Umiejętności
Zarządzanie klientami
Reklama
B2B
Strategia biznesowa
Pozyskiwanie klientów
Zarządzanie kluczowymi klientami
Prowadzenie spotkań
Strategia marketingowa
Planowanie mediów
Negocjacje
New Business Development
Prezentacje
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Prezentacje handlowe
telewizja
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
prasa
prowadzenie prezentacji (przygotowanie prezentacji, prowadzenie, organizacja)
Planowanie kampanii reklamowych
planowanie kampanii
prezentowanie oferty handlowej, prowadzenie rozmów biznesowych
Planowanie kampanii mediowych
sponsoring
Niestandardowe pomysły na kampanie reklamowe w mediach
lokowanie produktu
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
sales manager
D35 S.A. - dom produkcyjny
- Pozyskiwanie nowych klientów, partnerów biznesowych do produkcji spotów, programów TV, filmów korporacyjnych etc.
- Stworzenie oraz rozwój bazy klientów
- Monitorowanie działań konkurencji.
- Budowanie oraz utrzymywanie relacji biznesowych z pozyskanymi klientami
- Współpraca z agencjami oraz klientami bezpośrednimi w zakresie sprzedaży produkcji spotów TV/YT/kino/online
- Stała współpraca z producentami oraz koordynacja procesu przygotowania wyceny danego materiału wideo
- Negocjowanie cen przy współpracy z producentem
- Nadzorowanie procesu produkcji – obecność na planie i przy montażu danego materiału filmowego
- Nadzorowanie procesu postprodukcji – koordynowanie procesu po stronie domu produkcyjnego i aktywne w nim uczestniczenie, monitorowanie zmian wprowadzanych przez klienta/agencję oraz uzyskanie akceptacji finalnego spotu/filmu
- Negocjowanie i przygotowywanie umów z klientami/agencjami
- Stworzenie oraz rozwój bazy klientów
- Monitorowanie działań konkurencji.
- Budowanie oraz utrzymywanie relacji biznesowych z pozyskanymi klientami
- Współpraca z agencjami oraz klientami bezpośrednimi w zakresie sprzedaży produkcji spotów TV/YT/kino/online
- Stała współpraca z producentami oraz koordynacja procesu przygotowania wyceny danego materiału wideo
- Negocjowanie cen przy współpracy z producentem
- Nadzorowanie procesu produkcji – obecność na planie i przy montażu danego materiału filmowego
- Nadzorowanie procesu postprodukcji – koordynowanie procesu po stronie domu produkcyjnego i aktywne w nim uczestniczenie, monitorowanie zmian wprowadzanych przez klienta/agencję oraz uzyskanie akceptacji finalnego spotu/filmu
- Negocjowanie i przygotowywanie umów z klientami/agencjami
Sales Specialist
Specjalista ds. sprzedaży PremiumTV - kanały tematyczne z grup: TVN, PULS i Puls2, AXN, VIACOM, FOX International, The Walt Disney Company, 4Fun Media, Canal+
- Pozyskiwanie nowych klientów, partnerów biznesowych.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi.
- Współpraca z domami mediowymi (OMD, Codemedia, CARAT) i klientami bezpośrednimi w zakresie sprzedaży produktów sponsoringowych, lokowania produktu, eventów etc.
- Koordynacja procesu przygotowania prezentacji sprzedażowych oraz ich prezentacja na spotkaniach z klientami i domami mediowymi (prezentacje również przed grupami ok 20 os).
- Negocjowanie cen oraz warunków sprzedaży sponsoringów, lokowania produktu i innych produktów niestandardowych z domami mediowymi i klientami bezpośrednimi, jak również przygotowywanie umów.
- Sporządzanie i analiza raportów dotyczących bieżącej sprzedaży
- Obsługa posprzedażowa klientów (raportowanie, weryfikacja świadczeń)
- Sporządzanie raportów dot. realizacji założeń budżetowych.
- Pozyskiwanie nowych klientów, partnerów biznesowych.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi.
