Umiejętności
Corel Draw
Adobe Illustrator
Adobe Photoshop
kreatywność
Zarządzanie zespołem
Planowanie strategiczne
Strategia marketingowa
Obsługa pakietu MS Office
analityczne myślenie
komunikatywność
kreowanie wizerunku marki
orientacja na cele i zadania
Kreacja Wizerunku
otwartość na zmianę i nastawienie na ciągły rozwój,
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Brand Manager
Tulimi
o Opracowanie i realizacja strategii wprowadzenia marki na rynek
o Opracowanie i realizacja działań promocyjnych, w tym social media
o Tworzenie strategii sprzedaży
o Identyfikowanie korzystnych kanałów sprzedaży
o Benchmarking
o Realizacja sesji zdjęciowych produktów
o Monitorowanie rynku i grupy docelowej pod kątem potrzeb i upodobań
o Opracowywanie umów z kontrahentami, partnerami i monitorowanie ich realizacji
o Opracowanie i realizacja działań promocyjnych, w tym social media
o Tworzenie strategii sprzedaży
o Identyfikowanie korzystnych kanałów sprzedaży
o Benchmarking
o Realizacja sesji zdjęciowych produktów
o Monitorowanie rynku i grupy docelowej pod kątem potrzeb i upodobań
o Opracowywanie umów z kontrahentami, partnerami i monitorowanie ich realizacji
Doradca ds. marketingu
Victoria Group Sylwia Tomczak - Antosik
o Tworzenie strategii marketingowej oraz koordynacja jej wdrażania
o Tworzenie budżetu marketingowego
o Tworzenie planów promocji firmy oraz jej produktów,
o Kreacja materiałów promocyjnych,
o Monitorowanie oraz analiza danych rynkowych
o Przygotowywanie umów
o Identyfikacja efektywnych kanałów sprzedaży
o Tworzenie budżetu marketingowego
o Tworzenie planów promocji firmy oraz jej produktów,
o Kreacja materiałów promocyjnych,
o Monitorowanie oraz analiza danych rynkowych
o Przygotowywanie umów
o Identyfikacja efektywnych kanałów sprzedaży
Główny Specjalista ds. promocji i marketingu (PO Kierownika działu Marketingu)
o Współtworzenie strategii marketingowej oraz koordynacja jej wdrażania
o Tworzenie planów promocji firmy i jej produktów
o Tworzenie budżetu i jego kontrola
o Kierowanie i nadzór nad kreacją oraz dystrybucją materiałów promocyjnych, reklamowych
o Analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji
o Negocjowanie warunków współpracy z wykonawcami oraz podwykonawcami
o Współpraca z agencjami reklamowymi i mediami branżowymi
o Przygotowywanie raportów oraz analiz dotyczących realizowanych projektów
o Tworzenie planów promocji firmy i jej produktów
o Tworzenie budżetu i jego kontrola
o Kierowanie i nadzór nad kreacją oraz dystrybucją materiałów promocyjnych, reklamowych
o Analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji
o Negocjowanie warunków współpracy z wykonawcami oraz podwykonawcami
o Współpraca z agencjami reklamowymi i mediami branżowymi
o Przygotowywanie raportów oraz analiz dotyczących realizowanych projektów
Kierownik działu marketingu
TOYA Studios (Klub Wytwórnia)
o Tworzenie strategii marketingowej oraz koordynacja jej wdrażania
o Tworzenie i realizacja strategii sprzedaży
o Tworzenie planów promocji Klubu Wytwórnia oraz wydarzeń w nim organizowanych
o Rozwój świadomości marki Klubu Wytwórnia
o Tworzenie materiałów informacyjnych, reklamowych i promocyjnych, koordynacja ich produkcji
o Negocjowanie warunków współpracy z podwykonawcami, Partnerami
o Przygotowanie raportów oraz analiz dotyczących realizowanych projektów
o Tworzenie i realizacja strategii sprzedaży
o Tworzenie planów promocji Klubu Wytwórnia oraz wydarzeń w nim organizowanych
o Rozwój świadomości marki Klubu Wytwórnia
o Tworzenie materiałów informacyjnych, reklamowych i promocyjnych, koordynacja ich produkcji
o Negocjowanie warunków współpracy z podwykonawcami, Partnerami
o Przygotowanie raportów oraz analiz dotyczących realizowanych projektów
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Public Relations
Zewnętrzny PR
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Calz Polska (Calzedonia, Intimissimi)
CALZ Polska Sp. z o.o. generalny przedstawiciel marek: Calzedonia, Intimissimi i Tezenis w Polsce.
Grupa Trzymająca Szczęście
Stowarzyszenie Serc Gorących i Twarzy Bananowych :)
Dla wierzących w wartość szczęścia i je pielęgnujących!