Sylwia Kłapa

Specjalista ds sprzedaży internetowej i obsługi klienta, Cocolita.pl
Rzeszów, podkarpackie

Umiejętności

Microsoft Office System Windows Subiekt GT,

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds sprzedaży internetowej i obsługi klienta
Cocolita.pl
Zarządzanie działem obsługi klienta
Profesjonalna obsługa klientów - kontakt mailowy, telefoniczny, live chat
Doradztwo oraz pomoc klientom w zakresie realizacji zamówień i ich dostawy, oferty produktowej i promocji
Obsługa reklamacji i zwrotów zgodnie z obowiązującymi przepisami
Składanie reklamacji w firmach przewozowych
Zarządzanie platformą Ceneo - przypisywanie ofert oraz obsługa komentarzy
Obsługa płatności zwrotnych poprzez systemy płatności online PayU, BlueMedia
Obsługa administracyjna w zakresie wystawiania dokumentów: faktur sprzedaży, proforma, korekt faktur sprzedaży, not korygujących, zaświadczeń, itp.
Współorganizacja procesu rekrutacji nowych pracowników działu obsługi klienta
PHZ BALTONA SA
Doradca klienta
Profesjonalna, uprzejma i niezawodna obsługa klienta w oparciu o standardy i procedury firmy,
Udzielanie klientom rzetelnej informacji o sprzedawanych towarach,
Przestrzeganie przepisów regulujących sprzedaż detaliczną,
Aktywny udział w realizacji budżetów sprzedażowych,
Raportowanie wyników sprzedaży przełożonym,
Przyjmowanie dostaw towarów,
Wprowadzanie do systemu faktur zakupowych,
Uzupełnianie asortymentu sprzedawanych towarów na regałach i półkach,
Dbanie o właściwą i estetyczną ekspozycję towarów według standardów VM,
Samodzielne zarządzanie powierzonym działem: sprawowanie kontroli nad terminami przydatności do spożycia artykułów spożywczych, nadzór nad optymalnym poziomem towarów, zamawianie towarów i kontakt z dostawcami, dbanie o prawidłową ekspozycję towarów oraz prawidłowe oznaczenie cen,
Implementacja komunikacji marketingowej według standardów VM,
Wykonywanie raportów dziennych i dobowych,
Wspieranie współpracowników w realizacji zadań sprzedażowych,
Szkolenie i wdrażanie do pracy nowych pracowników,
Dbanie o estetyczny wygląd sklepów,
Wykonywanie innych zadań zlecanych przez przełożonych.
4F Sport Performance
Doradca klienta
Profesjonalna, aktywna sprzedaż zgodna ze standardami obsługi klienta,
Budowanie długotrwałych relacji z klientami,
Samodzielne prowadzenie zmiany oraz realizacja planów sprzedażowych,
Sporządzanie zamówień w przypadku niedoborów w ilości towarów,
Posprzedażowa obsługa klienta,
Raportowanie wyników sprzedażowych przełożonym,
Dbanie o należytą ekspozycję towarów wewnątrz sklepu i zewnętrznych witrynach według wyznaczonych standardów VM,
Dbanie o odpowiedni i estetyczny wizerunek salonu.
Wojas Trade Sp.zo.o.
Doradca klienta
Profesjonalna obsługa klienta według standardów firmy,
Budowanie długofalowych relacji z klientem,
Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych,
Udzielanie rzetelnej informacji na temat produktów,
Posprzedażowa obsługa klienta,
Prawidłowa ekspozycja towaru zgodnie z zasadami VM,
Wdrażanie do pracy nowych pracowników.
Logo
Gift Shop Sales Person
Rocky Mountain Tops (Estes Park, Colorado, USA)
Ensuring that till change is on hand and requested in a timely manner
Ensuring that all transactions including cash and credit card are accurate
Employing professional sales techniques – greeting/assisting/serving customers
Ensuring that work and public areas are kept orderly and clean
Ensuring that each customer interaction is friendly and professional
Ensuring that the store is stocked and merchandise is well displayed
Keeping adequate inventory controls on specific items
Monitoring security in stores – advising supervisor of concerns
Maximizing sales through “up-selling” techniques whenever possible
Receiving and pricing stock when called upon to do so
Logo
Gift Shop Sales Person
Rocky Mountain Tops (Estes Park, Colorado, USA)
Ensuring that till change is on hand and requested in a timely manner
Ensuring that all transactions including cash and credit card are accurate
Employing professional sales techniques – greeting/assisting/serving customers
Ensuring that work and public areas are kept orderly and clean
Ensuring that each customer interaction is friendly and professional
Ensuring that the store is stocked and merchandise is well displayed
Keeping adequate inventory controls on specific items
Monitoring security in stores – advising supervisor of concerns
Maximizing sales through “up-selling” techniques whenever possible
Receiving and pricing stock when called upon to do so
Logo
Specjalista ds. marketingu
NITAI Sp. z o.o
Działania marketingowe - ich planowanie, koordynacja i realizacja,
Przygotowywanie i publikacja materiałów na portalach internetowych,
Nawiązywanie i koordynowanie współpracy barterowej z portalami społecznościowymi oraz sklepami internetowymi,
Organizacja akcji promocyjnych dla klientów indywidualnych,
Obsługa sklepu internetowego http://www.helfy.pl/,
Tworzenie i wprowadzanie opisów produktów.

