Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
SAP
Microsoft PowerPoint
Prawo jazdy kat B
komunikatywność
Koordynator Biura
Niemiecki - biegle
Tłumaczenia biznesowe
Języki
niemiecki
biegły
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Asystentka dyrektora
• Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura zakładu
• Zarządzanie hierarchią informacji napływających, sortowanie i
syntezowanie najbardziej istotnych danych
• Prowadzenie i zarzadzanie kalendarzem Zarządu oraz nadzór nad terminami
• Umawianie, organizacja oraz koordynacja służbowych spotkań wewnętrznych oraz zewnetrznych zakładu
• Monitorowanie rozmów telefonicznych
• Przygotowywanie odpowiednich materiałów, prezentacji i informacji dla Zarządu
• Dbałość o stałą sprawność narzędzi do pracy
• Współpraca z firmami zewnętrznymi i zamawianie artykułów niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania biura
• Kompleksowa organizacja i koordynacja delegacji / przygotowywanie dokumentacji do rozliczenia po powrocie z delegacji/ rozliczanie delegacji Dyrektora Zakladu
• Przygotowywanie stanowiska pracy dla nowego pracownika oraz zaopatrzenie go w narzędzia pracy
• Ścisła współpraca z innymi działami w zakładzie
• Zarzadzanie kasa – prowadzenie oraz sporządzanie rozliczeń
• Dbałość o prawidłowy przepływ dokumentacji w zakładzie
• Organizacja spotkań integracyjnych dla pracowników (piknik, spotkanie świąteczne itp.)
• Kontrola dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami
• Realizacja bieżących zadań wyznaczanych przez Zarząd
• Rzetelne i efektywne wykonywanie obowiązków
• Bieżące informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw
• Ścisłe i terminowe rozliczanie się z powierzanych zadań
• Przestrzeganie ustalonego w Spółce regulaminu pracy
• Przestrzeganie przepisów i zasad w zakresie bhp i p.poż.
• Należyta dbałość o mienie Spółki i miejsce pracy
• Przestrzeganie tajemnicy służbowej
• Kształtowanie właściwej atmosfery w pracy
• Dbałość o dobre imię i prestiż Spółki
• Zarządzanie hierarchią informacji napływających, sortowanie i
syntezowanie najbardziej istotnych danych
• Prowadzenie i zarzadzanie kalendarzem Zarządu oraz nadzór nad terminami
• Umawianie, organizacja oraz koordynacja służbowych spotkań wewnętrznych oraz zewnetrznych zakładu
• Monitorowanie rozmów telefonicznych
• Przygotowywanie odpowiednich materiałów, prezentacji i informacji dla Zarządu
• Dbałość o stałą sprawność narzędzi do pracy
• Współpraca z firmami zewnętrznymi i zamawianie artykułów niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania biura
• Kompleksowa organizacja i koordynacja delegacji / przygotowywanie dokumentacji do rozliczenia po powrocie z delegacji/ rozliczanie delegacji Dyrektora Zakladu
• Przygotowywanie stanowiska pracy dla nowego pracownika oraz zaopatrzenie go w narzędzia pracy
• Ścisła współpraca z innymi działami w zakładzie
• Zarzadzanie kasa – prowadzenie oraz sporządzanie rozliczeń
• Dbałość o prawidłowy przepływ dokumentacji w zakładzie
• Organizacja spotkań integracyjnych dla pracowników (piknik, spotkanie świąteczne itp.)
• Kontrola dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami
• Realizacja bieżących zadań wyznaczanych przez Zarząd
• Rzetelne i efektywne wykonywanie obowiązków
• Bieżące informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw
• Ścisłe i terminowe rozliczanie się z powierzanych zadań
• Przestrzeganie ustalonego w Spółce regulaminu pracy
• Przestrzeganie przepisów i zasad w zakresie bhp i p.poż.
• Należyta dbałość o mienie Spółki i miejsce pracy
• Przestrzeganie tajemnicy służbowej
• Kształtowanie właściwej atmosfery w pracy
• Dbałość o dobre imię i prestiż Spółki
Szkolenia i kursy
- Profesjonalny Office Manager
- Profesjonalna Sekretarka / Asystentka
- Seminarium doskonalące w Instytucie Goethe
- Profesjonalna Sekretarka / Asystentka
- Seminarium doskonalące w Instytucie Goethe
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Zainteresowania
muzyka, fotografia, podróże, gotowanie