Umiejętności
Process Implementation
Project Management
Project Team Management
Six Sigma
Zarządzanie zespołem
Analiza biznesowa
Zarządzanie portfelem projektów
Zarządzanie procesami
Biuro Zarządzania Projektami (PMO)
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Kierownik zespołu zarządzania projektami
Zadania:
Efektywna realizacja projektów w obszarze infrastruktury IT przez zespół doświadczonych Kierowników Projektu.
Odpowiednie dopasowaniu Kierowników Projektu do projektów oraz zapewnienie odpowiedniego rozłożenia pracy w zespole, mającego zapewnić wysoką efektywność przy równoczesnym dostarczeniu oczekiwanej wartości Klientowi.
Zarządzanie Zespołem Kierowników Projektów.
Bieżąca weryfikacja osiąganych wskaźników jakości projektów, optymalizacji kosztów oraz innych wskaźników.
Budowa planów komunikacji, optymalizacji procesów, rozwoju i implementacji metod oraz narzędzi.
Realizacja kluczowych dla organizacji projektów lub programów.
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi, partnerami zewnętrznymi i klientami.
Efektywna realizacja projektów w obszarze infrastruktury IT przez zespół doświadczonych Kierowników Projektu.
Odpowiednie dopasowaniu Kierowników Projektu do projektów oraz zapewnienie odpowiedniego rozłożenia pracy w zespole, mającego zapewnić wysoką efektywność przy równoczesnym dostarczeniu oczekiwanej wartości Klientowi.
Zarządzanie Zespołem Kierowników Projektów.
Bieżąca weryfikacja osiąganych wskaźników jakości projektów, optymalizacji kosztów oraz innych wskaźników.
Budowa planów komunikacji, optymalizacji procesów, rozwoju i implementacji metod oraz narzędzi.
Realizacja kluczowych dla organizacji projektów lub programów.
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi, partnerami zewnętrznymi i klientami.
Kierownik Departamentu Prowadzenia Projektów IT
Zadania:
Zarządzanie portfolio projektów z obszaru IT Infrastructure Europe.
Monitoring opłacalności realizacji, postępu prac, kontrola wykorzystania zasobów, raportowanie, planowanie prac, zarządzanie ryzykiem, budżetem, analiza punktów styku projektów.
Zapewnienie spójności nowo zgłaszanych projektów ze strategicznymi celami.
Komunikacja z interesariuszami, zapewnienie efektywnej współpracy na styku IT – Finanse - Biznes.
Zapewnienie wsparcia metodologicznego dla Kierowników Projektów.
Rozwijanie standardów zarządzania projektami. Prowadzenie projektów.
Zarządzanie portfolio projektów z obszaru IT Infrastructure Europe.
Monitoring opłacalności realizacji, postępu prac, kontrola wykorzystania zasobów, raportowanie, planowanie prac, zarządzanie ryzykiem, budżetem, analiza punktów styku projektów.
Zapewnienie spójności nowo zgłaszanych projektów ze strategicznymi celami.
Komunikacja z interesariuszami, zapewnienie efektywnej współpracy na styku IT – Finanse - Biznes.
Zapewnienie wsparcia metodologicznego dla Kierowników Projektów.
Rozwijanie standardów zarządzania projektami. Prowadzenie projektów.
Kierownik Działu Zarządzania Projektami
Zadania:
Zarządzanie portfolio projektów oraz kierowanie zespołem Project Managerów.
Prowadzenie kluczowych projektów.
Monitoring opłacalności realizacji, postępu prac, kontrola wykorzystania zasobów, raportowanie, planowanie prac, zarządzanie ryzykiem, analiza punktów styku projektów.
Rozwijanie standardów zarządzania projektami.
Realizacja szkoleń wewnętrznych.
Zarządzanie portfolio projektów oraz kierowanie zespołem Project Managerów.
Prowadzenie kluczowych projektów.
Monitoring opłacalności realizacji, postępu prac, kontrola wykorzystania zasobów, raportowanie, planowanie prac, zarządzanie ryzykiem, analiza punktów styku projektów.
Rozwijanie standardów zarządzania projektami.
Realizacja szkoleń wewnętrznych.
Manager ds. Produktów
Obszar: Departament Produktów Detalicznych – Biuro Kart
Zadania:
Budowa i realizacja strategii mającej na celu zwiększenie sprzedaży oraz dochodowości kart kredytowych i debetowych.
