Umiejętności
Mentoring
Prowadzenie szkoleń
Zarządzanie rozproszoną siecią sprzedaży - własną i partnerską
Tworzenie koncepcji rozwoju sieci sprzedaży
Tworzenie scenariuszy szkoleniowych
Znajomość teoretyczna i praktyczna coachingu
Umiejętność wyznaczania i rozliczania z postawionych celów
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Podstawowy cel, to sprzedaż energii elektrycznej i gazu - realizacja planów sprzedaży regionu. Zarządzanie Zespołem. Współpraca z wszystkimi działami powiązanymi ze sprzedażą.
Coaching, motywowanie, prowadzenie warsztatów z zakresu sprzedaży, negocjacji oraz standaryzacji zachowań.
Realizacja celów Spółki - przede wszystkim planów sprzedażowych.
Pozyskiwanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami Kluczowymi.
Udział w projektach z zakresu kanałów obsługi klienta, wartościowania stanowisk pracy, procesów i procedur.
Coaching, motywowanie, prowadzenie warsztatów z zakresu sprzedaży, negocjacji oraz standaryzacji zachowań.
Realizacja celów Spółki - przede wszystkim planów sprzedażowych.
Pozyskiwanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami Kluczowymi.
Udział w projektach z zakresu kanałów obsługi klienta, wartościowania stanowisk pracy, procesów i procedur.
Dyrektor Zarządzający
AstenGroup
Zarządzanie podległym zespołem, motywowanie, coaching, współtworzenie strategii pionu, planowanie, dbanie o budżet, negocjacje z Klientami i Partnerami Handlowymi. Tworzenie sieci sprzedaży oraz projektów lojalnościowych dla stałych Klientów. Od czasu do czasu prowadzenie szkoleń m.in. z etykiety w biznesie :-). Teren działania - cały Kraj.
Koordynator Sprzedaży Bezpośredniej
POLKOMTEL S.A.
Zarządzanie grupą 25 Doradców Handlowych na terenie woj. śląskiego.
Coaching, rekrutacja, motywowanie, prowadzenie szkoleń z zakresu telemarketingu, sprzedaży, negocjacji, standardów.
Realizacja celów Spółki, planów sprzedażowych. Utrzymywanie dobrych relacji z Partnerami Handlowymi oraz Klientami Kluczowymi.
Coaching, rekrutacja, motywowanie, prowadzenie szkoleń z zakresu telemarketingu, sprzedaży, negocjacji, standardów.
Realizacja celów Spółki, planów sprzedażowych. Utrzymywanie dobrych relacji z Partnerami Handlowymi oraz Klientami Kluczowymi.
Sprzedawca, Kierownik Salonu, Kierownik Regionalny
Zarządzanie siecią sprzedaży na terenie woj.: opolskiego, śląskiego, małopolskiego oraz podkarpackiego.
60 pracowników, ponad 20 sklepów. Realizacja planów
sprzedażowych. Prowadzenie polityki zatrudniania i zwalniania pracowników.
Motywowanie, szkolenie, wprowadzanie standardów, delegowanie na szkolenia, współpraca z Partnerami Handlowymi, pozyskiwanie nowych powierzchni, negocjowanie warunków najmu, stawanie do przetargów, otwieranie salonów, wynajmowanie ekip remontowo - budowlanych. Współpraca z Partnerami Handlowymi
60 pracowników, ponad 20 sklepów. Realizacja planów
sprzedażowych. Prowadzenie polityki zatrudniania i zwalniania pracowników.
Motywowanie, szkolenie, wprowadzanie standardów, delegowanie na szkolenia, współpraca z Partnerami Handlowymi, pozyskiwanie nowych powierzchni, negocjowanie warunków najmu, stawanie do przetargów, otwieranie salonów, wynajmowanie ekip remontowo - budowlanych. Współpraca z Partnerami Handlowymi
Dziennikarz
Lokalna Rozgłośnia Radiowa FON
Prowadzenie audycji autorskich, wywiady z osobami publicznymi – aktorami (Jerzy Kryszak, Janusz Rewiński, Jan Kobuszewski, Magdalena Zawadzka, Jan Kociniak, Jan Machulski, Jerzy Sthur ), piosenkarzami(Justyna Steczkowska, Kora Jackowska, Natalia Kukulska, Edyta Geppert, Michał Bajor, Adam Wolski, Robert Chojnacki, Urszula, Grzegorz Turnau), dziennikarzami (Marek Niedźwiecki, Bogusław Kaczyński), politykami (Jerzy Urban). Relacjonowanie wydarzeń kulturalnych. Prowadzenie koncertów - konferansjerka.
