Umiejętności
Reklama
Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Marketing internetowy
Public Relations
Social Media Marketing
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Pomysłodawca
Eco Manufaktura
Pracownia rękodzieła - wszystko co hand made i DIY (szczególnie decoupage).
1. Pracowni przedmiotów wyjątkowych i ręcznie tworzonych - również na zamówienie
2. Tutoriale i społeczność dla fascynatów
3. Blog
4. Organizacja szkoleń z decoupage i hand made
5. Publikacje i e-booki
Eco Manufaktura to projekt obejmujący pracownię,sklep, bloga, szkolenia, e-booki i społeczność osób lubiących hand made. Jesteś ciekawy? Zaglądnij na bloga: www.ecomanufaktura.blogspot.com .
1. Pracowni przedmiotów wyjątkowych i ręcznie tworzonych - również na zamówienie
2. Tutoriale i społeczność dla fascynatów
3. Blog
4. Organizacja szkoleń z decoupage i hand made
5. Publikacje i e-booki
Eco Manufaktura to projekt obejmujący pracownię,sklep, bloga, szkolenia, e-booki i społeczność osób lubiących hand made. Jesteś ciekawy? Zaglądnij na bloga: www.ecomanufaktura.blogspot.com .
Dyrektor ds. Marketingu
Tworzenie strategii marketingowej dla marek firmy ZASŁAW (w kraju oraz za granicą).
Wdrażanie stworzonych strategii marketingowych.
Tworzenie oficjalnych materiałów promocyjnych, informacyjnych oraz wizerunkowych
Prace koncepcyjne oraz administracyjne nad stroną internetową.
Marketing sieciowy marki
Tworzenie standardów marketingowych.
Komunikacja wewnętrzna.
Prace koncepcyjne oraz organizacyjne przedsięwzięć PR oraz CSR.
Organizacja imprez zewnętrznych oraz wewnętrznych (w tym targów).
Tworzenie tekstów reklamowych, promocyjnych, informacyjnych na temat firmy, marek oraz produktów.
Kontakt z mediami.
Kontakt z firmami zewnętrznymi, partnerami w kwestiach marketingowych.
Stworzenie i realizacji identyfikacji graficznej firmy
Wdrażanie stworzonych strategii marketingowych.
Tworzenie oficjalnych materiałów promocyjnych, informacyjnych oraz wizerunkowych
Prace koncepcyjne oraz administracyjne nad stroną internetową.
Marketing sieciowy marki
Tworzenie standardów marketingowych.
Komunikacja wewnętrzna.
Prace koncepcyjne oraz organizacyjne przedsięwzięć PR oraz CSR.
Organizacja imprez zewnętrznych oraz wewnętrznych (w tym targów).
Tworzenie tekstów reklamowych, promocyjnych, informacyjnych na temat firmy, marek oraz produktów.
Kontakt z mediami.
Kontakt z firmami zewnętrznymi, partnerami w kwestiach marketingowych.
Stworzenie i realizacji identyfikacji graficznej firmy
Koordynator obsługi medialnej oraz promocyjnej
Juwenalia Krakowskie 2010
Projekt obejmował obsługę medialną,jak również promocyjną ogromnego wydarzenia: Juwenalia Krakowskie 2010. Przede wszystkim projekt obejmował stworzenie doskonałego harmonogramu, jego realizację, oraz zarządzanie ponad 20-osobowym zespołem (dziennikarze, operatorzy, montażyści, graficy, specjaliści ds. PR).
W ramach działań promocyjnych została stworzona strategia PR, ciekawe formy promocji, a także podjęto aktywne działania w social mediach.
www.juwenalia.krakow.pl
W ramach działań promocyjnych została stworzona strategia PR, ciekawe formy promocji, a także podjęto aktywne działania w social mediach.
www.juwenalia.krakow.pl
Dyrektor ds. PR i Komunikacji
Platforma Kiwi: www.platformakiwi.pl
- stworzenie biura prasowego
- zaplanowanie strategii PR
- opracowanie strategii i narzędzi komunikacji wewnętrznej
- kontakt z mediami
- zaprojektowanie brand identity
- tworzenie materiałów prasowych
- organizacja eventów promocyjnych
- kontakt oraz utrzymywanie relacji z partnerami i klientami
- prace kreacyjne
- tworzenie i realizacja planu promocji w social mediach
- zarządzanie zespołem
Podsumowując: opracowanie, wdrażanie i koordynacja działań promocyjnych i komunikacyjnych nowej platformy internetowej: www.platformakiwi.pl
- zaplanowanie strategii PR
- opracowanie strategii i narzędzi komunikacji wewnętrznej
- kontakt z mediami
- zaprojektowanie brand identity
- tworzenie materiałów prasowych
- organizacja eventów promocyjnych
- kontakt oraz utrzymywanie relacji z partnerami i klientami
- prace kreacyjne
- tworzenie i realizacja planu promocji w social mediach
- zarządzanie zespołem
Podsumowując: opracowanie, wdrażanie i koordynacja działań promocyjnych i komunikacyjnych nowej platformy internetowej: www.platformakiwi.pl
Praktykant w dziale PR
- współprowadzenie programów społecznej odpowiedzialności firmy
- tworzenie materiałów i tekstów
- tworzenie baz danych
- tworzenie analiz pod programy CSR
- praca koncepcyjna nad wysyłkami kreatywnymi
- prace związane z organizacją komunikacji wewnętrznej firmy
- tworzenie materiałów i tekstów
- tworzenie baz danych
- tworzenie analiz pod programy CSR
- praca koncepcyjna nad wysyłkami kreatywnymi
- prace związane z organizacją komunikacji wewnętrznej firmy
Edukacja
Specjalizacje
BHP/Ochrona środowiska
Specjaliści/Konsultanci
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Marketing
Komunikacja marketingowa
Zainteresowania
Marketing, Rękodzieło, Ochrona Środowiska
Grupy
Angielski w biznesie
1. Poszerzaj umiejętności biznesowe po angielsku.
2. Rozwijaj nowe słownictwo i nowe znajomości.
3. Bądź na bieżąco w swojej branży.
4. Sprawdź swój angielski na www.testujangielski.pl
5. P
B2B lead generation
Grupa dla wszystkich zainteresowanych tematyką generowania leadów handlowych i marketingowych w sektorze B2B.
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Decoupage
Zapraszam wszystkich do dzielenia się wiedzą na temat pięknej, wciągającej i bardzo starej sztuki jaką niewątpliwie jest sztuka papieru zwana decoupage.
ebiznes
Sekrety E-Biznesu i E-Marketingu. Web 2.0, startup, social media, blogi, microblogi, programy partnerskie, google adwords, google adsense. Czyli własny ebiznes w internecie.
Gospodarka odpadami
Gospodarka odpadami - forum w całości poświęcone tematyce z zakresu gospodarki odpadami
Inkubator Gier i Ćwiczeń Szkoleniowych w Krakowie
W pracy trenera ciągłe poszerzanie warsztatu jest jednym z podstawowych elementów rozwoju. Jeśli masz ochotę podnosić swoje standardy poprzez dzielenie się własną wiedzą, bycie otwartym, aby dawać i p