Realizacja projektu edukacyjnego z Visa International, organizacja szkoleń dla pracowników oddziałów banku, opracowanie broszury edukacyjnej.
Współpraca z CRM przy realizacji kampanii x-sell kart kredytowych.
Prowadzenie działań analitycznych oraz realizacja projektów w tym zakresie.
Współpraca z partnerami zewnętrznymi. Poszukiwanie i wdrożenia w nowych kanałach dystrybucji - karty online.
Zadania:
Budowa i realizacja strategii mającej na celu zwiększenie sprzedaży oraz dochodowości kart kredytowych i debetowych.
Realizacja projektu edukacyjnego z Visa International, organizacja szkoleń dla pracowników oddziałów banku, opracowanie broszury edukacyjnej.
Współpraca z CRM przy realizacji kampanii x-sell kart kredytowych.
Prowadzenie działań analitycznych oraz realizacja projektów w tym zakresie.
Współpraca z partnerami zewnętrznymi. Poszukiwanie i wdrożenia w nowych kanałach dystrybucji - karty online.
Starszy Manager ds. Budowania Relacji z Klientami; Kierownik Działu ds. Wartości Klienta i Segmentów
(01/2007 – 12/2012)
Obszar: CRM
Budowa i realizacja strategii mającej na celu zwiększenie aktywacji i utylizacji kart kredytowych. Prowadzenie działań analitycznych oraz realizacja projektów w tym zakresie.
Zbudowanie oferty, procedur i procesów skierowanych na przeciwdziałanie odejściu klientów Banku w celu maksymalizacji zysku z tytułu utrzymania klientów w portfelu.
Zbieranie informacji o klientach zagrożonych odejściem na bazie danych z call center, reklamacji i zapytań klientów, informacji zwrotnej ze sprzedaży.
Opracowanie strategii reaktywnego i pro-aktywnego przeciwdziałania odejściu klientów.
Stworzenie zespołu retencyjnego, zarządzanie strategią działania, analiza wyników.
Monitoring procesów rynkowych i wewnętrznych wpływających na ilość klientów zagrożonych odejściem z Banku.
Zapewnienie komunikacji w zakresie utrzymania klientów w portfelu pomiędzy wszystkimi komórkami Banku odpowiedzialnymi za proces (sprzedaż, operacje, call center).
Przeniesienie procesu retencyjnego z Centrum Operacyjnego w Krakowie do Gdańskaa w portfelu klientów zagrożonych wcześniejszą spłatą.
Obszar: CRM
Budowa i realizacja strategii mającej na celu zwiększenie aktywacji i utylizacji kart kredytowych. Prowadzenie działań analitycznych oraz realizacja projektów w tym zakresie.
Zbudowanie oferty, procedur i procesów skierowanych na przeciwdziałanie odejściu klientów Banku w celu maksymalizacji zysku z tytułu utrzymania klientów w portfelu.
Zbieranie informacji o klientach zagrożonych odejściem na bazie danych z call center, reklamacji i zapytań klientów, informacji zwrotnej ze sprzedaży.
Opracowanie strategii reaktywnego i pro-aktywnego przeciwdziałania odejściu klientów.
Stworzenie zespołu retencyjnego, zarządzanie strategią działania, analiza wyników.
Monitoring procesów rynkowych i wewnętrznych wpływających na ilość klientów zagrożonych odejściem z Banku.
Zapewnienie komunikacji w zakresie utrzymania klientów w portfelu pomiędzy wszystkimi komórkami Banku odpowiedzialnymi za proces (sprzedaż, operacje, call center).
Przeniesienie procesu retencyjnego z Centrum Operacyjnego w Krakowie do Gdańskaa w portfelu klientów zagrożonych wcześniejszą spłatą.
Project Manager (2 l.); Kierownik Działu Autoryzacji Kart Kredytowych (3 l.); Specjalista Black Belt
(09/1997 – 12/2006)
Obszar: Operacje
Zadania:
Rozwój i udoskonalanie serwisu internetowego dla klientów banku. W ramach projektu rozszerzyłam funkcjonalność serwisu o kredyty hipoteczne.
Definiowanie wymogów do projektów, egzekwowanie ich realizacji, planowanie, alokacja zasobów w projekcie, kontrola zespołu oraz budżetu projektu, harmonogramowanie, ocena ryzyk, raportowanie postępu prac.
Zarządzanie 7 osobowym zespołem.
Odpowiedzialność za rozwój, motywowanie, szkolenia i ocenę pracowników oraz realizację uzgodnionych planów. Dbałość o jakość procesów.