Szkolenia i kursy
2015 – Prawo Antymonopolowe – IBD Business School
2015 – Motywacja w sprzedaży – seminarium Edwarda L. Deci’ego
2015 – Przywództwo dla wyniku – Training Consulting Centre – Horodyski
2015 – Cykl zarządzania efektywnością - Training Consulting Centre – Horodyski
2015 – Cykl sprzedaży jako proces budowania marki i sprzedaży - Training Consulting Centre – Horodyski
2014 – Interakcja z Grupami / Zespołami - Training Consulting Centre – Horodyski
2014 – Akademia fotowoltaiki – Politechnika Warszawska
2014 – Konferencje energetyczne
2014 – Efektywność energetyczna w Polsce i wybranych krajach Unii Europejskiej – PKP Energetyka S.A.
2008 – Profesjonalna Prezentacja – Markert Mediacje
2008 – Standard Obsługi Klientów Biznesowych – GM Solutions
2007 – Leadership – Norman Benett
2007 – Zaawansowane negocjacje – GM Solutions
2006 – Sztuka Obsługi Klienta – seminarium Chrisa Daffy’ego
2006 – Zarządzanie Zespołem i Coaching – GB Resources Polska
2005 – Zarządzanie Zespołem i Coaching – GB Resources Polska
2005 – Techniki i Standardy Sprzedaży – GB Resources Polska
2005 – Proces Rekrutacji i Selekcji Kandydatów – Polkomtel S.A.
2004 – Etykieta w Biznesie – Protocol School of Washington
2004 – Excel – Akademia Altkom
2003 – Wizualizacja i wystawiennictwo – Pator
2002 – Wiarygodność dokumentów handlowych – Pator
2001 – Techniki Sprzedaży – Polkomtel S.A.
2001 – Profesjonalna Obsługa Klienta – Kalkstein
2015 – Motywacja w sprzedaży – seminarium Edwarda L. Deci’ego
2015 – Przywództwo dla wyniku – Training Consulting Centre – Horodyski
2015 – Cykl zarządzania efektywnością - Training Consulting Centre – Horodyski
2015 – Cykl sprzedaży jako proces budowania marki i sprzedaży - Training Consulting Centre – Horodyski
2014 – Interakcja z Grupami / Zespołami - Training Consulting Centre – Horodyski
2014 – Akademia fotowoltaiki – Politechnika Warszawska
2014 – Konferencje energetyczne
2014 – Efektywność energetyczna w Polsce i wybranych krajach Unii Europejskiej – PKP Energetyka S.A.
2008 – Profesjonalna Prezentacja – Markert Mediacje
2008 – Standard Obsługi Klientów Biznesowych – GM Solutions
2007 – Leadership – Norman Benett
2007 – Zaawansowane negocjacje – GM Solutions
2006 – Sztuka Obsługi Klienta – seminarium Chrisa Daffy’ego
2006 – Zarządzanie Zespołem i Coaching – GB Resources Polska
2005 – Zarządzanie Zespołem i Coaching – GB Resources Polska
2005 – Techniki i Standardy Sprzedaży – GB Resources Polska
2005 – Proces Rekrutacji i Selekcji Kandydatów – Polkomtel S.A.
2004 – Etykieta w Biznesie – Protocol School of Washington
2004 – Excel – Akademia Altkom
2003 – Wizualizacja i wystawiennictwo – Pator
2002 – Wiarygodność dokumentów handlowych – Pator
2001 – Techniki Sprzedaży – Polkomtel S.A.
2001 – Profesjonalna Obsługa Klienta – Kalkstein
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Grupy
GM Solutions
GM Solutions działa na rynku usług szkoleniowych i doradczych, specjalizuje się w opracowywaniu i realizacji projektów wdrożeniowych oraz kompleksowych programów rozwoju personelu.
Śląski Klub Trenerów MATRIK
INTEGRACJA ŚRODOWISKA TRENERSKIEGO I PASJONATÓW SZKOLEŃ ORAZ ROZWOJU OSOBISTEGO I ZAWODOWEGO
Studium Coachingu i Mentoringu Menedżerskiego
Grupa skupia obecnych i przyszłych uczestników, wykładowców, coachów i trenerów Studium.
Trenerzy Metrum XIII edycji
Specjalne miejsce dla absolwentów XIII edycji aby nie stracić kontaktu i być w kontakcie :)