Umiejętności
Analiza danych
Realizacja celów
Praca projektowa
Rekrutacja
Zarządzanie Sprzedażą
Przywództwo w zespole
Zarządzanie zespołem
Kontrola jakości
Motywowanie zespołu
współpraca z partnerami biznesowymi
Ukierunkowanie na cel
zarządzanie zadaniami w czasie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Projekt Manager
Pasja i Zdrowie
Projekt powstał z zaciekawienia produktami dobrej jakości i możliwością rozwijania biznesu u boku firmy z 40 letnim doświadczeniem , działającej w 170 krajach. Świadczę usługę marketingową, przeprowadzam przez proces zmiany, wdrażam w firmę osoby które są zainteresowane rozwojem, zarobieniem dodatkowych pieniędzy lub rozwinięciem dużego biznesu.
Porozmawiajmy o możliwej współpracy.
Porozmawiajmy o możliwej współpracy.
Kierownik ds. Operacji
- tworzenie i zarządzanie procesami inwestycji budowy sieci światłowodowych
- aktywna współpraca z 40 partnerami biznesowymi
- zarządzanie procesem rozliczania inwestycji, wdrażanie usprawnień w procesie
- współpraca z urzędami gmin i zarządcami obiektów w zakresie negocjacji i uzgadniania dokumentacji formalno -prawnej
- budowanie zespołu wsparcia operacji i zarządzanie nim
- administracja systemami
- tworzenie technicznej dokumentacji powykonawczej
- aktywna współpraca z 40 partnerami biznesowymi
- zarządzanie procesem rozliczania inwestycji, wdrażanie usprawnień w procesie
- współpraca z urzędami gmin i zarządcami obiektów w zakresie negocjacji i uzgadniania dokumentacji formalno -prawnej
- budowanie zespołu wsparcia operacji i zarządzanie nim
- administracja systemami
- tworzenie technicznej dokumentacji powykonawczej
Naczelnik Wydziału Wsparcia Sprzedaży
- zarządzanie pracą 12 osobowego zespołu
- wsparcie operacyjne sieci agencyjnych punktów sprzedaży
- analiza efektywności sprzedaży i optymalizacja sieci sprzedaży (np. rekomendowanie zmian w godzinach otwarcia punktów sprzedaży, likwidacja mało rentownych punktów)
- tworzenie, negocjowanie i procesowanie zatwierdzania umów z partnerami biznesowymi
- rekomendowanie zmian w systemach sprzedaży i procesach sprzedażowych w celu optymalizacji procesów biznesowych
- prowadzenie projektów wspierających sprzedaż (np. wymiana drukarek kolejowych, wdrażanie nowego modelu agenta, wdrażanie mobilnych punktów sprzedaży)
- udział w komisji zakupowej (zakupy w ramach instrukcji wewnętrznej lub ustawy PZP)
- zarządzanie procesem komunikacji do sieci sprzedaży
- raportowanie wyników sprzedaży oraz wskaźników KPI
- weryfikacja jakości realizowanej sprzedaży
- zarządzanie budżetem sprzedaży
- wsparcie operacyjne sieci agencyjnych punktów sprzedaży
- analiza efektywności sprzedaży i optymalizacja sieci sprzedaży (np. rekomendowanie zmian w godzinach otwarcia punktów sprzedaży, likwidacja mało rentownych punktów)
- tworzenie, negocjowanie i procesowanie zatwierdzania umów z partnerami biznesowymi
- rekomendowanie zmian w systemach sprzedaży i procesach sprzedażowych w celu optymalizacji procesów biznesowych
- prowadzenie projektów wspierających sprzedaż (np. wymiana drukarek kolejowych, wdrażanie nowego modelu agenta, wdrażanie mobilnych punktów sprzedaży)
- udział w komisji zakupowej (zakupy w ramach instrukcji wewnętrznej lub ustawy PZP)
- zarządzanie procesem komunikacji do sieci sprzedaży
- raportowanie wyników sprzedaży oraz wskaźników KPI
- weryfikacja jakości realizowanej sprzedaży
- zarządzanie budżetem sprzedaży
Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży - Rynek B2C
- zarządzanie pracą 30 osobowego zespołu
- wsparcie operacyjne agencyjnej sieci sprzedaży oraz wewnętrznych przedstawicieli handlowych (kanały: POS, TS, D2D, CC, E-commerce)
- wsparcie merytoryczne partnerów zewnętrznych
- zarządzanie realizacją procesów posprzedażowych, kreowanie nowych procesów,
- kontrola jakości sprzedaży, wdrażanie standardów
- koordynacja wdrażania nowych aplikacji oraz zmian w istniejących aplikacjach
- prowadzenie projektu tworzenia umów partnerskich, umów zleceń, systemów prowizyjnych
- zarządzanie procesem obiegu i archiwizacji dokumentów
- zarządzanie komunikacją wewnątrz działu oraz poza dział do obszarów współpracujących
- organizowanie eventów, konferencji, warsztatów
- zarządzanie konkursami (tworzenie, komunikowanie, rozliczanie)
