Sylwia Kalicka
Księgowość, INTEGRA
Doświadczenie zawodowe
Księgowość
INTEGRA
Księgowa (KPiR), specjalista ds. administracyjnych i pracowniczych
Prowadzenie książki podatkowej i rejestrów VAT, sporządzanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie kosztów, obsługa kadrowopłacowa pracowników, sporządzanie i składanie dokumentów i deklaracji rozliczeniowych w Urzędzie Skarbowym oraz ZUS-ie, prowadzenie bieżących rozliczeń klientów.
Prowadzenie książki podatkowej i rejestrów VAT, sporządzanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie kosztów, obsługa kadrowopłacowa pracowników, sporządzanie i składanie dokumentów i deklaracji rozliczeniowych w Urzędzie Skarbowym oraz ZUS-ie, prowadzenie bieżących rozliczeń klientów.
Księgowość
INSTALTERM
umowa zastępstwo
Księgowa (KPiR), specjalista ds. administracyjnych i pracowniczych
Prowadzenie książki podatkowej i rejestrów VAT, sporządzanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie kosztów, obsługa kadrowopłacowa pracowników, kontrola prawidłowości dokumentów zakupu i sprzedaży, sporządzanie i składanie dokumentów w Urzędzie Skarbowym, ZUS-ie, przelewów na należności wobec Państwa i kontrahentów deklaracji podatkowych, deklaracji rozliczeniowych ZUS sprawozdań GUS, dbanie o porządek i prawidłowy obieg dokumentacji administracyjno-pracowniczej., prowadzenie bieżących rozliczeń kasy w firmie.
Księgowa (KPiR), specjalista ds. administracyjnych i pracowniczych
Prowadzenie książki podatkowej i rejestrów VAT, sporządzanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie kosztów, obsługa kadrowopłacowa pracowników, kontrola prawidłowości dokumentów zakupu i sprzedaży, sporządzanie i składanie dokumentów w Urzędzie Skarbowym, ZUS-ie, przelewów na należności wobec Państwa i kontrahentów deklaracji podatkowych, deklaracji rozliczeniowych ZUS sprawozdań GUS, dbanie o porządek i prawidłowy obieg dokumentacji administracyjno-pracowniczej., prowadzenie bieżących rozliczeń kasy w firmie.