- Współpraca z domami mediowymi (OMD, Codemedia, CARAT) i klientami bezpośrednimi w zakresie sprzedaży produktów sponsoringowych, lokowania produktu, eventów etc.
- Koordynacja procesu przygotowania prezentacji sprzedażowych oraz ich prezentacja na spotkaniach z klientami i domami mediowymi (prezentacje również przed grupami ok 20 os).
- Negocjowanie cen oraz warunków sprzedaży sponsoringów, lokowania produktu i innych produktów niestandardowych z domami mediowymi i klientami bezpośrednimi, jak również przygotowywanie umów.
- Sporządzanie i analiza raportów dotyczących bieżącej sprzedaży
- Obsługa posprzedażowa klientów (raportowanie, weryfikacja świadczeń)
- Sporządzanie raportów dot. realizacji założeń budżetowych.
Key Account Manager - Magazyn EXKLUSIV
- Opieka nad stałymi oraz pozyskiwanie nowych klientów bezpośrednich
- Obsługa agencji i domów mediowych
- Tworzenie pakietów reklamowych - kampanii
- Tworzenie pomysłów na działania niestandardowe (sesje, artykuły, konkursy, wszywki ect.)
- Śledzenie działań konkurencji
- Realizacja budżetu miesięcznego i rocznego
- Obsługa agencji i domów mediowych
- Tworzenie pakietów reklamowych - kampanii
- Tworzenie pomysłów na działania niestandardowe (sesje, artykuły, konkursy, wszywki ect.)
- Śledzenie działań konkurencji
- Realizacja budżetu miesięcznego i rocznego
Team Leader
- W dalszym ciągu opieka nad sekcją Lokale i Grunty
- Szkolenie podległych handlowców - motywowanie, pomoc przy znajdowaniu nowych klientów, przy dopasowywaniu klienta pod raporty publikowane w Pulsie Biznesu
- Realizacja budżetu grupowego - miesięcznego i kwartalnego
- Szkolenie podległych handlowców - motywowanie, pomoc przy znajdowaniu nowych klientów, przy dopasowywaniu klienta pod raporty publikowane w Pulsie Biznesu
- Realizacja budżetu grupowego - miesięcznego i kwartalnego
przedstawiciel handlowy ds. reklamy
- Opieka nad wtorkową sekcją Lokale i Grunty - uczestniczenie w tworzeniu harmonogramu raportów, które ukazują się w sekcji oraz tworzenie tematyk do ów raportów.
- Pomysłodawca kwartalnika "Pomnóż Swoje Pieniądze" oraz "Zarobek od metra"
- Opieka nad stałymi oraz pozyskiwanie nowych klientów
- Tworzenie pakietów reklamowych - kampanii
- Śledzenie działań konkurencji
- Realizacja budżetu miesięcznego
- Pomysłodawca kwartalnika "Pomnóż Swoje Pieniądze" oraz "Zarobek od metra"
- Opieka nad stałymi oraz pozyskiwanie nowych klientów
- Tworzenie pakietów reklamowych - kampanii
- Śledzenie działań konkurencji
- Realizacja budżetu miesięcznego
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Inne
Realizacja budżetu rocznego 2010 w ponad 100%
Grupy
ALL INCLUSIVE
Na tej grupie prezentowane będą tylko i wyłącznie najlepsze oferty w wersji ALL INCLUSIVE!
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
FIRST MINUTE najlepsze okazje bez stresu
Dla tych co kochają okazje,ale bez stresu, bez rezerwacji "pozostałości" z ostatniej chwili.. Czas na zastanowienie i możliwość przebrania w ogromnej ilości ofert-to jest właśnie First minute
Grupa Trzymająca Szczęście
Stowarzyszenie Serc Gorących i Twarzy Bananowych :)
Dla wierzących w wartość szczęścia i je pielęgnujących!
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA
Inwestycje w Nieruchomości
Wszystko o inwestycjach w nieruchomości mieszkaniowe, komercyjne oraz grunty w Polsce i zagranicą.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.