GT, Obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych Umiejętność budowania relacji z ludźmi Samodzielność, odpowiedzialność, dokładność Inwentaryzacja stanów magazynowych windykacja i monitorowanie należności fakturowanie i przyjmowanie towaru sporządzanie raportów i zestawień Asertywność w kontaktach międzyludzkich współpraca z ludźmi, umiejętności komunikacyjne sporządzanie pism urzędowych Biegła obsługa komputera: pakiet Office Ofertowanie i wycenianie obsługa skanerów magazynowych Administracja biura sporządzanie dokumentów Comarch CMR Optima prawo jazdy kat. B (w toku)

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik ds. administracji
Servitum Sp. z o.o.
Samodzielne i kompleksowe zarządzanie pracami działu administracji:
- efektywne delegowanie zadań podległym pracownikom (4 osoby),
- kontrola wykonania powierzonych czynności,
- wsparcie merytoryczne iw zakresie: pełnej obsługi administracyjno-biurowej Członków Zarządu, Kierownika Operacyjnego oraz Kierowników Regionalnych.
- aktywne tworzenie, a następnie wdrażanie nowych procedur w powierzonym przez przełożonego obszarze odpowiedzialności.
- zarządzanie flotą samochodową, narzędziami niezbędnymi do wykonywania pracy.
- wdrożenie procedury RODO oraz funkcja Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
Hb Polska. Sp. z o.o.
Office Manager
Codzienne wsparcie Prezesa Zarządu oraz pracowników działu handlowego i magazynu w czynnościach administracyjnych,
kompleksowe, w pełni samodzielne, zarządzanie biurem spółki, polegające na koordynacji przepływu dokumentów, poczty i informacji, segregowaniu i archiwizowaniu dokumentów, przygotowywaniu umów oraz pism zleconych przez zarząd, mailowy, telefoniczny i osobisty kontakt z klientami, okazjonalna sprzedaż oferowanych przez spółkę materiałów w oparciu o wysokie standardy obsługi klienta, prowadzenie pełnych rozliczeń zobowiązań i należności, prowadzenie kasy gotówkowej oraz kontrolowanie przelewów przychodzących i wychodzących, listowna windykacja, wystawianie faktur sprzedażowych, zaliczkowych oraz korekt, wprowadzanie do programu magazynowego dostaw i ich inwentaryzacja, inwentaryzacja śródroczna oraz pełna odpowiedzialność za inwentaryzację roczną, kadry i płace, oraz pełna administracja personalna, kontakty z firmami zewnętrznymi i organami administracji państwowej (ZUS, US), pełna współpraca z księgowością oraz zagranicznymi oddziałami firmy
Logo
Młodszy księgowy
MCF Technologie Sp. z o.o.
Wyposażenie i przygotowanie biura do rozpoczęcia działalności, a następnie pełna obsługa biura spółki, zarządzanie dokumentami i ich obiegiem, współpraca z księgowością, kontakty
z instytucjami zewnętrznymi
Logo
Specjalista ds. obsługi klienta
Studio TILT "Wojciech Kozłowski"
Profesjonalna obsługa klienta i recepcji klubu, prezentacja oferty firmy oraz pomoc w doborze odpowiedniego dopasowanego produktu, przedstawienie regulaminów i zasad obowiązujących w klubie, przygotowanie karty klienta, prowadzenie kasy gotówkowej i kontrola płatności abonamentów, sprawdzanie stanów magazynowych sprzedawanych towarów, składanie zamówień i ich odbiór,kontakt z dostawcami towarów i usług, dbanie o ład i porządek biura,

Szkolenia i kursy

Inspektor Ochrony Danych Osobowych (RODO).

Edukacja

Logo
Zarządzanie finansami przedsiębiorstw (Wydział: Zarządzanie i Marketing), magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
Logo
Rachunkowość (Wydział: Finanse i Bankowość), licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Obsługa klienta
Inne

Zainteresowania

Rekreacyjna jazda na rowerze.
Literatura anglojęzyczna.
Gry planszowe.
Sudoku i łamigłówki matematyczno-logiczne.

Inne

Prywatnie jestem szczęśliwą i spełnioną żoną, matką, posiadaczką trzyletniego kota. Sprawia to, że z uśmiechem i wrodzonym optymizmem, samodzielnie i ambitnie, dążę do sukcesów organizacji w której pracuję. Chętnie i łatwo się uczę, z przyjemnością przekazując zdobytą wiedzę dalej.