Sylwia Jura

Dyrektor/Kierownik/ Specjalista
Częstochowa, śląskie

Umiejętności

Mentoring Prowadzenie szkoleń Zarządzanie rozproszoną siecią sprzedaży - własną i partnerską Tworzenie koncepcji rozwoju sieci sprzedaży Tworzenie scenariuszy szkoleniowych Znajomość teoretyczna i praktyczna coachingu Umiejętność wyznaczania i rozliczania z postawionych celów

Doświadczenie zawodowe

PKP Energetyka
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Podstawowy cel, to sprzedaż energii elektrycznej i gazu - realizacja planów sprzedaży regionu. Zarządzanie Zespołem. Współpraca z wszystkimi działami powiązanymi ze sprzedażą.
Coaching, motywowanie, prowadzenie warsztatów z zakresu sprzedaży, negocjacji oraz standaryzacji zachowań.
Realizacja celów Spółki - przede wszystkim planów sprzedażowych.
Pozyskiwanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami Kluczowymi.
Udział w projektach z zakresu kanałów obsługi klienta, wartościowania stanowisk pracy, procesów i procedur.
Logo
Właściciel
Rabeo - działalność gospodarcza
Współpraca z innymi podmiotami. Ostatnio budowanie sieci sprzedaży na terenie całego kraju. Rekrutacja, otwieranie nowych punktów, tworzenie systemu szkoleń, systemu wynagrodzeń. Czyli wszystko to, co wiąże się ze sprzedażą w każdym niemal aspekcie :-).
Logo
Dyrektor Zarządzający
AstenGroup
Zarządzanie podległym zespołem, motywowanie, coaching, współtworzenie strategii pionu, planowanie, dbanie o budżet, negocjacje z Klientami i Partnerami Handlowymi. Tworzenie sieci sprzedaży oraz projektów lojalnościowych dla stałych Klientów. Od czasu do czasu prowadzenie szkoleń m.in. z etykiety w biznesie :-). Teren działania - cały Kraj.
Polkomtel Sp. z o. o.
Koordynator Sprzedaży Bezpośredniej
POLKOMTEL S.A.
Zarządzanie grupą 25 Doradców Handlowych na terenie woj. śląskiego.
Coaching, rekrutacja, motywowanie, prowadzenie szkoleń z zakresu telemarketingu, sprzedaży, negocjacji, standardów.
Realizacja celów Spółki, planów sprzedażowych. Utrzymywanie dobrych relacji z Partnerami Handlowymi oraz Klientami Kluczowymi.
T1 S.A.
Sprzedawca, Kierownik Salonu, Kierownik Regionalny
Zarządzanie siecią sprzedaży na terenie woj.: opolskiego, śląskiego, małopolskiego oraz podkarpackiego.
60 pracowników, ponad 20 sklepów. Realizacja planów
sprzedażowych. Prowadzenie polityki zatrudniania i zwalniania pracowników.
Motywowanie, szkolenie, wprowadzanie standardów, delegowanie na szkolenia, współpraca z Partnerami Handlowymi, pozyskiwanie nowych powierzchni, negocjowanie warunków najmu, stawanie do przetargów, otwieranie salonów, wynajmowanie ekip remontowo - budowlanych. Współpraca z Partnerami Handlowymi
Logo
Asystent Stażysta
Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Częstochowie
Praca przy projektach naukowych, prowadzenie zajęć ze studentami, wspomaganie Kierownika Zakładu.
Publikacje w miesięczniku “Szkoła Zawodowa”
Logo
Dziennikarz
Lokalna Rozgłośnia Radiowa FON
Prowadzenie audycji autorskich, wywiady z osobami publicznymi – aktorami (Jerzy Kryszak, Janusz Rewiński, Jan Kobuszewski, Magdalena Zawadzka, Jan Kociniak, Jan Machulski, Jerzy Sthur ), piosenkarzami(Justyna Steczkowska, Kora Jackowska, Natalia Kukulska, Edyta Geppert, Michał Bajor, Adam Wolski, Robert Chojnacki, Urszula, Grzegorz Turnau), dziennikarzami (Marek Niedźwiecki, Bogusław Kaczyński), politykami (Jerzy Urban). Relacjonowanie wydarzeń kulturalnych. Prowadzenie koncertów - konferansjerka.

Szkolenia i kursy

2015 – Prawo Antymonopolowe – IBD Business School
2015 – Motywacja w sprzedaży – seminarium Edwarda L. Deci’ego
2015 – Przywództwo dla wyniku – Training Consulting Centre – Horodyski
2015 – Cykl zarządzania efektywnością - Training Consulting Centre – Horodyski
2015 – Cykl sprzedaży jako proces budowania marki i sprzedaży - Training Consulting Centre – Horodyski
2014 – Interakcja z Grupami / Zespołami - Training Consulting Centre – Horodyski
2014 – Akademia fotowoltaiki – Politechnika Warszawska
2014 – Konferencje energetyczne
2014 – Efektywność energetyczna w Polsce i wybranych krajach Unii Europejskiej – PKP Energetyka S.A.
2008 – Profesjonalna Prezentacja – Markert Mediacje
2008 – Standard Obsługi Klientów Biznesowych – GM Solutions
2007 – Leadership – Norman Benett
2007 – Zaawansowane negocjacje – GM Solutions
2006 – Sztuka Obsługi Klienta – seminarium Chrisa Daffy’ego
2006 – Zarządzanie Zespołem i Coaching – GB Resources Polska
2005 – Zarządzanie Zespołem i Coaching – GB Resources Polska
2005 – Techniki i Standardy Sprzedaży – GB Resources Polska
2005 – Proces Rekrutacji i Selekcji Kandydatów – Polkomtel S.A.
2004 – Etykieta w Biznesie – Protocol School of Washington
2004 – Excel – Akademia Altkom
2003 – Wizualizacja i wystawiennictwo – Pator
2002 – Wiarygodność dokumentów handlowych – Pator
2001 – Techniki Sprzedaży – Polkomtel S.A.
2001 – Profesjonalna Obsługa Klienta – Kalkstein

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
DlaKobietyPL
DlaKobietyPL
Portal dla kobiet
GM Solutions
GM Solutions
GM Solutions działa na rynku usług szkoleniowych i doradczych, specjalizuje się w opracowywaniu i realizacji projektów wdrożeniowych oraz kompleksowych programów rozwoju personelu.
Śląski Klub Trenerów MATRIK
Śląski Klub Trenerów MATRIK
INTEGRACJA ŚRODOWISKA TRENERSKIEGO I PASJONATÓW SZKOLEŃ ORAZ ROZWOJU OSOBISTEGO I ZAWODOWEGO
Studium Coachingu i Mentoringu Menedżerskiego
Studium Coachingu i Mentoringu Menedżerskiego
Grupa skupia obecnych i przyszłych uczestników, wykładowców, coachów i trenerów Studium.
Trenerzy Metrum XIII edycji
Trenerzy Metrum XIII edycji
Specjalne miejsce dla absolwentów XIII edycji aby nie stracić kontaktu i być w kontakcie :)