Sylwia Chaber
Manager ds. Marketingu i PR
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Manager ds. Public Relations
- kształtowanie wizerunku firmy i świadomości marki na rynku
- opracowywanie i prowadzenie kampanii ATL/BTL i PR
- przygotowywanie i dystrybucja komunikatów prasowych
- opracowywanie biuletynu firmowego – Newslettera
- organizacja programów informacyjnych i konferencji prasowych
- redagowanie aktualności i sekcji prasowej na stronach www
- redagowanie tekstów broszur i katalogów firmowych
- planowanie i koordynacja targów branżowych
- tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej dla dedykowanych grup produktów
- monitoring działań konkurencji
- opracowywanie i prowadzenie kampanii ATL/BTL i PR
- przygotowywanie i dystrybucja komunikatów prasowych
- opracowywanie biuletynu firmowego – Newslettera
- organizacja programów informacyjnych i konferencji prasowych
- redagowanie aktualności i sekcji prasowej na stronach www
- redagowanie tekstów broszur i katalogów firmowych
- planowanie i koordynacja targów branżowych
- tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej dla dedykowanych grup produktów
- monitoring działań konkurencji
Product Manager
- budowanie wizerunku firmy w mediach – kampanie ATL i BTL:
prasa, radio, branżowe portale internetowe, eventy
- kreacja materiałów POS
- opracowywanie i redakcja katalogów produktowych i informacyjnych
- współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami
- wsparcie działu sprzedaży
- współtworzenie strony firmowej www
- wdrażanie systemu nowej identyfikacji wizualnej firmy, w tym:
loga, opakowań, materiałów marketingowych,
kampanii na zewnętrznych nośnikach reklamowych
prasa, radio, branżowe portale internetowe, eventy
- kreacja materiałów POS
- opracowywanie i redakcja katalogów produktowych i informacyjnych
- współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami
- wsparcie działu sprzedaży
- współtworzenie strony firmowej www
- wdrażanie systemu nowej identyfikacji wizualnej firmy, w tym:
loga, opakowań, materiałów marketingowych,
kampanii na zewnętrznych nośnikach reklamowych
Asystentka Działu Marketingu/Asystentka Dyrektora Sprzedaży
- prowadzenie projektów marketingowych dla grupy produktów
- organizacja promocji sprzedażowych, lokalnych i ogólnopolskich
- organizacja konferencji i szkoleń firmowych
- współpraca z prasą: reklama, teksty PR, konkursy
- prowadzenie programów lojalnościowych
- współtworzenie strony internetowej i intranetowej firmy
- kontrola i dystrybucja stanu reklamy i materiałów POS, m.in.: plakaty, katalogi produktowe
- przygotowywanie analiz sprzedaży
- kontrola nad przepływem raportów handlowych
- organizacja spotkań wewnętrznych
- przygotowywanie pism i korespondencji
- nadzór nad prawidłowym obiegiem faktur i dokumentów wewnętrznych
- rozliczanie delegacji służbowych
- rozliczanie całości wydatków służbowych Doradców Handlowych i Kierowników Sprzedaży
- wsparcie działań marketingowych
- organizacja promocji sprzedażowych, lokalnych i ogólnopolskich
- organizacja konferencji i szkoleń firmowych
- współpraca z prasą: reklama, teksty PR, konkursy
- prowadzenie programów lojalnościowych
- współtworzenie strony internetowej i intranetowej firmy
- kontrola i dystrybucja stanu reklamy i materiałów POS, m.in.: plakaty, katalogi produktowe
- przygotowywanie analiz sprzedaży
- kontrola nad przepływem raportów handlowych
- organizacja spotkań wewnętrznych
- przygotowywanie pism i korespondencji
- nadzór nad prawidłowym obiegiem faktur i dokumentów wewnętrznych
- rozliczanie delegacji służbowych
- rozliczanie całości wydatków służbowych Doradców Handlowych i Kierowników Sprzedaży
- wsparcie działań marketingowych
Szkolenia i kursy
06.2007r. Jak skutecznie składać oferty? Psychologia ofertowania w praktyce.
Negocjacje z Hipermarketami i sieciami handlowymi- warsztaty
Techniki sprzedaży bezpośredniej- szkolenie zakończone certyfikatem.
01.2010r. seminarium „Odpowiedzialna firma –
tworzenie wartości z interesariuszami”
02.2010r. konferencja „Lojalność i motywacja w biznesie”
02.2010r. seminarium Rewolucja w komunikacji:
Badanie „Młodzi i Media”
03.2010r. seminarium „Własność intelektualna w spółkach giełdowych”
03.2010r. konwersatorium „Kompleksowe zarządzanie jakością –silna marka”
04.2010r. warsztaty „Marka w świecie sieciowych społeczności”
06.2010r. seminarium „Internet – pole rozwoju gospodarki
czy przestrzeń poza prawem?”
Negocjacje z Hipermarketami i sieciami handlowymi- warsztaty
Techniki sprzedaży bezpośredniej- szkolenie zakończone certyfikatem.
01.2010r. seminarium „Odpowiedzialna firma –
tworzenie wartości z interesariuszami”
02.2010r. konferencja „Lojalność i motywacja w biznesie”
02.2010r. seminarium Rewolucja w komunikacji:
Badanie „Młodzi i Media”
03.2010r. seminarium „Własność intelektualna w spółkach giełdowych”
03.2010r. konwersatorium „Kompleksowe zarządzanie jakością –silna marka”
04.2010r. warsztaty „Marka w świecie sieciowych społeczności”
06.2010r. seminarium „Internet – pole rozwoju gospodarki
czy przestrzeń poza prawem?”
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
Psychologia, pływanie
Inne
Jestem osobą dynamiczną, dokładną, kreatywną, łatwo nawiązuję kontakty w nowym środowisku.
Lubię pracę z ludźmi. Cenię dyskrecję i lojalność. Zmiany i nieoczekiwane sytuacje wyzwalają we mnie pomysły na niekonwencjonalne rozwiązania, zarówno w życiu osobistym jak i zawodowym.A poczucie humoru tylko mi w tym pomaga.
Z przyjemnością przedstawię referencje.
Jestem dyspozycyjna pod numerem telefonu:
+ 48 514 418 501.
Lubię pracę z ludźmi. Cenię dyskrecję i lojalność. Zmiany i nieoczekiwane sytuacje wyzwalają we mnie pomysły na niekonwencjonalne rozwiązania, zarówno w życiu osobistym jak i zawodowym.A poczucie humoru tylko mi w tym pomaga.
Z przyjemnością przedstawię referencje.
Jestem dyspozycyjna pod numerem telefonu:
+ 48 514 418 501.