http://www.nitai.pl/
http://www.helfy.pl/
Divante
Business Development Manager
Prowadzenie kampanii sprzedażowych dla produktu BiznesWiki,
Przygotowanie oferty produktowej i materiałów promocyjnych dla produktu BiznesWiki,
Samodzielny research i analiza rynku w celu znalezienia potencjalnych klientów w Polsce i za granicą,
Organizacja spotkań i prowadzenie prezentacji biznesowych,
Analiza potrzeb klienta,
Przygotowywanie indywidualnych ofert w tym prezentacji merytorycznych i kosztorysów,
Prowadzenie negocjacji handlowych,
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami,
Przygotowywanie dokumentów i umów związanych z całokształtem obsługi,
Analiza i raportowanie efektywności prowadzonych kampanii sprzedażowych,
Ocena i rozwój nowych możliwości marketingowych dla produktu BiznesWiki,
Propagowanie idei wymiany wiedzy poprzez BiznesWiki.

https://divante.pl
http://bizneswiki.pl
http://onbusinesswiki.com

Szkolenia i kursy

Certyfikat TELC (The European Language Certificates),
Certyfikat ECDL (Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych),
Kurs obsługi kasy fiskalnej,
Kurs "Rozpoznawanie autentyczności polskich i zagranicznych znaków pieniężnych"
Szkolenie - profesjonalna obsługa klienta
Szkolenie - telefoniczna obsługa klienta
Prawo jazdy kat. B

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, specjalizacja: Public Relations, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski
Logo
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna (specjalizacja: Reklama i Public Relations), licencjackie
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie

Specjalizacje

Obsługa klienta
Inne

Zainteresowania

Podróże
Turystyka górska
Drewniana architektura sakralna
Konserwacja drewna zabytkowego
Custom motorcycles & oldtime cars

Inne

podróżniczo-zarobkowe wyjazdy: USA, Meksyk, Gwatemala, Belize w latach 2009 - 2011

Grupy

6 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Advertising 2.0
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Alaska
Alaska
Grupa miłośników Alaski po prostu!
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Creative & Innovative
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne. A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
Design
Design
czyli grafika komputerowa szeroko pojęta. Grupa dla wszysktich webdesignerów, operatorów DTP, projektantów.
eMarketing
eMarketing
biznes, e-marketing, interaktywna komunikacja marketingowa, e-commerce, nowoczesne strategie marketingowe, sprzedaż i wsparcie sprzedaży oraz ciekawe dyskusje na inne tematy powiązane
Etyczne NLP
Etyczne NLP
Etyczne NLP, czyli jak ekologicznie stosować NLP
Event, Organizacja Imprez
Event, Organizacja Imprez
Grupa poświęcona organizacji eventów i imprezez.
Góry
Góry
Grupa dla wszystkich przedkładających wycieczki górskie nad wylegiwanie się na plażach :)
Grow Your Wiki
Grow Your Wiki
Grupa osób zainteresowanych wykorzystaniem wiki do zarządzania wiedzą, organizacji pracy grupowej, wspomagania kreatywności.
InternetBeta 2009
InternetBeta 2009
Grupa zrzeszająca sympatyków i uczestników konferencji InternetBeta, która odbywa się we wrześniu w Rzeszowie.