Współodpowiedzialność za opracowanie, przetestowanie i wdrożenie autoryzacji kart kredytowych dla nowego produktu bankowego, w jednym z największych projektów realizowanych w tamtym czasie. A następnie zbudowanie Działu Autoryzacji Kart Kredytowych.
Stworzenie narzędzi analitycznych umożliwiających poprawę jakości i efektywności procesów (BPMS, narzędzia Six Sigma)w działach Customer Service oraz Zatwierdzeniach Kredytów.
Uczestnictwo w projektach usprawniających prowadzonych metodologią Six Sigma, realizowanych w ramach Customer Service.
Wdrożenie projektu, w efekcie którego został skrócony czas zatwierdzeń kredytów ratalnych w scentralizowanym procesie.
Prowadzenie szkoleń Six Sigma, coaching.
Obszar: Operacje
Zadania:
Rozwój i udoskonalanie serwisu internetowego dla klientów banku. W ramach projektu rozszerzyłam funkcjonalność serwisu o kredyty hipoteczne.
Definiowanie wymogów do projektów, egzekwowanie ich realizacji, planowanie, alokacja zasobów w projekcie, kontrola zespołu oraz budżetu projektu, harmonogramowanie, ocena ryzyk, raportowanie postępu prac.
Zarządzanie 7 osobowym zespołem.
Odpowiedzialność za rozwój, motywowanie, szkolenia i ocenę pracowników oraz realizację uzgodnionych planów. Dbałość o jakość procesów.
Współodpowiedzialność za opracowanie, przetestowanie i wdrożenie autoryzacji kart kredytowych dla nowego produktu bankowego, w jednym z największych projektów realizowanych w tamtym czasie. A następnie zbudowanie Działu Autoryzacji Kart Kredytowych.
Stworzenie narzędzi analitycznych umożliwiających poprawę jakości i efektywności procesów (BPMS, narzędzia Six Sigma)w działach Customer Service oraz Zatwierdzeniach Kredytów.
Uczestnictwo w projektach usprawniających prowadzonych metodologią Six Sigma, realizowanych w ramach Customer Service.
Wdrożenie projektu, w efekcie którego został skrócony czas zatwierdzeń kredytów ratalnych w scentralizowanym procesie.
Prowadzenie szkoleń Six Sigma, coaching.
Szkolenia i kursy
Vital Voices - Program Mentoringowy
Agile PM
PRINCE2 Fundation - metodyka zarządzania projektami (egzamin)
Efektywność osobista i zarządzanie sobą w czasie.
BELS – Building Essential Leadership Skills
Inclusive Leadership Management
Essential Skills for Managing Projects
Green Belt, Black Belt - zarządzanie jakością w metodologii Six Sigma (certyfikat Green Belt)
Lean Six Sigma
Efektywne prowadzenie spotkań
Coaching Managerski
MS Project
Agile PM
PRINCE2 Fundation - metodyka zarządzania projektami (egzamin)
Efektywność osobista i zarządzanie sobą w czasie.
BELS – Building Essential Leadership Skills
Inclusive Leadership Management
Essential Skills for Managing Projects
Green Belt, Black Belt - zarządzanie jakością w metodologii Six Sigma (certyfikat Green Belt)
Lean Six Sigma
Efektywne prowadzenie spotkań
Coaching Managerski
MS Project
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Marketing
Marketing bezpośredni
Zarządzanie jakością
Inne
Zainteresowania
Zainteresowania:
biegi długodystansowe - Korona Maratonów Polskich
fotografia
siatkówka- rekreacyjnie
joga lyengara
New York - XIX w.
biegi długodystansowe - Korona Maratonów Polskich
fotografia
siatkówka- rekreacyjnie
joga lyengara
New York - XIX w.
Inne
e-mail:
s.grzelecka@gmail.com
s.grzelecka@gmail.com
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Gdańsk Morze Możliwości
Kultura, Sztuka, Biznes, Inwestycje, Networking, Kontakty Biznesowe Gdańska, Promocja Gdańska.
Lean Management
Zapraszam wszystkich zainteresowanych koncepcją Lean Management, poszerzaniem wiedzy i praktycznym stosowaniem zasad zarządzania w trybie "odchudzonym".
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Umiejętność postępowania w życiu i radzenia sobie w każdej sytuacji.
Six Sigma
Grupa dla osób zajmujących się doskonaleniem procesów biznesowych wg jednej z wiodących metod.
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.