- motywowanie zespołu do efektywnej pracy, przeprowadzanie coachingów, podnoszenie kompetencji zawodowych
- udział w projektach ogólnofirmowych (N² - zmiana struktury w firmie Netia, e-umowa – wdrożenie nowego sposobu zawierania umów w firmie Netia, TTM – wdrażanie nowych ofert do sprzedaży w firmie Netia)
- wsparcie operacyjne agencyjnej sieci sprzedaży oraz wewnętrznych przedstawicieli handlowych (kanały: POS, TS, D2D, CC, E-commerce)
- wsparcie merytoryczne partnerów zewnętrznych
- zarządzanie realizacją procesów posprzedażowych, kreowanie nowych procesów,
- kontrola jakości sprzedaży, wdrażanie standardów
- koordynacja wdrażania nowych aplikacji oraz zmian w istniejących aplikacjach
- prowadzenie projektu tworzenia umów partnerskich, umów zleceń, systemów prowizyjnych
- zarządzanie procesem obiegu i archiwizacji dokumentów
- zarządzanie komunikacją wewnątrz działu oraz poza dział do obszarów współpracujących
- organizowanie eventów, konferencji, warsztatów
- zarządzanie konkursami (tworzenie, komunikowanie, rozliczanie)
- motywowanie zespołu do efektywnej pracy, przeprowadzanie coachingów, podnoszenie kompetencji zawodowych
- udział w projektach ogólnofirmowych (N² - zmiana struktury w firmie Netia, e-umowa – wdrożenie nowego sposobu zawierania umów w firmie Netia, TTM – wdrażanie nowych ofert do sprzedaży w firmie Netia)
Kierownik ds. Dosprzedaży - Pion Obsługi Klienta
- ustalanie procesów dosprzedaży
- analizowanie współczynników efektywności dosprzedaży
- raportowanie wyników sprzedażowych i jakościowych
- kontrola partnerów zewnętrznych w zakresie dosprzedaży
- wsparcie szkoleniowe z technik sprzedaży
- wsparcie motywacyjne pracowników wewnętrznych i zewnętrznych
- współuczestnictwo we wdrażaniu zmian w aplikacjach oraz w tworzeniu nowych aplikacji
- analizowanie współczynników efektywności dosprzedaży
- raportowanie wyników sprzedażowych i jakościowych
- kontrola partnerów zewnętrznych w zakresie dosprzedaży
- wsparcie szkoleniowe z technik sprzedaży
- wsparcie motywacyjne pracowników wewnętrznych i zewnętrznych
- współuczestnictwo we wdrażaniu zmian w aplikacjach oraz w tworzeniu nowych aplikacji
Koordynator Sprzedaży Pośredniej
Główne obowiązki:
- tworzenie raportów wyniku sprzedaży dziennej,
- analizy sprzedaży, efektywności sprzedażowej pracowników
- przygotowywanie prezentacji szkoleniowych, wynikowych,produktowych
- wdrażanie nowych pracowników działu - głównie Regionalnych Kierowników
- przygotowywanie wzorów dokumentów/pism
- kontrola poprawności umów zawieranych z Partnerami i pracownikami
- tworzenie raportów wyniku sprzedaży dziennej,
- analizy sprzedaży, efektywności sprzedażowej pracowników
- przygotowywanie prezentacji szkoleniowych, wynikowych,produktowych
- wdrażanie nowych pracowników działu - głównie Regionalnych Kierowników
- przygotowywanie wzorów dokumentów/pism
- kontrola poprawności umów zawieranych z Partnerami i pracownikami
Szkolenia i kursy
• Paszportyzacja sieci telekomunikacyjnej w systemie NetStork
• Seminarium Budowy Biznesu - I i II edycja
• 7 Nawyków Skutecznego Działania - Franklin Covey
• Doskonalenie umiejętności menadżerskich - Krauthammer International (półroczny cykl szkoleń)
• Przywództwo Zespołowe - Jet Centrum Szkoleniowe
• Trzy role menedżera - jak zarządzać wskaźnikami Zespołu - Jet Centrum Szkoleniowe
• Trudne Sytuacje Managerskie - Niuanse Komunikacji - Jet Centrum Szkoleniowe
• Zarządzanie zadaniami w czasie - szkolenie wewnętrzne w PKP Intercity
• Seminarium Budowy Biznesu - I i II edycja
• 7 Nawyków Skutecznego Działania - Franklin Covey
• Doskonalenie umiejętności menadżerskich - Krauthammer International (półroczny cykl szkoleń)
• Przywództwo Zespołowe - Jet Centrum Szkoleniowe
• Trzy role menedżera - jak zarządzać wskaźnikami Zespołu - Jet Centrum Szkoleniowe
• Trudne Sytuacje Managerskie - Niuanse Komunikacji - Jet Centrum Szkoleniowe
• Zarządzanie zadaniami w czasie - szkolenie wewnętrzne w PKP Intercity
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Transport/Spedycja
Inne
Zainteresowania
szkolenia umiejętności miękkich, zarządzanie zadaniami w czasie, przywództwo zespołowe, motywacja w biznesie
Grupy
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Squash
Zapraszam wszystkich którzy grają w squasha oraz szukają partnera do gry. Sam chętnie zagram:)