Sylwia Kapuścińska

Product Manager
Gdynia, pomorskie

Umiejętności

Moda Elastyczność Merchandising Negocjacje zakupy Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem Dyspozycyjność Interpersonal skills analiza sprzedaży Polityka cenowa orientacja na realizację złożonych celów

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Product Manager
PAWPOL
Tworzenie kolekcji butów damskich i męskich marek Filippo, McKey.
Odpowiedzialność za realizację celów pod względem jakości, cen, terminów dostaw oraz estetyki podległego asortymentu obuwia.
Współpraca z zagranicznymi dostawcami, koordynowanie zamówień i dostaw towarów z Chin.
Przygotowanie oferty i pokazów kolekcji butów dla klientów hurtowych - kontraktacje, zamówienia, katalog.
Analiza sprzedaży i stanów magazynowych.
Udział w wyjazdach do dostawców oraz targach tj. Kanton Fair, Garda, Polshoes
Aryton Sp z o.o.
Product Manager
Współtworzenie i realizowanie strategii produktowej marki Aryton.
• Współtworzenie budżetu produktowego oraz jego realizacja.
• Ustalanie targetów, ilości, struktury rozmiarowej oraz cen detalicznych.
• Ustalanie terminów wejść kolekcji oraz ścisła współpraca z planistą produkcji.
• Współpraca z działem produkcji, sprzedaży oraz marketingu.
• Zarządzanie kolekcją akcesoriów (torby, biżuteria )
• Zarządzanie kalendarzem pracy działu.
ETOS S.A.
Merchandise Coordinator
Zamawianie kolekcji marki Diverse pod realizację planu obrotów i marży na dany sezon.
Przygotowywanie polityki cenowej, zarządzanie cenami w trakcie sezonu oraz badanie cen i działań konkurencji.
Zarządzanie kolekcją w trakcie sezonu poprzez bieżące analizy sprzedaży, stocku (best&slowsellers, przeceny, zwroty sezonowe).
Ustalanie akcji promocyjnych aktywizujących sprzedaż (współpraca z działem VM, marketingu, e-commerce)
Tworzenie z działem planowania planu asortymentowego i option planu.
Prowadzenie spotkań z Kierownikami Regionalnymi i Zarządem firmy.
Śledzenie trendów w modzie.
Wizyty w punktach sprzedaży.
Koordynowanie pracy zespołu merchandiserów.
ETOS S.A.
Koordynator ds. doboru asortymentu
Zarządzanie asortymentem poprzez bieżące analizy i działania wspierające sprzedaż.
Realizacja planu obrotów i marży na dany sezon.
Współpraca z VM i marketingiem w celu aktywizacji sprzedaży.
Tworzenie polityki cenowej i analiz rynku (badanie konkurencji).
Współpraca bieżąca z działem alokacji i planowania.
Udział w targach mody Bread&Butter.
ETOS S.A.
Merchandiser
Koordynowanie procesu powstawania kolekcji.
Zamawianie produktów na dany sezon wg planu.
Bieżąca analiza sprzedaży i zarządzanie stockiem.
Badanie cen konkurencji.
Organizowanie fokusów.
Współpraca z działem sprzedaży zewnętrznej.
Przygotowywanie prezentacji dla klientów tj. Go Sport.
Przygotowanie oferty marki Diverse na Targi BBB.
LPP
Kupiec
Realizacja zakupów marek obcych zgodnie z planem sprzedaży towarów po najniższych cenach, w odpowiednim czasie i o odpowiedniej jakości.
Spotkania z dostawcami marek zewnętrznych, negocjacje cen i warunków handlowych.
Monitoring dostaw towarów do magazynu centralnego i kontrola obiegu dokumentów.
Współpraca z marketingiem i Visual Merchandiserem.
LPP
Specjalista ds. rozwoju marek zewnętrznych
Realizacja planu asortymentowego i zamawianie kolekcji marek zewnętrznych tj. Converse,Dakine, Vans, Caterpillar, Kangol w ramach budżetu.
Kontrola terminowości dostaw, negocjowanie cen zakupu.
Wyjazdy na kontraktacje do dostawców.
Poszukiwanie nowych dostawców.
Współpraca z działem prawnym w zakresie sporządzenia umów z dostawcami.
LPP
Specjalista ds. doboru asortymentu
Wprowadzenie i zamawianie kolekcji marek obcych do salonów Cropp w ramach budżetu.
Bieżąca analiza sprzedaży i stocku podległych marek.
Kontaktowanie się z dostawcami marek zewnętrznych, negocjowanie cen i warunków.
Wizyty w salonach Cropp.

Szkolenia i kursy

Kierowanie zespołami ludzkimi (GFKM)

Edukacja

Logo
Marketing i Public Relations, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni
Logo
Ekonomia (Stosunki Międzynarodowe), magisterskie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

Sprzedaż - Sieci handlowe
Category Management
Sprzedaż - Sieci handlowe
Merchandising

Zainteresowania

Moda
Rower
Podróże po wyspach greckich

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.